Chapter 6

686 40 10
                                    

התהלכתי במסדרון הארוך לעבר כיתת הלימוד, מקשיבה לצעדיי ההולמים בין קירות האוניברסיטה. חיזקתי את אחיזתי בספריי, והתקדמתי לכיתה, לחכות עד שיוליה תקנה לעצמה את הקפה שלה בקפיטריה.
פתחתי את הדלת, ודרק התגלה מולי, במכנסי ג'ינס שחורים, וחולצה אפורה ששרווליה היו מקופלים. הכיתה הייתה ריקה.

"כריסטינה. הקדמת." אמר, בעודו מתקרב אליי, עד שעמד בדיוק כחצי מטר ממני. הרמתי את ראשי, מכיוון שהיה גבוה, אך לא זזתי ממקומי.
"כן... רציתי לא לאחר, אז העדפתי לבוא מוקדם יותר..." מלמלתי, והשפלתי את ראשי.
הוא הרים את ראשי בקצות אצבעותיו, ונישק אותי על שפתיי.
אלוהים, זה בלתי אפשרי להתנגד לו.

התאמתי את קצבי לקצבו. הנשיקה הייתה לא מהירה, אלא יותר... מגרה.
לפתע, קול חריקת הדלת נשמע, והתנתקנו במהירות ובבהלה.

"אז... הבנת את מה שהסברתי?" אלתר במהירות.
"כן... עכשיו יותר ברור." צחקקתי. התכוונתי ללכת, אך הוא תפס בידי, וקירב את שםתיו לאוזני.
"תבואי לפה אחרי הלימודים." אמר, והרגשתי את נשימותיו הקלילות על אוזני, וליבי התחיל להלום בחוזקה. לא הייתי מסוגלת להתנגד לו.
הנהנתי חרישית, והרגשתי את חיוכו מבעד לשיערי, כשנישק בנחת את ראשי כך שלא ישימו לב.
הוא עזב אותי, והתקדמתי למקומי.

ישבתי במקומי, מחכה ליוליה, ובנתיים. מדפדפת בין תמונות האינסטגרם.
הודעה מיוליה.
"כריס, אני באה. סליחה שחיכית הרבה זמן, היה תור ארוך."

"אוקיי." שלחתי, וחזרתי לאינסטגרם.
לאחר כמה דקות, התחיל השיעור ולמזלה של יוליה היא הספיקה בדיוק בזמן, עם כוס הקפה הקבועה שלה.

***

עכשיו כבר ערב, והשיעורים נגמרו. אני, ונסה ויוליה הלכנו לכיוון המכונית. לפתע, נזכרתי בבקשה של דרק.
"אה... בנות? שכחתי איזה ספר בכיתה..." מלמלתי.
"בסדר, לכי, נחכה לך." אמרה ונסה בפשטות.
"הו, לא צריך. תסעו, אני אחזור לבד." אמרתי, וחייכתי.

"איך שתרצי, רק בדרך חזרה, תקפצי בבקשה לסופר מרקט. נגמרו לי הטמפונים." אמרה יוליה וצחקקה. הנהנתי בחיוך, והסתובבתי. מיהרתי לכיתתו של המורה דרק, ובדרך סידרתי את השמלה הפשוטה שלי, שעלתה לי קצת מעל התחת.

נכנסתי לכיתה, וראיתי אותו מחכה לי.
"ה-היי..." מלמלתי, אך הוא קטע אותי בנשיקה לוהטת. זרמתי לפי הקצב שהקציב, בזמן שאחז בישבני ברכושניות.
"שנמשיך את השיעור?" שאל.
פףף, שאלה רטורית.
"הו, כן." אמרתי בחיוך רחב, בזמן שנישק אותי על מדף הספרים.

הוא העלה את ידו לעבר תחתוני, והוריג אותם במשיכה אחת, כמעט קורע אותם לגמרי. הורדתי ממנו את החולצה, ומשכתי ממני את שמלתי, נשארת בחזייה.
אני רוצה אותך.
כאילו שקרא את מחשבותיי, הוא החזיק בי בישבני, בזמן שהתנשקנו, מוביל אותי לשולחן שלו, שכבר למדתי לאהוב כל כך, והוריד את חזייתי במהירות.
"את כל כל יפה..." מלמל, ונישק את כל גופי.

הוא הוריד את מכנסיו ביחד עם תחתוניו, וזקפה ענקית ניצבה מולי.
לא ראיתי כאלה אפילו בסרטי פורנו...
ללא התרעה מוקדמת, הוא חדר אליי במהירות. גנחתי גניחה שהייתה מעורבבת עם כאב, ועונג בו זמנית, בגלל שבכל זאת, זאת הפעם הראשונה שלי.

הוא הוציא את האיבר שלו, והכניס שוב בחוזקה, ושוב ושוב. כעבור כמה זמן, התחלתי להינות ברמות.
"דרק..." גנחתי את שמו, ושרטתי את גבו.
"כן, חתלתולה שלי..."
"אני קרובה כבר..." אמרתי בין גניחה לגניחה.
"גם אני..." אמר במאמץ.
הרגשתי לחץ נעים מתגבר לי בבטן, וגמרתי. לאחר כמה שניות, דרק גמר. והרגשתי את הנוזל החמים שלו בתוכי, כשהוציא את איברו ממני.
הגעתי לאורגזמה הראשונה שלי. איתו. תודה אלוהים.

הוא חייך, ונישק אותי. לאחר מכן, לבש את מכנסיו ותחתוניו, שהיו זרוקים ליד השולחן, ואת החולצה ששכבה אי שם על מדף הספרים. אספתי את בגדיי, ולבשתי אותם במהירות.

"רוצה אני אסיע אותך?" שאל.
"כן, למה לא." אמרתי.
"בואי." אמר, והושיט את ידו. תחילה היססתי, אך בסופו של דבר לקחתי אותה.
יצאנו מן בניין האוניברסיטה, והתקדמו למכונית שלו. אאודי לבנה, מהיקרות יותר.
וואו... לא רע.

התיישבתי במושב הקדמי, ליד דרק, ואמרתי לו את הכתובת.
דיברנו בזמן הנסיעה, כאילו כלום לא קרה לפני כמה דקות.
כשהגענו, נתתי לו את המספר שלי, והלכתי לביתי. לפני שנכנסתי, נזכרתי שהייתי צריכה לקפוץ לסופר. שיט.

נכנסתי באיטיות, מקווה שיוליה ישנה.
"כריסטינה?" צעקה יוליה מחדר האמבטיה, מציצה מהדלת בזמן שצחצחה את שיניה, עם חלוק רחצה ומגבת סביב ראשה.
כמובן.

"הגעתי." אמרתי, וחלצתי את נעליי.
"הלכת לסופר?" שאלה.
"כן, אבל היו רר טמפונים קטנים לנערות..." שיקרתי.
"טוב, אני אלך מחר בבוקר." אמרה, ושמעתי חיוך בקולה.
חייכתי לעצמי.

"רגע, כריס, למה השמלה שלך כזו מקומטת? והשיער פרוע?" שאלה, כשיצאה.
"הייתי רוח." שיקרתי.
"אוקיי." מלמלה
"הלכתי לישון. לילה טוב." אמרתי, ונכנסתי לחדרי.
"לילה טוב!" צעקה יוליה.

//Another//Where stories live. Discover now