Ráno se všem vstávalo hůř než obvykle, a když se ani rusovlasé Lily nepodařilo vstát při prvním zvonění budíku, všichni pochopili, že je zle. Zrzka se nakonec vyhrabala z vyhřátého pelechu asi pět minut před začátkem výuky. Okamžitě se srhl poprask a dívky nakonec dorazily na hodinu v podstatě včas.
Chlapci se objevili v průběhu druhé hodiny a vypadali, že na noční výpravu zcela zapomněli.
Po třetí hodině toho měli všichni plné zuby a těšili se zasloužené přestávce v podobě oběda. Caitlyn si naložila plný talíř všeho možného a nepokoušela se tajit svým hladem. Zato blonďatá Becky se nimrala v hrachové polévce a tu a tam zalétla pohledem k pobertům, přesněji k jednomu světlovlasému chlapci.
"Přistižena při činu." zašeptala jí do ucha Lily, když se tam nenápadně koukla už asi po dvacáté. Blondýnka zčervenala a okamžitě odvrátila zrak.
Čtveřice chlapců opět poněkud hlučně konverzovala na téma jídlo.
"Chceš říct, že nemáš rád Bertíkovy fazolky?" zeptal James naoko podrážděně.
"A proč jo, vždyť každá druhá je nechutná." bránil se Peter.
Takhle jejich konverzace pokračovala až zbyli ve Velké síni jako poslední.
Chlapci vyšli z Velké síně a dál zaníceně diskutovali. Zarazili se na místě až ve chvíli, kdy vzduch prořízl dívčí hlas.
"Ahoj Reme!" vykřikla dotyčná nadšeně.
"No nazdar." řekl chlapec, když se po hlase otočil. To už se ale objímal s asi stejně starou dívkou. Měla světle hnědé vlasy a darebácký výraz ve tváři.
Tři chlapci se na to nechápavě dívali a první prolomil ticho Sirius.
"Ehm, neřekl jsi nám, že máš holku." řekl stále sledujíc dívku, která Remuse pořád objímala. Remus po něm šlehl kousavým pohledem a pokusil se dívku sundat. Když se mu to podařilo, nenápadně si vítězoslavně oddychl.
"Kluci, tohle je moje mladší sestra Adele." představil ji Remus a sledoval, jak se na tvářích svých kamarádů kouzlí nechápavé výrazy.
"Neměli bychom vědět, že máš sestru?" zeptal se James prohlížejíc si dívku.
"No, vlastně na to nikdy nepřišla řeč, takže..." začal Remus, ale byl přerušen Siriusem.
"Jaktože jsme ji nikdy nepotkali?" položil dobrou otázku.
"Mamka chtěla, abych chodila na Akademii čar a kouzel v Krásnohůlkách, ale taťka řekl, že má mé francouzštiny plné zuby, a ať jdu na pořádnou školu." vmísila se do rozhovoru Adele. Remus se zamračil a oba černovlasí inteligenti si ji začali podezřívavě měřit. Až když jim světlovlasý chlapec věnoval pohled "je to sestra", se pokusili být milí, nebo aspoň tak, jak to oni dva dokázali.
Do večera se tu dívka cítila jako doma. Dokonce i třem pobertům nevadila a to hlavně z důvodu, že u ní objevili talent, kterého si dost vážili, talent na průšvihy.
Večer se všichni odebrali na večeři a s údivem zjistili, že si dívka sedá vedle nich.
" Víš, že tě musí nejdřív zařadit?" ujišťoval se Peter.
"Ale já už zařazená jsem. Zařadili mě u snídaně." odpověděla dívka, jako by to mělo být jasné a napila se kakaa.
Pak na ni někdo zezadu skočil a všechen obsah jejích úst skončil na střapatém chlapci sedícím naproti ní. Ten se momentálně nehýbal a z vlasů mu odkapávaly kapičky tekutiny.
Poberti nebyli jediní, kteří z toho měli Vánoce. Smíchem se řezala skoro celá síň.
Adele se otočila na Siriuse a plácla si s ním.
"Jste vážně jako malý." řekl James a otřel si brýle, aby aspoň viděl. Pak vzal dort a připlácl ho Adele na obličej. Stačila chvilka a po celé místnosti létaly dobroty všeho druhu. Učitelé seděli a vyjeveně hleděli na spoušť, jež studenti způsobili. Ředitel školy nevypadal, že by se mu chtělo bitku rušit, ale po naléhání všech profesorů jedním hlasitým "Ticho!" uklidnil celou síň. Všichni byli špinaví a z každého odkapávy kousky dortů, buchet, polev, pudinků a mnoho dalšího. V takovémto stavu byli studenti nuceni odejít do svých kolejí.
Při cestě nazpátek šel jeden z prefektů v čele a druhý na konci pro případ, že by mladší studenty napadly nějaké nekalosti, ale to bylo jen maskování, protože každý věděl, že jediný, kdo by mohl vyvést nějakou hloupost, byli poberti.
Přesto Lily přemluvila Remuse, aby šel vepředu, zatímco ona zaujala své místo na konci a její kamarádky se k ní přidaly.
"Víte některá, kdo je ta holka s poberty?" zeptala se Caitlyn, která si olizovala citronovou polevu z obličeje.
"Nevím, ale asi si s nimi hodně rozumí." odpověděla Becky a se smutkem v očích sledovala, jak si dívku světlovlasý chlapec hází na záda. Rusovláska pohladila Becky po rameni a zbytek cesty do věže pokračovaly mlčky.
Konečně jsem se dostala k tomu podstatnému, tak snad se líbí ;)
ČTEŠ
The Marauders- 16ka na krku [hp,FF]
FanficPoberti se vydávají už po šesté do Bradavic. Jak bude vypadat tento školní rok? A co když se poprvé ukáže sestra někoho, o kom nevěděli, že nějakou sestru má? Poberti a jejich 6. rok v Bradavicích! Obrázky u všech kapitol jsou staženy z Google obráz...