7 - Ceva nou,ceva salbatic

308 9 6
  • Dedicat lui Lina
                                    

*Heaven's P.O.V.*

Totul era in ceata.Tot ce s-a intamplat in ultimele 24 de ore era prea mult.Aveam nevoie sa stau sa ma gandesc bine la tot ce mi s-a intamplat.Dar tot ce imi vine in minte este Harry si..si mai ales Louis.Louis.

Demyan statea pe canapeaua din sufragerie si se juca cu telecomanda,aruncand-o in aer si prinzand-o chiar inainte sa cada pe podea.

- Hei,lume noua.Deci,cum a fost cu baietii aseara? V-ati distrat? m-a intrebat Demyan plictisit.S-a apropiat de mine si mi-a luat mana intr-a lui, apoi a mirosit-o.A pufnit in semn de mirare.

- Doi dintr-o lovitura? Harry si Louis? Cel cu ochii verzi si brunetul cu ochi albastri.Wow,Heaven.Pana la urma nu ti-ai pierdut indemanarea.

- Termina.

- Si Harry este... Sa stii ca miroase bine.El,Niall,Liam si Zayn sunt speciali.Miros al naibii de bine.

- Demyan, nu cred ca sunt destul de dispusa sa aud cat de homosexual poti deveni cand esti in preajma baietilor astora.Vreau sa ma relaxez.Ai mai fost la spitalul ala sa iei provizii?

- Da.Stii,e destul de egoist.Poate o persoana nevinovata o sa moara mai devreme din cauza noastra.Ai remuscari?

- Nu.Ai luat macar grupa AB?

- Si B.Stiai ca cei care au grupa sanguina B sunt mai .. iubareti?

- Nu-mi pasa, am zis eu, incercand sa par cat mai dezinvolta in timp ce ma indreptam spre frigider.Am scos o punga plina cu lichidul rosu care imi garanta viata vesnica.Grupa AB e preferata mea.E dulce.

Demyan a luat o punga cu sange de grupa B si a venit sa se aseze langa mine pe canapea.Am golit cele doua pungi in cateva minute.Eram satula.

- Heaven, sa stii ca azi vine sora-mea in vizita.

- Dragut.

- Da, si o sa stea o perioada la noi.Si-a gasit un loc de munca la un pub -Longway - la doua strazi distanta de casa noastra.Administreaza bugetul.

Am inceput sa rad.

- Ce?! Ea e cu... calculele si chestiile exacte, reale, stiintifice.

- E si ea...?

- Da.

- Demyan, totusi eu...

- Haideee , o sa fie distractiv.Stii, o sa va imprieteniti si totul o sa fie super!

- ok, da, in regula , cum zici tu.Pana atunci, mai da-mi o punga de AB.

***

Amelia, sora lui Demyan.Nu era intocmai cum ma asteptam sa fie.Nu foarte inalta, zvelta, cu parul blond pana la umeri si cu ochii de un maro auriu, purta o jacheta JW, blugi Levi's si adidasi.Avea o voce subtirica si, sincera sa fiu, nu dadea impresia de ucigasa.Nu era nimic din ce ma asteptam eu sa fie.Fata asta nu are cum sa fie sora lui Demyan.E mult prea...inocenta.

Dupa prezentarile de rigoare, ne-am intors la noi acasa, am mai stat de vorba si am decis ca avea sa fie super sa vizitam localul Longway.O sa facem cateva victime, ca o familie unita ce suntem.Macar asa aveam sa uit macar pentru putin timp de Harry si Louis.Louis.

*Author's P.O.V.*

Harry invartea metodic furculita prin mancare, nu putea fi atent la ce discutau ceilalti baieti.Toti erau prezenti in afara de Louis.Louis nu era niciodata acolo cand era vorba de mancare.Ei toti erau de Sange Rosu,deci puteau consuma mancare si bautura, la fel ca toti ceilalti oameni.Era doar o alta caracteristica ciudata a vampirilor de Sange Rosu.

- Oh, haide acum.Doar nu ai de gand sa nu termini aia.M-am straduit ! il incuraja Liam pe Harry.Liam era cel mai bun prieten al oricui, mereu incerca sa ii incurajeze pe ceilalti indiferent de urmari.Mereu era acolo pentru toti, iar Louis nu este mereu acolo, si totusi e liderul gastii .Asta il macina pe Harry.

Zayn si Jazmine terminasera de mancat, dar au mai ramas sa discute cu ceilalti.

- Jazmine, vreau sa inteleg.O sa lucrezi de acum incolo la Longway?

- Doar lunea si miercurea.Servesc la mese, nu e mare lucru.Nu primesc cine stie ce, doar indeajuns cat sa ma descurc luna asta.Apoi va trebui sa plec cateva saptamani la New York.O nebunie completa, dar am nevoie de bani.Si nu imi permit sa iau din banii vostri.

- Niall, du-te cu Zayn si Jazmine sa va pregatiti pentru diseara.Azi e miercuri.Prima zi a fetei noastre la noul ei job.Are nevoie de sustinatori acolo.Conteaza pe noi, zise Liam.

Cei trei au parasit camera,lasandu-l pe Harry singur cu Liam.Acesta nu a pierdut nicio secunda, asa ca s-a asezat langa Harry si a inceput sa il intrebe de ce era suparat.

- Liam, nu am nimic special.Eu sunt doar confuz si suparat.Heaven a plecat azi dimineata pentru ca era suparata fara motiv pe mine.E ciudat.Adica, mai intai facem sex iar apoi pleaca de parca de fapt ne-am fi luat la bataie.Apoi Louis si Heaven... si Louis devine misterios si nu spune nimic.Ce sa mai inteleg?

- Harry, nu te supara pe Louis.El doar... are anumite indatoriri si traieste dupa aceleasi legi ca Heaven si Demyan.Heaven nu vrea ca Demyan sa afle ca noi suntem diferiti.Am putea ajunge sclavii lui pe viata.Louis are nevoie de liniste, si nu il condamn.Toti am fost cam ametiti si luati de val de cand cu concertul nostru in deschiderea barului aluia.Si Harry...

- Da? a raspuns Harry absent.

- Nu mai ai de gand sa termini alea, nu? a intrebat neconvingator Liam, apoi s-a ridicat si a turnat continutul farfuriei lui Harry la gunoi.

*La localul Longway*

Amelia, Heaven si Demyan stateau la o masa aproape de usa, ca de obicei, intr-un loc retras, pentru a putea discuta in voie.

- Si , Amelia, cum ti se pare oraselul asta?intreba Heaven curioasa.

- Nu foarte tipic californian.Adica, nu am vazut pe nimeni sa fumeze iarba prin zona.

Au inceput sa rada.Au tinut-o asa pana intr-un tarziu cand ceilalti baieti impreuna cu Jazmine si-au facut aparitia.

- Mai, mai, mai, daca nu e batranelul nostru preferat, Demyan, a inceput sa rada Niall.

- Da, si voi, tinereii care cauta necazuri in orasul meu.Dar domnisoara aceasta incantatoare...?

- Numele meu e Jazmine.Sunt iubita lui Zayn.

Spunand acestea, Jazmine l-a luat in brate pe Zayn si l-a sarutat.

- Bineinteles.Cele mai frumoase fete sunt mereu luate.

- Si ce vrea asta sa insemne? a intrebat retoric Amelia, indreptandu-se catre grupul de langa masa lor.Heaven nu era foarte uimita ca Harry era acolo, dar era dezamagita ca Louis nu era cu grupul.I-a promis."La noapte", trebuia sa se intalneasca.

Grupul de adolescenti a fost atractia principala a micului local.Erau zgomotosi ,se distrau, dansau.Heaven a dansat putin cu baietii.Nu a putut sa nu observe ca Liam si Amelia se cam distrau.Nu luau parte la discutiile celorlalti.Se cunosteau mai bine.Liam era complet captat de Amelia.Si ea era ceva nou pentru el, pentru tot grupul.Si sclipirea din ochii ei nu era inocenta, cum era mai devreme. Era putin... salbatica.Sa nu judeci o carte dupa coperta .

Zayn si Jazmine erau fericiti.Liam si Amelia se distrau.De ce tocmai printul lui Heaven lipsea?

The Night of the Vampire - Eclipsa totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum