Maria P.O.V.
O:Vraticu ti za ovo... (rekao mi je na uvo,nasmejala sam se)
Ja:Samo napred...(nastavili smo da plesemo,njegova ruka je klizila po mojim ledjima,odjednom sam osetila da mi je otkopcao brus.Odvojila sam se od njega)
O:1:1..(rekao je sa osmehom,iznervirano sam ga povukla za ruku prema wc-u.Usli smo u unutra,zatvorila sam vrata za sobom)A sta cemo ovde?(pitao me sa osmehom,otkopcala sam haljinu)Sex u wc-u?
Ja:Ma ne lupaj,idiote!Zakopcaj mi brus...(okrenula sam mu ledja,posle nekoliko sekundi sam osetila njegove hladne ruke na svojoj kozi,sto me nateralo da se najezim.Kada mi je zakopcao,izasla sam uz wc-a,a njega zakljucala unutra)2:1 za mene!(rekla sam kroz smeh i otisla da sednem)
Sedela sam za stolom i pila crveno vino,Oscara nije bilo 10-ak minuta,videla sam kako ide prema meni sa osmehom.Seo je pored mene.
Ja:Izvini,nisam htela da te zakljucam...(rekla sam ironicno,nasmejao se,nisam to ocekivala)
O:Ma sve je okej,nego...(okrenuo se prema meni i rukom zakacio casu vina,koje se prosulo po mojoj haljini.Brzo sam ustala)
Ja:Da l' si normalan,idiote?Vidi sta si uradio?(rekla sam besno,uzeo je salvetu i njom obrisao vino sa moje noge)
O:Izvini,nisam hteo...(rekao je sa osmehom)Mislim da je sad 2:2...
Ja:Preterao si,idiote..Sta sad da radim?(sela sam,da gosti ne bi videli ovu fleku)
O:Idi kuci i presvuci haljinu...(do nas je dosao John)
J:Kako se zabavljate,deco?(pitao nas je sa osmehom)
O:Super...(pogledao je u mene,a onda se nasmejao)
Ja:Da,super je to sto si mi unistio haljinu..(rekla sam sarkasticno)
O:Bilo je slucajno...(glumio je nevinasce)
J:Oscar,odvezi je kuci da se presvuce,pa se vratite..
Ja:Nije mi do slavlja vise i necu da se vracam...(besno sam ustala i izasla iz restorana,stajala sam kod auta i cekala onog idiota.Dosao je do mene pokusavajuci da sakrije osmeh,otkljucao je auto,brzo sam usla unutra,a posle nekoliko sekundi je usao i on.Vozili smo se u tisini,kada smo stigli,odma' sam izasla iz auta i otisla do kuce,ali naravno nisam mogla da udjem unutra,jer je kljuc bio kod njega.Namerno je isao sporo,kada je napokon dosao do vrata otkljucao ih je,gurnula sam ga i usla unutra.Otisla sam do sobe i na brzinu se presvukla u helanke i majicu,kosu sam vezala u neurednu pundju i sisla dole.Oscar je sedeo na kaucu i gledao TV,sela sam pored njega i uzela mu daljinski iz ruke)
O:Gledao sam utakmicu...
Ja:Lepo si rekao,gledao si je,sad je vise ne gledas...(pustila sam neki film)Oscar P.O.V.
Gledala je film,pokusavao sam da shvatim sta je toliko zanimljivo u njemu,ali mi nije islo.Ali mi zato dobro ide nerviranje Marie.
Ja:Maria?
M:M?(rekla je i dalje buljeci u TV)
Ja:Mnogo mi se svidjala tvoja haljina,steta sto si je unistila...
M:Ti si je unistio,idiote..(rekla je iznervirano)A mozda je sad pravi trenutak da ti vratim za to?(priblizila je usne do mog vrata,osetio sam njen dah,ocekivao sam poljubac ili ugriz na njemu,ali je umesto toga obrisala crveni karmin sa usana u moju belu kosulju)Steta lepa kosulja...(rekla je sa osmehom)Pobedila sam,3:2...(smejala se)
Ja:Ne budi tako sigurna...(uzeo sam joj daljinski i pustio utakmicu)Nadam se da volis fudbal...(culo se zvono na vratima,Maria je otisla da otvori,cuo sam Arianin glas,raskinuo sam sa njom pre nedelju dana,zato sto me prevarila i sad me moli da se pimirimo.Maria je pustila da udje)
A:Oscar...(dosla je do mene,preokrenuo sam ocima)
Ja:Zasto si dosla ovde?(pitao sam je sa podignutim obrvama)
A:Zao mi je sto sam te prevarila,oprosti mi,molim te...
Ja:Ariana,vec sam ti rekao da smo zavrsili,a i imam curu..(slagao sam da bi me ostavila na miru)
A:Ona ti je cura?(odmerila je Mariu,klimnuo sam glavom,dosla je do nje)Crkni,kucko!(rekla je i besno izasla iz kuce,Maria me gledala zbunjeno)
M:Sta se ovo upravo desilo?(pitala je zbunjeno)
Ja:Rekla ti je da si kucka i da crknes...
M:Cula sam sta je rekla i to zbog tebe,idiote!
Ja:Pa morao sam da je otkacim..(prekinula me)
M:A da je zakacis za mene,je l'?
Ja:Mozda to treba da znaci da je 3:3?
M:Cim je vidim recicu joj da si sve izmislio i da zelis da se pomirite...(sela je na kauc,a ja pored nje)Ide u nasu skolu?
Ja:Ne,hvala Bogu...
M:Stvarno si odvratan,mogao si da joj oprostis...
Ja:Nisam mogao i ne spominji je vise...
M:Zasto?(izgleda da me namerno provocira)
Ja:Zato sto ne zelim da pricam o njoj,debeljuco..(naglasio sam njen nadimak)
M:E pa sad ces da vidis...(brzo sam ustao i potrcao prema svojoj sobi,a ona za mnom.Namerno sam usporio,a ona nije,pa se udarila u mene,dok sam padao,povukao sam je za ruku,pala je preko mene.Usne su nam bile udaljene nekoliko milimetara,nasmejao sam se)
Ja:Debeljuco,teska si...(nastavio sam da je zezam)
M:Znaci treba da ostanem ovako,mozda izgubis vazduh i umres!
Ja:Pa ako bas zelis da lezis na meni,ajde da se prebacimo na krevet,ovde je malo tvrdo...
M:Meni je bas dobro ovde...(malo je pomerila zadnjicu,tako da je sela na mog frenda,moram da priznam da me napalila)
O:Sad kad si se pomerila i meni je dobro...(rekao sam sa osmehom,zbunjeno me pogledala)Palis me,debeljuco...
M:Stvarno si kreten...(ustala je sa mene)
Ja:Pa sto sam ja kreten?Sama si tu sela,ja sam lepo rekao da ustanemo,ti nisi htela...
M:Ne glumi nevinasce,uopste nisam htela da sednem na...(malo je zastala)znas gde,to se slucajno desilo...
Ja:Nisam bas siguran da je slucajno...(uzivao sam u tome da je zezam)
M:Ako ne ucutis za 3 sekunde...(prekinuo sam je)
Ja:Napalices me?(pitao sam je sa osmehom)
M:E jebi se...(rekla je i otisla dole.Usao sam u sobu da se istusiram,uzeo sam bokserice iz fioke i usao u kupatilo.Kad sam zavrsio,obukao sam se i sisao dole.Vec je bilo 1:15,video sam da je Maria zaspala na kaucu,podigao sam je u svoje narucje i odneo u svoju sobu.Spustio sam je na krevet i pokrio ,skinuo sam odecu sa sebe i legao.Nicole i cale jos nisu dosli,sigurno se dobro zabavljaju.Zatvorio sam oci i polako utonuo u san)Maria P.O.V.
Otvaram oci i vidim da se nalazim u Oscarovoj sobi,ne secam se da sam dosla ovde sinoc,ma ko ga jebe,vazno da sam se naspavala.Ustala sam iz kreveta i otisla da se istusiram i operem zube.Obukla sam sivu trenerku i crnu majicu,kosu sam vezala u neurednu pundju.Odlucila sam da vratim Oscaru za ono od sinoc,skocila sam na njegov krevet,on je i dalje spavao,da l' je on normalan?
Ja:Duso,probudi se...(rekla sam mu tiho na uvo)
O:Ariana,odjebi!Rekao sam ti da ne zelim da se pomirimo...(rekao je u snu)
Ja:Ja nisam Ariana...(otvorio je oci)
O:Maria?(rekao je zbunjeno)
Ja:Jebote,ne moze covek da te probudi 2 sata...
O:Pa sto me budis,jebote?(rekao je pospano)
Ja:Zato sto hocu da ti vratim za ono od sinoc...(brzo je ustao,oborio me na krevet i legao preko mene)
O:A kako ja tebi da vratim za ono sedenje na mom frendu?(pitao me sa osmehom)
Ja:Ne moras da mi vracas za to,bilo je slucajno..(bilo mi je neugodno,lezao je na meni samo u boksericama.Odjednom su se vrata sobe otvorila...)
KAMU SEDANG MEMBACA
Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)
Fiksi Penggemar"Nisu se slagali mnogo. Zapravo, svađali su se sve vreme. Izazivali jedno drugo svakog dana, ali uprkos njihovim razlikama, imali su jednu zajedničku osobinu - bili su ludi jedno za drugim."