İkiz Katilim

99 0 2
                                    


Onur'un bir web sitesi vardı.Bu web sitesinde insanların bir ikizi olabileceğiyle ilgiliydi.Birde bu web sayfası
sayesinde Ece ile Arda'yla tanışmıştır. Bunlar Onur'un en iyi arkadaşları olmuşlardır.Arda ve Ece de bir insandan iki tane olabileceğine inanıyorlardı.

Onur'un annesi ve babası bir iş gezisine gideceklerdi o yüzden Onur evde tek başına kalacaktı sırf bu yüzden arkadaşlarını çağırmak için izin aldı ve Arda ile Ece' yı arası ve haber verdi.

1 HAFTA SONRA

Onur'un arkadaşları geldi.
Onur:Tam zamanında geldiniz.
Ece:Nasıl yani ?
Onur:Annem ve babam yeni gitti.Siz bekleyin kapıyı kitleyip geliyorum.
Arda:Bende yeni oyun getirmiştim.
Onur gelir ve oyun başlar.
Arda:3 boyutlu bir oyun.Ceza yediğini zaman diğerleri ceza yiyeni 5 dakika boyunca korkuturlar ama eğer + puan aldığın zaman birini seçip sen korkutursun.
+ ve - puan için sorular ve görevler yapacağız ve korkutmak için de maskeler var.
Ece:O zaman ben oynamam korkarım .
Onur:Güzel bir oyuna benziyo oynuyalım hadi.
Arda:Tamam ben kuruyorum ve bu arada soru veya görev için 1 dakika kız olacak.Onur ilk soru sana evdeki bütün ışıkları kapatıp,seni döndüreceğiz ve sende televizyonu bulacaksın.
Onur:Hadi gözünü kapatıp döndür.
Onur'un gözünü bağlayıp döndürürler .Onur televizyona tam elini deydirecekken Ece bağırır bu yüzde Onur gözünü açar ve Ece'ye sorar "Ne oldu Ece" der.Ece'de şöyle der "Orada bir şey gördüm siyah bir şey.
Arda:Ne görmüş olabilirsin.
Ece:Bilmiyorum orada bir şey vardı işte .
Onur:Gelin bakalım
Arkadaşlar bakmaya giderler ve bir şey göremezler Bir anda Ece" Bakın bir ayak izi ."der.Bunlar korkudan kapıya doğru koşarlar tam kapıyı açacakken önlerine üç tane insan çıkar.Bu insanların yüzünde bir maske ve gözleri sim siyah gözleri birde ellerinde bir bıçak. Aynı anda üçüde arkadaşların göğsüne bıçağı saplarlar.Üçüde yere düşünce makalelerini çıkarırlar ve anlaşılır ki bunlar üçünün ikizleri dır.
Onur: Ben ölürsem sen de ölürsün.
Dedikten sonra Onur ikizinin üstüne atlar ve bıçağı saplar.Bunu gören Arda ve Ece cesaretlenerek onlarda ikizlerinin üstüne atlar ve bıçakları saplarlar ve hepsi yere düşer.Ama sadece ortada Onur'un,Ece'nin ve Arda'nın cesetleri kalır diğerleri kaybolur. Belki de sizin de ikiziniz bir gölge altında sizi bekler.

İnternette Kendini AradınmıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin