Viata unei femei

83 4 1
                                    

Totul  incepe de la o femeie care defapt nici nu poate fi numita o femeie.

Este o fata,o adolescenta care s-a grabit in ceea ce consta etapele unui om in viata, mult prea repede a intrat in lumea adultilor.Fara ca macar sa isi puna intrebarea daca este oarecum pregatita?Poate sa fie responsabila? Poate sa indure psihic si fizic gandirea si atingerea unui barbat?

Nu.

S-a gandit doar cum sa treaca mai repede peste etapa copilariei caci nu a avut una destul de fericita.Si de aici incepe totul. Parintii sunt cei care ne formeaza,si daca ei nu se implica in viata copilului sau,il pierd.

 Il pierd..si ii distruge viata probabil fara sa isi doreasca asta,este mult prea ocupat sa supravietuiasca si nu mai are timp sa comunice. O dovada de iubire,o vorba,o atentie,o imbratisare, asta le lipseste ,din pacate, anumitor copii.

Traim intr-o lume care nu mai este capabila sa comunice.Traim intr-o lume in care tehnologia a avansat si nu se mai pune accent pe cuvinte,putini sunt cei care isi mai astern sentimentele si trairile pe o hartie.

Putini sunt cei care mai stiu sa aprecieze o carte,si  sa se cuibareasca intr-un loc si sa uite de tot ceea ce reprezinta viata cotidiana,si sa se contopeasca cu povestea acelei carti,sa se identifice intr-o oarecare masura cu personajele din poveste.

Sa se gandeasca la intreaga sa fiinta. Sa isi dea seama ce fel de persoana este. Sa uite putin de tehnologie,sa nu mai comunice numai prin mesaje scurte si directe.Sa spuna ceea ce au de spus,sa fie deschisi,caci cuvintele si atentia si iubirea merg mana in mana. Sa nu ramana inchisi, sa asculte o piesa pe repeat toata ziua inchisi in camera lor, cu perdeaua de noapte trasa,crezand ca nimeni nu ii iubeste si nu au nici un rost in viata asta.Nu toata lumea trebuie sa fie capabil sa scrie,sa isi puna trairile interioare si exterioare pe o hartie,este de ajuns sa comunici.Sa asculti si sa vrei sa vorbesti la randul tau.

Este foarte important sa comunici,caci orice ar fi,si chiar daca iti este rusine de anumite lucruri, nu exista ceva pe lumea asta  ce nu a fost facut de altcineva inaintea ta.Chiar daca ai facut o prostie,chiar daca nu ai procedat mereu asa cum se cuvinte,mereu va exista o rezolvare.Nu te inchide in tine.

Putini stiu sa se maturizeze frumos,spun asta deoarece multi ajung sa cunoasca viata pe o cale mult mai dura,mai dureroasa decat ar fi normal.

Dar in acest caz, duc toata atentia inspre Caroline.

Caroline  este o fata de 15 ani care momentan sta singura intr-un apartament luat in chirie. Ma ma ei este plecata in strainatate de cativa ani,mai exact in Norvegia. A crescut mai mult singura decat intr-o familie.

Parinti ei sunt divortati,tatal ei a ramas in Romania intr-un satuc uitat de lume,cel in care s-a nascut.Sta cu parinti lui ,este doar o persoana dezorientata care isi ineaca amarul vietii in bautura.Si bineinteles a uitat ca are o fiica.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 06, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata unei femeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum