Deel 1

462 28 5
                                    

Hier zit ik dan in Marokko trouw jurken aan het kiezen voor mijn bruiloft. ''A Souhaila kijk hier'' zegt me moeder. '' Yemma ik vind die niet zo leuk, kom naar een andere winkel'' Zi liepen we winkel in winkel uit. Sieraden hakken alles hadden we in orde we zouden morgen ochtens terug vliegen naar Nederland.

Thuis aangekomen liep ik gelijk door naar mijn kamer ik plofte neer op mijn bed en dacht na over hoe het zal zijn als ik met Khalid getrouwd ben zou hij me accepteren hoe ik ben? Krijg ik vrijheid? Mag ik doen wat ik wil? Allemaal vragen gingen door mijn heen. Ik checkte mijn appjes en opende ze allemaal.
App:
ilias (broer): Eey zussie hoelaat komen jullie morgen aan in Nederland.
Ik: 10:00 zijn we daar tot morgen!
-
Khalid: Heey schat hoe gaat het lekker geshopt met je moeder en zusje ik hou zo verl van jou...❤️
Ik liet hem op blauw staan en besloot om naar beneden te gaan.

"Yemma moet ik je helpen met in pakken?" Nee lieverd ga maar uitrusten ik ben al klaar" zegt me moeder. Mijn moeder kende me heeel goed ze wist hoe ik gekwetst kan worden en als ik ik een slechte bui ben kan ze me altijd opvrolijken hoe kan ik zo der haar leven volgende week ga in weg... Uit huis hoe? Yallah help mij in deze situatie.....

Ik liep naar bven en bedacht me Kahlid is lief knap en normaal ik kan het goed met hem vinden en soms heb ik ook het gevoel dat ik veeel liefde van hem krijg daar ben ik zo blij om.
TRING TRING Me telefoon gaat het is Khalid wat moet ik doen!!
Ik: Salam Ou3alikoum Khalid
Khalid: 3alaikoum salam, Alles goed liefiie inou
Ik: Alhamdoulilah met jou...
Khalid: Alhamdoulilah als het met jou goed gaat het gaat het met mij beter schat!
Ik: Haha
Khalid: Zullen we vandaag uit eten schat het zak heel leuk worden samen?
Ik: Jaa, okee hoelaat kom je me ophalen Khalid
Khalid: Rond 18:00 houbi❤️
Ik: Saffi is goed dan zie ik je dan!
Voordat hij nog wat kon zeggen hing ik op. Altijd als ik met heb praat word ik gek ik hou stiekem wel van hem. Maar diep in mijn hart zit er nog een klein deeltje dat mij tegenhoud.

Het is nu 17:00 ik heb nog een uur. Ik
Loop naar beneden en zie me me moeder koken. " Yemma ik ga vandaag met Khalid uit eten" zeg ik tegen mijn moeder " Saff a jedi ga maar maak het leuk. Ik sprint naar boven en neem snel een douch, als ik klaar ben loop ik richting me kamer waar ik een broek en een leuke truitje vind ik kijk achter me en zie ikrame me zusje van 15 jaar" Hay hay hay jij hebt vandaag mijn kleren uitgezocht" zeg in lachend tegen haar. " Wat dacht jij dan snel je hebt nog een
Half uur dus snel dan kan ik je haren stylen" zegt ikrame. Ik trek mijn witte broek aan en mijn mintgroen t-shirt fie tot mijn knieen komt en mijn sandalen aan zo nu nog alleen mijn haren stylen. " Ikrame snel hij staat al voor de deur" zeg ik tegen mij kleine zusje ze loopt naar het raam en ziet hem. " Hij heeft wel stylo hoor" zegt ikrame. " Ikrame pak mijn lipgloss snel" zeg ik " Ja hier" ik doe lichtjes make-up op en loop de trap af. Me moeder komt aan lopen zegt" Hbiba Khalid heeft zeker een verassing voor je deze dag mag je bij hem blijven jullie zijn inmiddels getrouwd alleen nog de bruiloft" Saffi mama shokran! " Ik loop snel de deur uit en zie hem daar staan met een roos in zijn hand. " Hee vrouwtje inou, kom stap in" zegt hij en houd de deur voor me open van de auto" Dankje.." Zeg ik verlegen in de hoop dat hij dat hoort...

-
Aangekomen op de plek waar we zijn zet hij een blindoek voor me ogen als ik wil uitstappen zegt hij" Gekkie je kan niks zien wacht in help je" Ik stap uit en Khalid haalt de blindoek voor mijn ogen weg" ik sta voor een heeel groot mooi hotel in Marokko....

Is hij de ware voor mij!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu