Plotonik Aşk?
=Tek taraflı aşk
Bir insana yapılacak en büyük kötülük,ona umut verip sonra hiçbir şey olmamış gibi gitmektir.Beni mutsuz eden şey de bu işte hayatıma giren çıkan aynı şeyi yapıyor yapmayın arkadaşım ne istiyorsunuz benden .NAPTIM size.
.canım acıdı çok acıdı bak hissetmiyorsun biliyorum.
Fakat birazcık anla .HAYATIMDAN ALDIĞIM DERS: bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirirsen ilk vazgeçeceği insan sen olursun.ÜZGÜNÜM AMA İŞTE BÖLE
Napalım canım hayırlısı.
Aşk bazen asla sahip olamayacağın birini sevmektir . Canının yandığı anda birtek ağlamak bazen. Çünkü kimse bilmez senin acı çektiğini söleyemezsin anlatamazsın . Yada anlamazlar o an birtek ona sarılmak ve hüngür hüngür ağlamak istersin ama olmaz işte bu yüzden sezsizce ağlarsın . Hiç kimse duymasın.
İçimde o kadar fırtınalar eserken benim bu kadar sessiz olmam aşkımdan ona duyduğum bitmeyen sevgiden . Anlatılmaz yaşanır falan yani . Hani bir söz duydum :
Her şeyi içine atarsın ama kendini atacak yer bulamazsın..
Keşke özlemek diye gıcık birşey olmasaydı hiç kimseyi özlemezeydik hep yanımızda olsalardı hiç gitmeselerdi sevdiklerimiz .
O ZAMAN ÇOK MUTLU Olurduk.
Ağlamak içini dökmekdir. Ağlamak durgunluk ve saflıktır temizliktir.
Mutlu olmak bambaşka bir arzu. Her insana nasip olmaz. Delicesine sevdiğin adamla/bayanla mutlusunuz diyelim muhteşem eğlenceli..
Hayaller hayaller
İnsan hayal ederken bir başka oluyor ya ☺gerçekten . Hayallerin tamamı gerçekleşmez ama sahip olduklarıyla mutlu eder. Lakin sahip olduramadıklarıylada mutsuz eder.. Hayalleri bırakmaz bırakmak istemez
Hayaller birazcık da olsa bizi mutlu eder. Gerçekleşçek diye bekleriz bazen. Ama olmaz neden ?
Demekki bizim için hayırlı değil. Allahın bir bildiği var. Üzmeyeceğiz kendimizi. Ağlamıcaz çok istedik bekledik ama yinede güçlü olacağız.
Derken kendini sıkıyon aman üzülüyon depresyonlsrdasın (benim çoğu zaman yaşadığım)napcanız biliyor musunuz ALLAHA DUA EDİN BİR BAŞKASINA DEĞİL ALLAHU TEALAYLA
KONUŞUNUZ ONUNLA SİZİN DERDİNİZE YARDIM EDEBİLECEK TEK ŞEY ALLAHIM
EL UZATIN SİZİ MUTLU EDECEKSE HAYIRLIYSA ALLAH DUALARINIZI GERİ ÇEVİRMEZ ÜZÜLMEYİİİİİİNN
.SEVMEK
Aşk
Baktığında kalbinin tık tık atması gözlerine baktığında gözlerşnin parlaması göz bebeklerinin büyümesi anlatılmaz bakışlar.
Bazen dilinin tutulması olur .
Herşeyde onu düşünmek onu görmek.
Onu hissetmek. Sayfalarında sadece onun isminin geçmesi
Hayallerinde sadece o ve sen ..
Her uyanışında onu anmak.
Onunla geçirdiğin her anı değerli kılmak. Günlüğünde sadece o herşeyde o .
Bazen bir gülüşü bir sözü seni sevindiriyor. Neşelendiriyor.
Bazen boş konuştuğunda bile ona gülüyorsun. O üzülünce sen de üzülüyorsun . O gülünce sende gülüyorsun . Geceleri hep aklında.
Hep umudunu yitirmeyip her gece Rabbine dya ediyorsun .SEVGİİİ
Sevgi bazen bir tebessümde tatlıkıkta bulursun.
Bazen arkadaşının tesellisinde .
Güzel sözlerde .
Yağmur damlasında bir kuşun
sesinde cik cik cik
Her zaman bizi gören bizi seven ALLAHIMIZIN yüreğimize koyduğu duyguda...
