37.Pohřeb

38 5 3
                                    

Ráno jsem v ztala a šla do kuchyně přišel zamnou Mára .

"Ahoj Máry tak co "

"Ahoj ". řekl sklesle.

"Co pak se dělo večer "

"No tak jak jsem přišel nahoru tak spla tak jsem si kní lehnul usnul jsem a pak slyšim jak křiči ze spaní a breči objal jsem a chytil ruce okolo sebe tak nemavá ,no a potom mi usla v naruči tak jsem usnul taky no asi tak na hodku potom zase začla brečet tak jsem si přitahnul blíž a ukliďňoval chtělo se mi taky brečet ale musel jsem být silny potom usla a no spí ještě teď "

"Aha tak na tu máš vaší snidani a že mi sem dolu pošleš Matesa a ostatní "

"Jasný "

Mára si vzal snidani pro něho a Alex a posl mi dolů ostatní .

Přišli dolů tak si sedli ke stolu ,všichni jsme mlčeli nikomu se nám moc mluvit nechtělo .
Najednou někdo zazvonil přišla její mamka .

"Dobré rano "

"Dobre ráno zlatička"

"Alex a Markem jsou nahoře že "

"Ano "

"Nobtak ja to dám první vám "

Vytahla z tašky pár miličkosti ktere byli ale cene.

"Muj muž vám odkazal pár věcí doufam že je přimete "

A začla mluvit co a jak .

"Mattymu odkazal jeho zbírku trsatek s celeho světa a od vše možných kapel "

"Jimmymu odkazal sbírku paliček a činelu "

"Amandě odkazal jeho členství v klubu se psy "

"Julči odkazal sbirku plakatu z celeho světa v šech možných kapel "

"Andy tobě odkázal policejního psa Charliho který vás bude chranit . "

"Ano teď jdu nahoru za Alex a Márou jim dát to jejich "

Odešla nahoru a my přemyšleli conodkaže Márovi ja jsem věděla že to určitě bude sbírka baskytar ale u Alex sem nevěděla vím že na krku nosila dva řetisky jeden svuj a jeden od taty a on měl taky dva ,ale pořad jsem přemyšlela co by mohl dát jí .

Potom nám její mamka řekla že ve tři hodiny je pohřeb bylo 14:30 tak jsme se šli nachystat .

Pohřeb

Dojeli jsme na místo a Alex zustala sedět v autě nemluvila nehibala se potom ale vyšla a v rukou měla jeho polocejni čapku šla s Márou a stoupli si vedle její mamky . Potom jsme měli do hrobu hazet kytky a Alex tu čepoci měla dát dovnitř do karakve ,pootevřela jí ale jen se divala sahla si na krk a strhla oba dva řetísky a dala je jejímu tatovi do ruky potom ji zavřela .

"Alex a co čepice"

"Tu si necham "

Potom už se ani nedívala a Márovi brečela v objetí ,skončil pohřeb a mi šli na smutečni oběd Alex nic nejedla byla bila jak stěna pila jen vodu .

Došli jsme domů a Alex si sundala lodičky a vyběhla na horu Mára šel za ní a až do rana jsem je neviděla bylo mi jí moc líto .

Doufam ze se libi sry za chybi .........

Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat