!!!ALIŞVERİŞ!!!

28 2 2
                                    

HAYAL'DEN

"Yaaa Eylülll, Doğaaa. Hadisenize lan."

"Patlama be geldim"

Eylül gelmiş ama Doğa hala gelmemişti "Doğaa beni oraya getirtmee!" Hemen bir ta
ksi çağırdım. O sırada Doğa geldi ve beyaz bol sıfır kollu, buz mavisi kısa bir şort saçlarını zaten hep doğal haliyle bırakır.

Ben dap ama dapdar bir siyah dar paça. Üstüme gri bir sıfır kollu. Saçlarımı salık bıraktım. Eylül ise kırmızı bir etek ve beyaz kısa kollu giymişti.

3 günlük 3 kişilik bir otel odası tuttuk. Ve bu birinci günümüz. Şimdi ise ev bakmaya gidicez. Hemen çıktık. Taksi dışarıda bekliyordu. Taksiye bindik. Çarşıda indik ve gezmeye başladık.

Gezerken evlere bakıyorduk. Küçük şirin bir mahalleye girmiştik. Aaa şürdaki 2 katlı bahçesi olan mavi ev çok tatlı duruyordu. Hemen kızlara söyledim. "Lan baksanıza şu ev çok tatlı." Hepsi gösterdiğim yere bakıyorduk. Satılık olan bu evi onlarda beyenmişti.

"Ayyy evet çok tatlıı" dedi Doğa. Hepimiz bahçeye girdik ve camda asılı olan kağıttaki numarayı aradık. Adam 10 dk içinde yanımıza geldi. Anahtarla kapıyı açtı ve bizi içeri davet etti. İçeri girdiğimizde şok olduk. Ayy çok güzel. Töbe töbe içime Doğa kaçtı heralde bu gün ayyy lafını çok kullandım da. Evet bu evi tutacaktık. "Siz bekleyin ben bankadan parayı çekip geliyorum."  Hepsi onayladı. Hızlıca dışarı çıktım. Zaten çarşının küçük bir mahallesindeydik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bankadan parayı çekip tutacağımız eve geldim. Parayı verip bir şeyler imzaladıktan sonra anahtarı alıp çarşıda gezmeye başladık.  İlk gördüğümüz mobilyacıya girdik. Çok güzel şeyler vardı ama kızlar beyenmedi. Ondan sonra 2 tane ye daha girdik fakat yok. Beyenmediler. Birtane daha çıktı karşımıza. Ona girdik. Burada süper şeyler vardı. Buz mavisi ve toz pembe renkli olan koltuk takımı aldık. Renkli renkli sehpalar. Çok güzel bir halı aldık. Hepsi şahaneydi.

Şimdi kendimize oda alıcaktık. Bunun için herkez dağıldı. Nevresim takımı yatak dolap herkez herşeyi kendisi halledicekti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Offff akşam olmuştu. Yıne oteldeyiz. Evimiz boyanıyor. Yani içi. Yarında eşyalar gelicek. Belki yarın akşam geçeriz.

Otelin açık büfesine indim ve kendime bir şeyler aldım. Sahi aynı üniversitede olduğumuz ve 4 yıldır kanka olduğumuz  Cem,Burak ve Batu'da bu oteldeydi ve bu gün onları hiç görmemiştim.

Onların kaldığı odaya doğru yol aldım. Tabi ekmek aramda elimdeyken.  Ben Buraktan hoşlanıyordum ama onu bilmiyorum. Doğa Batu'dan Eylülse Cemden. Cem Eylülden Batuda Doğadan hoşlanıyor. Ama Burak'ı bilmiyorum. Kapıyı tıktıkladım. Burak açtı. "Bu gün hiç sesiniz çıkmadı" dedim. Gülümsedi "Bü gün hepimiz ayı gibi uyumuşuz. Siz naptınız." "Biz ev tuttuk eşya aldık. Oooo ooo oo siz uyuyun ayı gibi." Dedim ve arkamı dönüp gittim. Odamıza vardığımda kapı hafif aralıktı.

İçeri girdiğimde kimse yoktu. Kapıyı çekerken hızlı çekmediler herhalde. Aşağı indiğimde bizim kızların yanında sarışın bir kız vardı.

BU BÖLÜMDE BURDA BİTERR!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜNİVERSİTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin