Ne-am desprins intr-un final din sarut si ne-am uitat unul la altul.
-Idiot cu par colorat,am spus eu cu un zambet victorios pe fata.Observ ca inca nu ai uitat cum saruti o fata,inseamna ca Helen a facut o treaba buna,am chicotit eu ,inca fiind mandra de ceea ce i-am zis.
-Proasta cu ochii identici cu ai mei,a spus acesta tragandu-ma mai aproape de el.Pff,ma lasi,Helen nu stie sa sarute nici un zid,a chicotit acesta.
-Aha,deci recunosti ca aproape sa ti-o tragi cu ea si sa te mozolesti cu ea,am spus eu,omorandu-l din priviri dar cu un zambet malefic.
-Stai calma,babe.Cal mi-a confirmat asta,a inceput acesta sa rada.
Acesta a inceput sa se apropie usor cu mainile de fundul meu,tragandu-ma mai aproape de el,incepand sa il simt pe micutul Mike mai aproape de mine.Mi-am pus dintr-o data mainile pe pieptul lui,oprindu-l din a ma mai trage langa el.
-Nu am zis ca te-am iertat inca Mike,asa ca tineti mainile acasa si pe micutul Mike la fel,am zambit eu victorioasa.
-Da,dar nici nu ai zis ca esti inca suparata pe mine,a zambit acesta pervers,strangandu-ma de fund.
-Mana Clifford,am spus eu omorandu-l din priviri.Pana ma voi hotara daca te iert,ramane sa iti faci laba la greu,am ras eu,adunand dozele de cola de langa mine,incercand sa le iau si sa cobor de pe blatul de masa.
Intr-un final am vazut ca Mike se intoarce,sperand ca va pleca,dar acesta m-a apucat de picioare,in cateva secunde ajungand in spatele lui,cu toate dozele de cola in mana.
-Ok,daca tu vrei sa mergem asa in sufragerie,tu iei Ketchup-ul,am chicotit eu.
-S-a facut sefa,a spus acesta incepand sa fuga cu mine in sufragerie.
-Diiii,am inceput eu sa strig,lovindu-l cu piciorul in stomac.
Acesta a inceput sa fuga cu mine in spate prin sufragerie,eu aruncadu-le la toti dozele de cola,iar Mike i-a aruncat lui Luke ketchup-ul.Toti radeau de fetele noastre,noi razand ca niste prosti.
-Mai repede,Pablo!am strigat eu,incercand sa imi tin echilibrul in spatele lui.Zbori ca vantul,am continuat eu sa strig.
Am vazut cum Ash a scos telefonul si a inceput sa ne filmeze pe mine si pe Mike,pe fundal fiind rasetele celorlalti.
Acesta a continuat sa alerge cu mine,incepand sa sara peste perne si peste obiectele din sufragerie.
-Mai repede,magar lenes ce esti,am ras eu,lovindu-l incontinuare cu piciorul.in stomac.
-Bine,mai vedem noi ce magar lenes sunt,a spus acesta ,pe fata lui aparand un zambet malefic pe fata.
Acesta a sarit pe canapea ,acesta aterizand peste mine.In cateva secunde Mike a inceput sa ma gadile ,iar eu sa rad de mama focului.
-Aaaaa!!Ajutor!!Da-mi drumul gorila colorata ce esti!!am tipat eu printre rasetele isterice pe care le scoteam.
Am inceput sa dau in el si sa incerc sa il imping,dar din pacate amandoi ne-am prabusit pe podea,eu fiind acuma intre masa cu cutiile goale de pizza si intre canapea,incercand sa scap de rosia asta gigantica de pe mine.
-Baietii,am nevoie de putin ajutor,a spus Mike,incercand sa isi calmeze si el rasul.
In cateva secunde,am simtit cum cineva ma tinea de picioare si maine pentru a nu ma mai zbate ca un peste.Mel a sarit si ea,incepand sa ma gadile,alaturi de Luke.
-Sa va manance unicornii!am tipat eu printre rasete.Ash,Cal dati-mi drumul,idioti cu creier de nevastuica!
-Acum cine mai e magar lenes,a ras Mike,continuand sa ma gadile.
-Un idiot cu capul rosu si cu creier de creta!Fuck,cine si-a pus mana unde nu trebuie!!Mike,ia-ti dracu mana din zona blugilor mei,altfel te las fara mana aia!strigam foarte tare si radeam isteric in acelasi timp.
