Πέντε το πρωί ήταν όταν
Ο πατέρας μου με ξύπνησε να φύγουμε για να προλάβουμε το καράβι . Πήρα την τσάντα μου ο πατέρας μου τις βαλίτσες και μπήκαμε στο αυτοκίνητο με προορισμό την Ραφήνα και από εκεί με το πρώτο πλοίο θα φύγαμε για Άνδρο ...
Ανδρός ... Ποσό καιρό είχα να πάω εκεί ένας χρόνος ή κάτι μήνες ; Θα πηγαίναμε στο χωριό μου για να ψηφίσει ο πατέρας μου , αν ναι θα ερχόταν και ο αδελφός μου μαζί μου.
Ο αδελφός μου ο Ανάργυρος , αφήστε τα σκέτη φρίκη δεν μπορώ ούτε σε χλωρό κλαρί να κάτσω . Δεν υπάρχει δευτερόλεπτο μέσα στη ζωή του που να μην με έχει πειράξει . Αλλά κατά βάθος είναι ένα καλό και γλυκό παιδί και καμία φορά μου έρχεται να του ζουπήξω τα μάγουλα του .
Ύστερα από μισή ώρα φτάσαμε στο λιμάνι της Ραφήνας ... Χαμός γινότανε για να καταλάβετε μέσα σε αυτό το χαμό χάνει ή μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα , για πρωινό ειδικά χαμός !
Στο πλοίο παραλίγο να τα βγάλω όλα έξω γιατί κουναγε πολύ και με το πολύ κούνημα εγώ ανακατεύομαι και νομίζω μετά ξέρετε καλά τι ακολουθεί ... Έφαγα εν το μεταξύ μια σακούλα πατατάκια και γενικά είχα κατευνάσει μια γύρα όλη την καντίνα . Ας μι μιλήσω για το γεγονός ότι μέσα στο πλοίο αναγκαστήκαμε να καθίσουμε στο διάδρομο σε τρεις καρέκλες και πάλι καλά να λέτε γιατί υπήρχαν και όρθιοι .
Κακήν κακός φτάσαμε στην Άνδρο όπου αντί να πάρουμε ένα πολύ άνετο πούλμαν για να πάμε στο χωριό , πήραμε τη σακαράκα ενός φίλου του πατέρα μου και να κάτσω κοντά σε μια νεκρή κατσαρίδα ... Σκέτο δράμα !!!
Καταφέραμε να φτάσουμε και στο χωριό μετά από μια μακρυά διαδρομή κάπου στη μια ώρα . Περάσαμε την Απροβάτου. Το Μπατσί , τον Πιτροφό , την Παλαιόπολη , Τη Σταυροπέδα , και τέλος στη χώρα απ ' όπου και ο επόμενος σταθμός είναι οι Στενιές , το χωριό μου .
Στο σταθμό μας περίμεναν ή Θεία μου με τις τρεις ξάδερφος μου , τη Μυρτώ , την Έλενα και τη Γιάννα .
Ή Μυρτώ είναι ή μεγαλύτερη από τις τρεις ξαδέλφες μου , κάνω περισσότερο παρέα μαζί της παρά με τις υπόλοιπες δύο για δύο λόγους :
1. Γιατί είναι πιο ευχάριστη και σοβαρή .
2. Γιατί είναι ή μόνη ή οποία θα με καταλάβει χωρίς να έχει αρρωστημένο εγκέφαλο ή μια μανία με τις τσάντες ...
Και γυριζω πίσω στην Μυρτώ . Ή Μυρτώ είναι ένα χρόνο μεγαλύτερη μου και πάει δευτέρα γυμνασίου.
Η Έλενα είναι ή δεύτερη στη σειρά ( αυτή με τον αρρωστημένο εγκέφαλο ) . Παει έκτη δημοτικού.Είναι τρελή σαν εμένα και το μόνο που σκέφτεται είναι ο γάτος της και ο θάνατος .
Α! Επισης σκέφτεται μόνο τα γλυκά και κυρίως τις ζεστές σοκολάτες .
Τέλος η Γιάννα είναι ή μικρότερη και ή πιο χαϊδεμενη από όλες τους . Αυτή πάει τρίτη δημοτικού. Έχει μια τεράστια μανία με τις τσάντες . Αφού βγήκε να πει τα κάλαντα με μια γουανίνη τσάντα ! Έλεος ! Τι να πεις ... Ο κάθε άνθρωπος έχει τα προβλήματα του .
Αυτές οι τρεις είναι ο χειρότερος συνδιασμός , ειδικά ή Μ Μυρτώ με τη Γιάννα . Γενικά πέφτει πολύ ξύλο μέχρι και τούφες απο μαλλί βγήκε από το κεφάλι της Μυρτώς .
Αφού σπάσαμε λίγη πλάκα με τον παππού και τη γιαγιά πήγαμε στο σοφά.Στο σοφά* κανονίστηκε το διήμερο πρόγραμμα μας .
Το απόγευμα εγώ και εξαδέλφη μου θα κατέβαιναμε με κάποια ακόμα κορίτσια στα Γυάλια να κολυμπήσουν και να μαζέψουμε στα βράχια , πράγμα το οποίο επαναλήφθηκε την Κυριακή το πρωί . Το βράδυ θα κοιμόμασταν σε ένα στόμα που μόνοι μας κατεβάσομε και στρώσαμε . Το βράδυ θα λέγαμε τρομακτικές ιστορίες και το επόμενο απόγευμα θα βλέπαμε " Jurasic park " 1 , 2 και 3 .
Εγώ κατά τη διαρκεί της παραμονής μας στην Άνδρο έβγαζαν κάθε λίγο και λιγάκι φωτογραφίες τις οποίες ανέβαζα στο instagram από την πλατεία του χωριού , το μόνο μέρος με WLAN πάλι καλά που είχε και εκεί .
Πώς πέρασε όμως το Σάββατο και ή Κυριακή δεν το κατάλαβα ! Εγώ παντός θυμάμαι να φεύγω τη Δεύτερα το πρωί γεμάτη με αναμνήσεις από πολλά χρόνια και όλα αυτά μέσα σε δύο ημέρες ...
" Ουφ ! Βαριά να στενάζω , καλά που ήταν στην Άνδρο , χωρίς να νιαζεσαι ότι την επόμενη ημέρα έχεις σχολείο !!! " , Σκέφτομαι και αλλαζω πλευρών μπας και μ ε πάρει ο ύπνος για να έχω δυνάμεις για την αυριανή ημέρα ...
*Σοφάς είναι ένα δωμάτιο σα πατάρι που είναι μεγάλο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δωμάτιο.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Κορίτσια Γυμνασίου
ЮморΈνα σχολείο , ένας κόσμος , ονειρικό αγόρι , μια καλή φίλη και μια στριμμενη καθηγήτρια (βασικά πολλές)θα επηρεασουν τη ζωή μιας κοπέλας που πάει πρώτη γυμνασίου . Μέσα από αυτό το βιβλίο μπαίνω στη θέση μιας όχι και τόσο τυχερής κοπέλας της Αλίκης...