Sİ-1

34 5 4
                                    

Bölüm şarkısı : Can Bedenden Çıkmayınca
Bölüm boyunca dinleyin.

Yüzüme inen sert tokatla kendimi yerde buldum. Ben Azra Ece Sungur bir tokatla mı yere düşecektim. Beni düşüren tokat yemek değil sevdiğim adamdan tokat yemek. Gözlerime yaş geliyor ağlamak istiyordum. Kendimi zorlandım. Hızla yerden kalktım. Koltuktaki çantamı aldım ve kapıya doğru hızla yürümeye başladım.

Serdar kapının önüne geçmiş çıkamayayım diye beni bekliyordu. "Lütfen azra beni dinle. Bilerek yapmadım. Sizi öyle görünce.... Ben... " "Sen ne... Sen ne... seni aldattığı mı mı düşündün. " Parmağımı ına doğru salladım. Parmağım daki yüzüğü fark ettim. Konuşan ama duymadığım Serdar 'a baktım. Yüzüğü parmağımdan çıkardım ve ona firlattım. Konuşurken attığım için ağzına girdi. Boğazına kaçtı sanırım. İki öksürdü. Yüzük ağzından çıktı ve yere düştü.

"Bak lütfen biliyorsun beni ben çok fesat ve çok kıskanç biriyim sizi öyle gördüm yanlış anladım. Lütfen... "

"Çekil kapının önümden "

"Hayır önce beni dinle" Elimdeki çantaya baktım ve sonra yüzüne baktım. Elimdeki çantayı yüzünün sol tarafına hızla geçirdim. Acıyla inledi ve yere düştü. Kapıyı açtım ve yürümeye başladım. Telefonumu çıkardım ve taksiyi aradım. Çok geçmeden yanımda taksi belirdi. Bindim.

"Nereye süreyim ablacığım. "

"Atatürk havalimanına, yalnız biraz hızlı"

"Tamam Hanfendi" Telefonum çaldığında ekrana baktım. Nasıl bu kadar yüzsüz olabiliyordu. İngiltere ye geri dönecektim. Türkiyede doğsamda babam uzman bir genetik mühendisi olduğu için İngiltere ye ben küçükken taşınmışız. Buraya okumaya gelmiştim. Ünlü bir diş hekimi olmuştum. Ve burada kalıp klinik açtım. "Hanfendi telefonunuza bakmayacak mısınız. " Şoförün sesiyle irkildim. "Hayır " .. "Şey o zaman sesini kapatırsanız dikkatim dağılmazdı."Telefonumu titreşime aldıktan sonra taksinin durduğunu fark ettim. Çantadan paramı çıkarıp şoföre verdim.

Hızla arabadan indim bilet satılan yere gittim. "İngiltere ye uçak bileti en yakın ne zaman? "
"Bir dakika bakıyorum. 3:10 da ve 5:45 de var hangisi? "Saatime baktım 12:58 "Tamam 3:10 a Bir bilet. Ne kadar? "

"125 lira efendim"

"Tamam" Cüzdanımda ki kredi kartını çıkarttım. Kadına uzattım. Şifremi girdikten sonra biletimi alıp ordan yeni bir taksiye bindim. Evin önünde Serdar ın arabası vardı. Parayı ödedim. Hemen evin arka bahçesine koştum. Yangın merdiveninden eve girdim. Bir valiz hazırladım. Kapının önünde derin bir nefes aldım. Kapıyı açtım. Çağırdığım taksi kapının önüne durmuştu. Evi kilitledim. Serdar ın sesini duydum.

"Nereye" cevap vermeye tenezzül bile etmedim. Şoför valizimi bagaja koydu. Bende kapıyı açtım tam binecekken biri kolumdan tuttu. Arkamı döndüm. Serdar. Çenesine sağlam bir aparkat attım. Demekki 4 yıl gittiğim boks bir boka yaradı. Kolumu bırakmadı ama yalpaladı ve eli gevşedi. Kolumu sertçe çektim. Omuzlarından ittim. Arabanın kapısını açtım. Bindikten sonra kapıyı kapattım. şoför arabadaydı. Kapıyı kilitledim. " Atatürk havalimanına lütfen."

"Tamam Hanfendi. Yanlız şu dışarıdaki beyefendi... " Cama vuran Serdar dan bahseden şöföre cevap verdim.

"Siz onu boşverin sürün " Araba ilerlemeye başladı. Arabanın yanından geçenler bulanıklaşmaya başladı. Hayır gözüm dolmadı sadece araba hızla gidiyor.

Birazdan araba durdu. Şoför valizimi bagajdan çıkardı ve bana uzattı. Arkada Serdar ın arabası durdu. Havaalanına hızla ilerledim. Biletimi görevli adama gösterdim. Alete okuttu. Güvenlik bariyerinden geçtim. Tabi valizimi de valiz kontrol cihazından geçirdiler. Ben valizimi beklerken etrafa bakıyordum. Serdar gişede görevli kadınla konuşuyordu. Bilet soruyordu!!!! Sinirle inledi. Bilet kalmamıştı.

Uçaktayım. Telefonum ikide bir çalıyor. Telefonumu kökten kapattım.

"SAYIN YOLCULARIMIZ LÜTFEN KEMERLERİNİZİ TAKINIZ. UÇUŞA GEÇİYORUZ"Anonsla kemerimi yavaşça taktım. Pencereden dışarıya baktım.

Görüşürüz Kız Kulesi

Görüşürüz hayallerim

Görüşürüz her bir köşesinde Sedarla anılarım olan İstanbul

Her köşesinde Senle anılarım olan İstanbulda duramam Serdar

Çünkü

Sen İstanbulsun Serdar Sen İstanbulsun

Merhaba. Bu benim ikinci kitabım. Tabi önceden de yazmıştım ama sildim. Her neyse. Biraz zor gelebilir ama okuma sayısını vote ve yorumu eşit tutabilirsek mutlu olurum.

Sen İstanbulsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin