Opět je 5 hodin a já vstávám. Budím i Matýska, protože jde za Sašš do školy--celý týden bude doma s Marečkem. Vstaneme a že se půjdeme nasnídat ale když výjdeme s pokoje doslova nás liskne vůně něčeho.
Když příjdeme do kuchyně Mára stoji u plotny a dělá vajíčka.
"twl kámo co tu děláš?"-matty
" nemohl jsem spát tak jsem vstal a řekl jsem že vám udělám na snídani vajíčka ať nejdete do školy hladový"-marek
"Marečku ty jsi pako měl jsi spát. My by jsme si něco dal"-já
"Né mě to nevadí ale kdyžtak potichu ať nesbudíte Sašš"-marek
"Jj ale najíš se snáma ne?"-matty
"Nene ja si pujdu lehnou a najím se pak se Sašš"-marek
"Ok tak jdi ja to dodělám"-Já
Marek to dodělal a šel si lehnou. My se s Matym nasnídali a šli se nachystat do školy.
Když jsme byly nachystaní vzala jsem si svůj batoh a Maty si vzal batoh Sašš a šli jsme.
VE ŠKOLE
Dneska jsem měli hodiny celkem dobré. Měli jsme ČJ, HV, TV, TV, W, W a odpolední vyučování nam odpadlo. Ale i W nám odpadla protože jsme měli dneska hodně důležitý zápas, takže výtvarka odpadla všem a koukali na nás.
TĚLOCVIK
Dneska jsme hráli basketbal s týmem, takže s náma byly na těláku i kluci. V týmu jsem byla jedina holka. Hrali jsme s klukama se septimy (my byly v sextě). Naše třída fandila týmu profíku (tým semnou--hráli jsme závodně) a tám septimy fandil amatérům.
Chvíli hral s amaterama i Maty protože jeden se septimáků to schytal do hlavy a nemohl hrát dál a Maty tam byl nejstarší tak šel hrát on.
Basketball se hraje na 2 poločasy, 4 čtvrtiny po 10 minutách (4x10 min.). Musím říct že amatéři byly hotoví po těch 10 minutách.
Po zápase se septimákama jsme hráli jen náš tým proti sobě.
Týmy basketbalu se skládají se z 10-12 hráčů (u nás na soupisce max. 12), ale na hřišti je jen 5 hráčů-- hráč je člen týmu na hřišti, náhradník je člen týmu na lavičce. Já hrala :3
Poslední hodinu jsme měli na převlečení atd.
PO ŠKOLE
Zápas začínal v 19:00 takže jsem měla ještě čas jít na hřiště trénovat. Najedla sem a řekla že pujdu trenovat a Sašš se ptala jestli Maty bude doma a on že jo tak Sašš řekla ať je s Márou že ona pujde semnou ať si zaběhat.
NA HŘIŠTI
Já se protáhla a začla driblovat. Ptala jsem se Sašš jestli bude hrat semnou a ona že jo že si zaháže.
Hzeli jsme si asi do 17:00
Pak jsme domů běželi---domu jsme to meli 5,5 kilometrů.
DOMA
Když jsme přišli domů Sašš řekla jestli se nenajím a já že určitě ne.
Šli jsme koukat na tv a já 18:00 měla telefon že už mám jít ale že mám do haly doběhnout ať jsem redy.
Měla jsem to asi 8 kilometrů.
ZÁPAS
Je 18:50 a já jsem nervozní jak něco, protože pokud tento zápas vyhrajeme jdeme do finále o česky basketbalový pohár a půjdem do zápasů s cizinci.
A je to tu 19:00 plný hlediště lidí. Je tam i Maty, Sašš, Mára, Jimmy, Kate a dokonce přijeli i Pepe a Julča. Každý měl papír a tam napsaný písmeno a skládalo to B-R-U-N-T-Á-L
Nastupujem na hřiště. Rozhodčí nám říka pravidla hry: Basketbal hrají dvě družstva, každé s pěti hráči. Úlohou každého družstva je vhodit míč do soupeřova koše a soupeři zabránit, aby získal míč nebo dosáhl koše. Míč se smí přihrávat, házet, odrážet, kutálet nebo se s ním může driblovat v libovolném směru. Vítězem hry je to družstvo, které dosáhlo většího počtu bodů na konci hracího času po čtvrté čtvrtině nebo, jestliže to je nutné po jakémkoliv prodloužení.
Hrajem.
první minuty. Mám míč sakra kde je nekdo od nás? Seru na ně jdu. Vidím Jonáše a zařvu: JONÁŠI JSI U KOŠE DEJ KOŠ. CHYTEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jonáš chytne a je tam koš. Super vedem o koš!
Ach posledni minuty a score vypadá takto 5-5 ale my máme míč. Najednou slyším Loli cyhtej.
Chytla jsem míč....poslední minuta do konce..blížím se ke koši 30 sekund do konce!! Hážu míč točí se na obroučí... Spadl!!!!! A odbíjí konec hry!! VYHRALI JSME!!! Jdem do finále!!!
Běžíme k sobě a objímáme se a pokřik: Bruntál--drsný kraj, drsní lidé!!!!!!!!!
Pak jde šampáňo!!!!! Jsme borcííííííííí
Zítra nemusím do školy a nemusí semnou ani Maty :3
Líbilo? Omlouvam se za chyby
ČTEŠ
Život Bez Mámy
RandomAhoj, jsem Lola Seifertova a moje nejlepsi kamaradka je Alex Rodriguezova (Sašš) A nasi kluci....Matěj Jelen a Marek Pešl Spolecne zazivame spoustu zazitku a tento pribeh je o tech zazitcich :)