Numai puteam de burta ,iar obrajii mei luau foc.Dupa inca 2 minute de gadilat,Mel si Luke s-au ridicat in picioare,la fel si Ash si Cal care mi-au dat drumul la maini si picioare.Toti radeau si se prapadeau pe jos.Mike a ramas incontinuare pe mine,doar razand ca un idiot.
-Ce te razi atata,roscatule?am chicotit eu.
-Nimica,nu conteaza,a spus acesta incepand sa rada mai tare si sa se tina de burta.
-Idiotule,am ras eu in timp ce am apucat o perna si i-am dat una in cap,acesta cazand de pe mine.
M-am urcat peste el si am inceput sa il bat cu perna acesta razand incontinuu si incercand sa se apere de perna.
Dintr-o data o perna a facut contact cu capul meu.Cand m-am uitat in spate,Calum radea si el ,stand cu o perna in mana.
-Bataie cu perne!a strigat Luke,sarind pe un fotoliu.
In cateva minute camera a inceput sa se umple de fulgi de pene si de rasete si chicoteli.Printre fulgi am putut sa vad ca Ash avea chef de snapchat,asa ca a scos telefonul si a inceput sa filmezs bataia noastra cu perne.
-Hei snapchat!a facut acesta cu mana camerei.Suntem pe front si suntem atacati de catre iubitele noastre foarte sexy!a strigat acesta pentru a se putea auzi ceea ce zice.
Fix in momentul acela m-am decis sa arunc cu perna in el,aceasta ricosand fix in capul lui.
-Auch!Pentru ce a fost asta?s-a vaicarit Ash punandu-si mana la locul unde l-a lovit perna.
-Ai zis ca suntem in razboi,deci nu trebuie sa lasi niciodata garda jos,am spus eu,luand o alta perna si apropindu-ma de Ash ,incepand sa il lovesc.Acesta a lasat telefonul,aruncandu-l pe canapea si a inceput si el sa ma loveasca.
-Nu e corect!Sunteti fete si nu putem sa va lovim!s-a smiorcait Calum,ferindu-se de loviturile lui Mel.
-Si ce daca suntem fete?A da,am uitat,luptam mai bine decat voi,a ras Mel,lovindu-l pe Cal cu perna in cap,aceasta fiind lovita si ea la randul ei de catre Luke.
-Chiar vreti sa dam noi cu pernele in voi?!a spus Mike,batandu-se cu Ash.
-Sa va vedem,am spus eu cu Mel la unison.
Razboiul nostru cu perne a continuat pana cand s-a auzit un ciocanit la usa.Toti am lasat pernele in jos si ne-am uitat la usa,fara sa zica unul dintre noi ceva.
-Parca a vorbit Harold la receptie sa nu fim deranjati,a spus Luke,confuz.
-Or fii venit extraterestri sa le ia pe nebunele astea care lupta ca niste baieti,a ras Cal.
-Haha,chinezule,dar tot noi am castigat,am spus aruncand cu perna in el,acesta prinzand-o inainte de a-l lovi in fata.
Persoana de la usa a continuat sa bata la usa,fiind din ce in ce mai insistent.
-Ok,de ce stam ca niste fazani si ne uitam la usa,in timp ce ne asteapta cineva sa deschide-m,a spus Luke,aranjandu-si iara parul.
-Pai inloc sa iti aranjezi parul,du-te si deschide,am spus eu aratand cu degetul spre usa.
Dintr-o data,ciocanitul in usa s-a transformat in batai insistente.
-Ok,ma duc eu sa deschid,am spus incepand sa inaintez.Preventiv voi lua si asta cu mine,am spus eu luand o umbrela din suport.
Cand am ajuns langa usa,bataile insistente au disparut.M-am apropiat si m-am uitat pe vizor.Nu era nimeni.Am deschis usa si cand sa scot capul,am dat de o pereche de ochi caprui.
-Shit!!am sarit eu ca si arsa si am lovit-o pe persoana din fata mea cu umbrela,aceasta tipand.
-Ce dracu?!a tipat acesta,punandu-si mainile la fata si incercand sa se apere.Nu mai da !
