2.16. Ти съсипа живота му

1.5K 123 25
                                    

Нов ден, но стари проблеми. Майор Кларк трябва да дойде всеки момент, за да обсъдим как върви издирването. Честно казано, мисля, че полицията не прави нищо по въпроса. Имат толкова много хора и детективи, кучетата им могат буквално да надушат всичко, а вече повече месец не могат да открият Стела.

На звънеца се звънна и побързах да отворя вратата.
- Здравей Хари! - Очакваният ми посетител ме поздрави с усмивка.

- Здравейте, майор Кларк!

- Нали ти казах да ме наричаш Ерик. Сега се почувствах неудобно, че аз те нарекох по малко име.

- Съжалявам? - Прозвучах объркано. - Хайде нека влезем... Ерик.

- Така е по-добре. - Усмихна се доволно. - Леле, хубаво местенце си имате. - Каза, докато вървяхме към хола и оглеждаше къщата. - Предполагам, че аз няма да мога да си купя такъв палат, дори и да спестявам заплатите си до края на живота ми, хах. - Подсмихна се накрая.

- Става ли първо да обсъдим сериозния въпрос и тогава да говорим за имоти? - Попитах и му направих знак да седне.

- Да, съжалявам. - Намести се на креслото и извади тевтера си. - Напоследък получаваме доста сигнали за отвличане на млади жени. Все още нямаме улики, но подозираме, че всичко това може да е новосформирана организация, която иска високи откупи от семействата на отвлечениете и ако не могат да платят сумата, обикновено ги извеждат нелегално от страната, за да проституират. - Въпреки че това звучеше като епизод от "От местопрестъплението", той ми обясни спокойно.

- Искате да кажете, че Стела може да е тяхна жертва? - Попитах, а той кимна. - Да, но не се вързва. Похитителят винаги ми казва колко много обича Стела, не мисля, че ще кажеш това за момиче, което си отвлякъл с цел други мъже да се възползват от нея. - Имаше нещо гнило.

- Може и да си прав, защото това обяснява защо досега не са ти поискали откуп. - Ерик каза и отново записа нещо в тевтера си.

- Де да може да поиска откуп и всичко да се свърши... - Наистина, бих дал и всичките си пари, само и само Стела отново да е при мен и децата ни.

- Сети ли се за хора, които могат да имат мотив да отвлекат годеницата ти?

- Всъщност, да. Единственият човек, с когото Стела се е карала е една от учителките на децата ни. Още от самото начало двете не се разбират, а снощи малките ми казаха, че последния път, когато Стела ги е забирала от детската градина са имали някаква разправия. - Надявах се, че това ще помогне с нещо.

The Last But The BestWhere stories live. Discover now