Sevin insanları hayvanları bitkileri . İnanıyorum ki sevdikçe ama gerçekten kalpten sevdikçe mutku olacaksınız . Eminim kş kin güdenler yoktur varsada şu anda kin güttüğünüz kişiden özür dileyin ve Allaha dua edin.
Kin gütmeyin affedin nolcak ki ya .
Sevgi duygusu olmazsa olmaz. Sevin sevin sevin diyorum başka bişey demiyorum. Başkalarına karşı anlayışlı olur isençz zaten sevgi burdan başlıyodur . Misal diyelimki kavga ettiniz ve ona karşı önyargınız var o önyargıları bir zahnet kafanızdan silin nolur oönyargılar varya ne şeyler yaptırır.
Suçsuz yere incitirsin karşındakini sonra pişman olnayın diye sölüyorum
Yani dikkatli olun.
Hey yalan da söylemeyin sevgiyi kaybettirir. Çoğu insan farkında yada değil hep yalan söler .
Yapmayın yalan Allahın ve Peygamberimizin sevmediği birşeydir. Doğru söyleyin. Yalan söylerseniz birçok şeyi kaybedebilirsiniz . Yani akıllı olun.Seni seviyorum...
Dünyalar kadar çok seviyorum ...
Hiçte utanmıyorum.
Bazen haykırarak söylemek geliyor içimden.
Biliyorum ki aşkı tatmayan yoktur. Bazıkarına söz olsun aşk bir iki günlük değildir ömrünün sonuna kadardır. Gerçek aşk budur arkadaşım.
Gerçekten aşıksan bırakma sahiplen. Koru . Belli et üzme onuda kendinide.
Tabi bu tek taraflı aşksa iş uzuyor. Biri bekler diğeri hiçbirşeyden habersiz hayatına devam ediyor. Peki aşık olan durmaksızın ağlıyor düşünüyor
Allahım bir de diğerinin sevdiği başkası varmış bunu öğreniyor aşık olan..
Bayılmalar falan kız öldü diyomuşum tabi direncek. Ama onlar çıkıyor kız napsın kıskançlık krizleri eller titriyor o yanındakini alıp öldürecek rahatlıcak asla
Ama olmaz napsın elinden bile gelmiyor . İzliyor onları zaman zaman yaşlar durmuyor
Akarsu bitmiyor.. Kabuslar rüyalar.
Bitmeyen çileler. Tabi herşeyin bir sonu var. Hayatını böle devam ettirmicen değil mi. Bir söz var
"seviyorum öylesine değil ölesiye"
Ama işte karşılık yok ölesiye kadar
DAYANAMAZSIN.AĞLARSAN BİLE GÖZYAŞINA YAZIK.Seni sevmiyor işte bırak... Peşini bırak. Ama seni sevceğinden umutluysan kesinlikle bırakma .. İnatlıysan eğer sevdiğini söyle.Ama belli etme sölemiceksen. Sonra senden uzaklaşır eğer sevmiyorsa seni. SEvdiğini belli ediyorsa Sende belli et yürü ona doğru sen ona o sana ortada birleşin mutlu olun amin...
Şimdi size en beğendiğim şarkı sözlerini söylicem...1-koyuverdun gittin beni oy koyverdun gittun beni allahundan bulasun oy Allahundan bulasun kimse almasun seni oy kimse almasun seni
2-Sen beni koyamazsın eller yerine kalbimi kıramazsın suçum neki söyle gülmüyor sensiz yüzüm hayat zalim bir hüzün .
3-Gitme sana muhtacım gözümde nursun başımda tacım muhtacım.
ACIMASIZ AŞKEğer birini seviyorsan ve onu hep geceleri düşünüyosan onun için ağlıyosan,ve o sana seni sevmediğini belli ediyorsa kalbini kırıyorsa yada hiç tınlamıyorsa ,hayat sana zor ...
Eğer plotonik bir aşk yaşıyorsan 5-6 senedir bekliyorsan hayat sana zor...
Acılarına sabret ve umudunu kaybetme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plotonik Aşk
Teen FictionEğer birini seviyorsan ve o seni sevmiyorsa bundan güzel kaos çıkar. Bir sürü şiir sağlam bir roman ve anlatılacak bir sürü hikaye çıkar..