Am lasat umbrela jos si m-am uitat nedumerita la persoana din fata mea.Am putut sa ii vad fata deabea dupa ce si-a dat mainile laoparte.
-Cine esti si de ce mama dracului m-ai speriat in halul asta?am spus eu,sprijinindu-ma de tocul usii cu umbrela in mana.
Acesta a deschis gura sa zica ceva,dar nu a mai apucat,deoarece niste rasete au inceput sa se auda din partea dreapta.Cand am scos capul,am observat 3 baietii tavalindu-se pe jos de ras in holul hotelului.
-Scuze ca te-a speriat Alex,a venit unul dintre ei spre mine si s-a sprijinit de peretele de langa mine.Stiam ca are magnet la fete,dar nu si la umbrele,a continuat acesta sa rada.
Am inceput si eu sa rada,pana cand baiatul pe care l-am lovit l-a lovit in umar pe cel din fata mea.
-Cine sunteti?am spus eu in timp ce ceilalti 2 s-au apropiat.
-Chiar nu ne stii?a spus unul dintre ei.
-Ar trebui sa va cunosc?am spus eu inca mirata.
-Pai porti un tricou cu numele nostru,a chicotit cel din fata mea.
Cand m-am uitat ,am vazut ca purtam un tricou negru pe care scria ,,All Time Low,,.What?!Stai,asa?!Ei sunt ATL?!Cat de proasta sa fiu sa nu ii recunosc.Ii ascult de o groaza de timp si le ador muzica.M-am uitat inca odata la ei si mi-am marit ochii.
-Baietii,cred ca si-a dat seama cine suntem,a spus Alex,aparandu-i un zambet in coltul gurii.
-Ăăă,mai esti printre noi,frumoaso?a spus Jack,miscandu-si mana prin fata mea.
-Da,sunt asa ca iti poti lua mana ,pana nu imi scoti ochii,am chicotit eu.Intrati inauntru,cred ca ii cautati pe 5SOS,nu ?
-Exact,ochii verzi,a spus Rian ,facandu-mi cu ochiul si trecand pe langa mine intrand in apartament.
Am inchis usa,dupa ce toti 4 au intrat si am revenit in sufragerie.
-Baietii,v-a venit neamul de maimute,am spus eu,in timp ce toti 4 s-au aruncat pe canapea.
-Ooo,buna baieti!au spus toti 4 la unison,incepand sa ii imbratiseze si sa de-a mana cu ei.
-Cu ce ocazie a-ti venit aici?a intrebat Cal,aruncandu-se intr-unul dintre fotoliule goale.
-Pai am venit aseara si am auzit ca sunteti in oras,asa ca ne-am gandit sa va facem o vizita,a spus Alex,incepand sa se uite daca mai are suc vreo doza de pe masa.
-Nu trebuia sa aveti interviu in Spania?a intrebat Luke,venind de la bucatarie cu niste doze noi de Cola,impartindu-le.
-Pai managerul nostru asa intelesese prima data,dar defapt trebuia sa venim aici,a spus Rian,incepand sa bea din Cola.
-E perfect!Atunci puteti veni si voi la petrecerea celor de la 1D!a spus Mike,entuziasmat.
-Daca vor fii si fete frumoase ca ochii verzi aici de fata si multa bautura,ne bagam!a spus Alex cu un zambet pervers pe fata.
-Stiu ca am ochii verzi,dar nu stiam ca sunt fata,a ras Mike,aruncandu-se pe un fotoliu.
-Nu vorbeam de tine,ci de frumoasa aia cu fund misto,a spus Jack,aparand si pe fata lui un zambet pervers.
-What?!Stai usor,blonda asta e a mea,a spus Mike,tragandu-ma pe picioarele lui.Cu tot cu fund,a continuat acesta,tinandu-ma de talie si punandu-si capul pe umarul meu.
-Gresit Clifford,fundul meu e proprietatea mea,am spus eu victorioasa,toti baietii incepand sa rada.
-Mai vedem noi,a spus acesta cu o fata perversa.
-E ziua fețelor perverse si nu stiu eu?am chicotit eu.Mel,vino si ajuta-ma cu gorilele astea!m-am plans eu,facand o fata de copil suparat.
Dintr-o data,usa de la dormitorul lui Mel s-a deschis,pe ea iesind aceasta cu o fata alarmata.
