''Ne tuhaf kız.''Diye söylendi küçük çocuk.Etrafa bakındı.Oteli nasıl bulacaktı?Derin bir nefes verdi.Soğuk havanın etkisinde ağzından çıkan küçük buhar bulutu üşümeye başladığının bir göstergesiydi.''Gitmeliyim.''Küçük çocukta koşmaya başladı.Korkmaya başlamıştı.Tanıştığı tuhaf kızda gitmişti.Yapayalnızdı.Gözleri dolmaya başladı.Sonunda şehrin merkezine girmişti.İkinci kez birine çarpmanın verdiği sıkıntıyla başını ovaladı.Başını kaldırdı.Bir noel baba?!?
''Eh..S-S-Santa-san!''
Santa-san sanılan adam anlamsızca baktı.Beyaz saçları olukça ilginç görünüyordu.
''B..Ben kayboldum santa-san!Anne ve baba-''
Küçük çocuk lafını bitirmeden ağlamaya başladı.Santa sanılan adamda panikledi ve onu kucağına aldı ve döndürdü.''Mutlu ol..Aileni bulacağız.''
''S-Sahiden mi?''
''Evet.''Santa-san gülümsedi.Sahte sakalından ağzı görünmüyordu.Gülümsediğini varsaydı küçük çocuk.
Santa-san ,Boruto'nun elini tuttu ve yürümeye başladılar.
~~O Sırada Narutolar~~
''Nerede?Nerede bu çocuk?!Ona..Gitmemesini söylemiştim!''
''S-Sakin ol Naruto-kun..Onu bulacağız.''
''Ama Hinata...Ya ona bir şey olduysa?''Hinata,eşinin yüzündeki hüznü ve korkuyu görebiliyordu.Kendisi de çok endişelenmişti.Naruto'nun elini tuttu.''Onu bulalım!''
''T-Tamam..''
Çift otelden çıktılar.İkisi de ayrıldılar farklı yerlere bakıyorlardı.Naruto nefes nefese kalmıştı.Koşuyordu.Etrafa sesleniyordu.Herkese soruyordu.Hinata'nın da bir farklı yoktu.O da hamile olduğu halde hızlı hareket ediyordu.Kar da bastırmaya başlamıştı.
''Vay canına Santa-san!Saçlarının bu kadar uzun olmasını beklemiyordum!''
''Hehe!Öyledir.''
''Yüzünün etrafındaki kırmızı çizgilerde çok tuhaf dattebasa!''
''Dattebasa?''Santa-san sanılan adam küçük çocuğu inceledi.Yanaklarının etrafındaki kedi bıyığına benziyen çizgiler..Konuşma sonlarına''ttbasa''tarzı benzer ekler getirmesi..Bu çocuk..Çok değer verdiği birisinin oğluydu!Ona çok benziyordu!
''Adın ne dir küçük adam?''
''Uzumaki Boruto dattebasa!''
''Boruto..''Santa-san küçük çocuğa sarıldı.Küçük çocuk buna bir anlam verememişti.''N-Ne oldu Santa-san?''Titrek bir sesle sordu küçük çocuk.
''Demek sensin..Naruto'nun bahsettiği meşhur oğlusun.''
''B-Baba mı tanıyor musunuz?''
''Benim öğrencimdi.''Santa -san sahte sakalını çıkardı.
''S-S-Sen!Resimlerdeki adamsın!''
''Hehehe!Şimdi..Bunu sonra konuşalım.Önce seni Naruto'ya teslim etmem lazım.''
''Hai!''
Santa-san küçük çocuğun başını okşadı.Etrafa bakındılar.Boruto gerçekten korkmuştu.Annesini ve babasını özlemişti.Santa-san bunu fark etmişti.''Üzülme.Babanı ve anneni tanıyorsam eğer dünya yerle bir olsa da seni bulurlar.''
''U-Umarım..''Küçük çocuğun yanaklarından süzülen yaşlar endişenin başka bir göstergesiydi.
Santa-san cebinden çıkardığı ren geyikli mendili küçük çocuğa uzattı.''Ağlama bakalım.''
Küçük çocuk mendile sümkürdü.Göz yaşlarını sildi.''Daha önce..Annem ve babamdan bu kadar uzun süre uzak kalmamıştım.''
''Şimdi kavuşacaksın!''Santa-san küçük çocuğu sırtına aldı ve koşmaya başladı.
''Üzgünüm!Havalı geyiklerim yok!Ama seni onlara ulaştıracağım!Hohohoh!''
''S-Santa-san!Kakkoi!(havalı)''
''Bu havam genç bayanların üzerinde çal-''
''Eh?''
''Yok bir şey!''
Santa-san nefes nefese kalmıştı.Her yere bakıyorlardı.Kyoto gerçekten büyüktü.''Annen ve baban nerede kalıyor demiştin?''
''Otelin ismini bilmiyorum.Ama üzerinde çiçekler vardı.''
''Biz..Neden otele bakmayı akıl edemedik!''
''Şey..Benim de aklıma gelmedi.''
''Her neyse!Sanırım o oteli biliyorum!''
''Yok..Hiçbir yerde yok Hinata..''
''Naruto-kun...Otele geri dönelim.Belki..Orayı hatırlar birisi ona yardım eder...''
Hinata'nın sesi ağlamaklı geliyordu.En mantıklı iş oraya gitmekti.Zaten Hinata polise haber vermişlerdi.Genç adam boynu bükük bir şekilde otele geri döndü.Hinata'ya sarıldı.Tuttuğu göz yaşlarını serbest bıraktı sarışın adam.
''Hinata..Ben..Çok dikkatsizim..Onu..Yalnız bırakmamalıydım!Ya..Ya ona bir şey olmuşsa!Kendimi asla affetmem!''
''Hayatım..''Hinata da ağlamaya başladı ve eşine daha sıkı sarıldı.
''Tou-chan!Kaa-chan!''
Bu sesin sahibi.Küçük oğullarından başkasının sesi değildi.Genç adam hışımla arkasını döndü.Oğlu..Oğlu birisinin sırtındaydı.Bu kişi sıradan birisi değildi.''B-Boruto!''
Naruto önce oğluna sarıldı.Kokusunu içine çekti.Boruto da küçük elleri ile babasının yanaklarına dokundu ve alnını babasının alnına yasladı.Hinata da arkadan küçük oğluna sarıldı.Santa-san çok duygulanmıştı.Geri taktığı sakalı ikinci kez çıkardıktan sonra öksürdü.Naruto ufak bir şaşkınlık daha geçirmişti..
''E-Ero-sennin!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK...GERÇEK MİDİR?
ФанфикHİNATA'NIN AŞK HİKAYESİ KİTABIMIN DEVAMIDIR. ''Mutluluk ...Gerçek midir?Yoksa kısa süren bir hiçten ibaret midir?'' | 16.10.2015 - 30.01.2016 |