Part 4

220 29 5
                                    

Mereka berlima sudah memasuki apartment yang mempunyai 3 bilik yang agak sederhana dan selesa.Di dalamnya sudah tersusun perabot yang cantik.

Jin: akhirnya dapat juga berbaring kat atas katil..arghh penatnya..

Jungkook pula duduk di sofa yang selesa secara tiba-tibanya V duduk di sebelahnya.

V: kook,teman aku jom..

Jungkook: pergi mana?

V: pantai.

Jungkook: tak mahu la,dah lewat petang ni.aku penat.

V: hmm yela..

Permintaan yang sama dibuat oleh V kepada Jimin tetapi jawapannya sama dengan jungkook.Oleh itu,dia membuat keputusan sendirian untuk ke pantai.

____________________________

Di dalam sebuah apartment yang lain..

"Tolong belikan aku daging segar kat kedai bawah tu",arah seorang namja kepada yeoja."nae,saya pergi beli.."..Yeoja itu cuma menuruti arahan namja itu tanpa banyak berkata.

____________________________

TAEHYUNG'S POV

Aku mengambil keputusan untuk keluar ke pantai sendirian memandangkan tak ada siapa yang mahu menemani aku.Aku keluar tanpa memberitahu sesiapa pun.Aku telah keluar dari kawasan apartment dan terus menuju ke pantai.Aku cuma menikmati pemandangan yang indah ini pada waktu lewat petang begini."Indahnya pemandangan ni",kataku dengan perasaan tenang.Ombak memukul pantai,angin bertiupan dan langit dihiasi dengan cahaya matahari petang.Aku leka sehingga hari hendak senja.Aku mengambil langkah untuk pulang.

end pov

Setelah membuat bayaran di kaunter,yeoja itu bergegas pulang ke apartmentnya.Yeoja itu menggunakan jalan pantai untuk pulang.Tiba-tiba...

"Arghh!aduh sakitnya.." Yeoja itu mendengar seorang namja yang mengerang kesakitan yang tidak jauh daripadanya.Langkahnya terhenti untuk mengetahui siapa yang sedang kesakitan itu lalu pergi ke arahnya.

"Gwenchana?",soal yeoja itu.

"Nae,gwenchana",balas namja itu sambil menahan kesakitan.

"Ahh awak kena dirawat ni,biar saya tolong ya."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 13, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Does She Ever Exist?Where stories live. Discover now