-Iar te gadila astia?!Ma bag,atunci!a spus aceasta entuziasmata.
-Aha,deci daca ma gadilau ii ajuta-i pe ei!Halal prietena,am spus eu aruncand cu o perna dupa ea.
-Ho femeie!Logic ca te ajutam.Te ajutam sa mergi mai repede la WC,a ras aceasta,acompaniata de ceilalti baieti.
Aceasta a venit langa mine si Mike si s-a asezat pe manerul de la canapea,ramand socata cand i-a vazut pe baietii de la ATL pe canapea.
-Ok,ori am vedeni,ori am mancat ceva stricat.In fata mea sta ATL?!a spus aceasta cu gura pana la urechi.
-As spune ca ai mancat ceva stricat,dar chiar vreau sa vad cum sari pe ei,am chicotit eu.Da,in fata ta se afla chiar ATL.
-Ciupeste-ma de mana,a spus Mel,inca holbandu-se la baieti si punandu-si mana in fata mea.
Ok,e momentul sa ma razbun pentru ceea ce a zis.Am ciupit-o de mana,aproape lasandu-i si urma.
-Auch!!Am zis sa ma ciupesti de mana,nu sa imi rupi carnea,femeiee!a tipat aceasta la mine,tinandu-se cu cealalta mana de locul unde am ciupit-o.
Deci chiar nu visez!Aaaaa!!in cateva secunde aceasta a sarit pe baieti si i-a imbratisat.
-Ooo,inca o fata!a spus Rian,cu zambetul pana la urechi.
-Si stie si cine suntem,a ras Zachary.
M-am ridicat repede si mi-am luat lipitoarea de prietena de pe baieti,inainte de a fii sufocati.
-Deci cum te cheama,frumoasa numarul 2,a intrebat-o Jack ,ridicand o spranceana si cu un zambet pervers pe fata.
-Melanie,dar toti de aici imi spun Mel,a spus aceasta.
-Jack,inainte de a o intreba daca are prieten,raspunsul e da,a spus Ash,stand in spatele lui dupa canapea.
-Si eu care credeam ca bruneta va fii a mea si blonda a lui Alex,a spus acesta trist.
-Baieti,am vorbit cu Harry si a zis puteti veni si voi diseara,a spus Calum fericit,venind din camera lui.
-Venim in vizita la voi si dam de 2 fete frumoase si mergem si la o petrecere,toate astea intr-o singura zi.Baieti,va trebui sa venim mai des la ei,a ras Zachary acompaniat de rasetele noastre.
-Ce ziceti sa vedem un film pana plecam la petrecere?a intrebat Luke,aducand mai multe doze de Cola.
-Eu sunt deacord!Si sa fie de groaza,a ridicat Mike mana si s-a uitat spre mine,cu o fata victorioasa.
-Mike,stiu ca vrei film de groaza doar pentru ca ma voi speria eu si voi sari in bratele tale.
-Vezi,pana si tu recunosti,a spus el victorios.
-Din pacate pentru tine,nu eu sunt cea care ma sperii,ci tu,am ras eu.
-Mai vedem noi blondo.Cal,ce zici sa alegem noi filmul?a spus Mike.
-Cel mai de groaza film?S-a facut amice,a spus Cal,batand palma cu Mike,acesta ridicandu-se si intrand in camera lui Cal.
-Ma duc sa fac popcorn,a spus Luke,deja ajungand la bucatarie.
Dupa 15 minute,Luke a adus castroanele cu popcorn si alte doze de Cola,iar Mike si Cal au adus filmul.Ne-am asezat toti,baietii de la ATL pe canapea,eu pe un fotoliu,stand cu picioarele pe umerii lui Mike care statea in fata mea,Mel si Ash stateau pe jos,unul langa altul,Calum pe celalalt fotoliu,iar Luke langa fotoliul lui.Jack a dat drumul la film si din cate observ au ales filmul,,Sinister 2,,.
CITEȘTI
Dansatoarea | 5SOS
FanfictionEa este dansatoare. Ei sunt o trupa internationala. Ea isi cauta un nou loc de munca. Ei isi cauta o dansatoare. Vor reusi ei sa se accepte si sa lase orgoliul deoparte ? 5SOS fan fiction All rights reserved ! :* #Contine limbaj neadecvat si scene +...