Arkadaslar daha wattpat'te yazar olarak yeniyim. Ama eminim'ki yazdığım bölümleri vakit ayırıp okursanız Pişman olmayacaksınız. Sizlerin yorumlarını dikkate alarak hereket ediceğim. İyi okumalar ;)
BİRİNCİ BÖLÜM ;)
Sabahın 6'sında yatağımın yanındaki komidin'in üzerinden kulağıma igrenç gelen sesle irkilip yataktan aşağıya düştüm. Uykulu gözlerle düştüğüm yerden kalkmaya çalışıyordum. Ulan bıktım artık her sabah bu iğrenç sesle uyanmaktan. Nerde lan bu saat diye gözlerimle odayı aradım. Altın bulmuşcasına gözlerım parlayarak yatağın yanına yere düşen saatı yerden alıp büyük bir zevkle tekrar yere attım. Sonunda kurtuldum sensen şimdi tekrar kullağımın dibinde çalda göreyim. Artık saatlerce uyuya bilirdim. "Eylüll!" sanırım az önce yanlış söyledim. Annem beni öldürecek. Korkuyla karışık birazda yalakalıkla birlikte "Efendim annecim" umarım annem bu tatlılığıma kanardı."Eylül yine mi saatı parcaladın . Bu kaçıncı sana saat alışımız" sanki ben istiyorum her sabah yanımda iğrenç bir sesle uyanmayı. Ama bu açıklama annemı ikna etmiycekti. Bu sefer gercekten boku yemiştim."Anne vallahı ben birsey yapmadım ki ellim çarpmış" yalandan kim ölmüş'ki ;) odama yaklaşan ayak seslerini duyar duymaz hemen odamdaki banyoya koştum sanırım üşenmeyip odama kadar gelen kişi annemdi. Hemen banyo'ya girip musluktan suyu açıp capaklı gözlerimi yıkamaya başladım. Ulan soğuk hava yetmiyormuş gibi birde buz gibi su ile yüzümu yıkıyorum ne kadar'da temiz bir insanım dimi;) bu arada sizinle tanışmayı unuttum ben Eylül Acar 17 yaşındayım lise 3'uncu sınıf öğrencisiyim. Anadolu lisesinde okuyorum. İçinizde ne kadar zeki kız diyenlar var duyuyorum. Tabikide saçmalıyorsunuz. Ben kimmm çalışkan olmak kimm. Baba parası sayesinde böyle bir liseye gidiyorum. "Eylül beni delirtecek misin" Allah Allah ne oluyor bu kadına . Rüyasında beni mi gördü Eylülde Eylül. "uyandım anne" annem öyle bir baktıkı korkmadım dersem yalan olur. "uyandığını bende göruyorum . Bu odanin hâlı ne Eylül" şimdi anlaşıldı neden bu kadar kızdığı. Odamda ne varkı allasen . Sadece yastıklar , çarşaf ve birde parçalara ayrılmış saat ha birde dün Selin bizdeyken yediğimiz abur cubur paketleri. Bu arada Selin ilk okul arkadasım. İki sokak ilerde oturuyor. Herşeyimizi beraber yapıyoruz. "kızım ne sırıtıyosun mal mal" annemin sesiyle irkildum." Tamam anne anladım derdini sabahın köründe okula gittiğim yetmiyor birde odamı temizliycem tamam" birazda küçük emrah kaşları. Sanırım annem bu sefer kandırmıştım. "Tamam Eylül ben hallederim ama bir-" hemen lafını kesip öpmeye baslamıştım kıyamazda kızına . Annem gülerek odadan cıktı , çıkarkende "10 dakikada sofrada ol yoksa Merti durduramam." diyip gülerek gitti. Mert benden 2 yaş kücük erkek kardeşımdi hiç anlaşamayız yavşakla. Dolaptan formalarımı alıp giyindim birde saçımı at kuyruğu yapıp odadan çıkmak için hamle yapmıştımki. Penceredeki gölgeye baka kaldım.
Umari beğenirsiniz. Yorumsuz bırakmayın lütfen ;)