Ráno jsem vztala v 9:30 sešla jsem dolů a vyděla že je uklízená chodbička a obývak najednoi mě praštila mamivá vuně do nosu .Myslela jsem si že Joeyí děla snídani ,ale když jsem vešla do kuchyně viděla jsem tam Alex měla prostřené nachystné jidlo abuklozene a usmívala se jako předtím než se to stalo . To sem ale vubec nechapala ,včera byl pohřeb a ona se usmíva a ma fajn naladu . Sedla jsem si ke stolu a napila se vody s citronem byvala jednou nebo tvakrat v tydnu kvuly Alex protože sportovala atd..... Ale měla nas tak ráda že chtěla at jsme zdraví . Mě to nedalo a musela jsem se ji zeptat .
"Alex proč se tak usmíváš ??"
"No proč by nemužu "
"No mužeš ale viíš že ti umřel tata "
"Takže asi tak zlati jak jsme přišli domu tak jsem šla nahoru do pokoje s Márou lehli jsme si a pak usli no ale já jsem se vzbudila v 1:00 ráno a tak abych nebrečela tak jsem začla ukliuet začla jsem naším pokojem potom jsem uklidila obě koupelny ,no pak jsem si všimla že je plno ptadla tak sem asi do 4:30 prala a pak do 7:30 žehlila a skladala to do skříni potom bylo už 8:15 tak sem uklidila chodbičku a obývak potom bylo 8:35 tak jsem šla udělat snídani a u toho jsem uklizela kuchyň a přitom všem jsem si vzpoměla co mi řekl tata nenech se srazit nakolena buď silna vždy kdybi šlo o mě pobrečsi dva dny a potom se postav za salutuj na počest a žij dal ,tohle mi řekl táta tak se tim budu řidit možna ti to přijde bezcitne ale viš že tatabyl policajt a přal by si to "
"Ja tě chapu zlati a ne bez citné to není "
Pote co mi to Alex vysvětlila zavolala na ostatní ať jdou dolů . Všichni sešly a byli udivení jako já co se to tu stalo Mára šelnk Alex a pořadně ji objal a pak ji dal velkou pusu . Jak mile jsme se najedli já a holky jsme šly na hřbitov donest kytky a kluci spravovali auto .
S holka jsme se stavily v kavarně a kafe ,poseděly jsme a pokecaly potom jsme vzaly kafe i i klukum a šly domů .
Doma
Přišly jsme domů a kluci byli ve skušebně Alex šla nahoru vzala si věci a šla na fotball a na basu . Julča šla ven s kamoškma ale ja jsem jít nechtěla já a Amandy jsme šly do obchodáku .
Z pohledu kluku ( Mattyho )
Holky odešli a mi jsme skoušeli a potom šli natočit popcorn .
Natočli jsme ho a bylo asi 17:30 a holky nikde věděl jsem že Alex dojde až ve 22:00 měla totiž basu do 17:30 a pak jely na zapas ve fotbale . Ale kde byla laska a holky . Když jsem tk nad tím přemýšlel přišla julča a šla do vany . Koukal jsem na hodiny a bylo 21:30 a slyším otevření dveři přišla láska a Amanda .
Rozhodli jsme se že pujdem spát a na Alex čekat nebudem .Z pohledu me ( Andy )
Bylo 21:45 a my jse šli všichni spát byli jsme unavení a na Alex se nám čekat nechtělo .
Z pohledu Alex
Došla jsem domů ve 22:15 a vidělanjsem že všichní spí najedla jsem se a pak šla znova nahoru se osprchovat . Potom jsem šla dolů umýt nadobi jak jsem potom šla nahoru do pokoje všimla jsem si že všichni spí a hrajou jím telky šla jsem tedy a povypinla je ,potom jsem šla ke mě do pokoje kde v postely spala láska dala jsem mu pusu a přikrila jsem ho lehla si vedle něho koukala jsem asi do 3:00 rána na dva filmy a ak jsem jibtaky vypla a šla spát .
Doufam ze se libi sry za chybi ...
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
RomanceAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...