M-am trezit buimaca de somn in timp ce idioata de Fran a sarit si a zis ca suntem moarte daca nu ne imbracam si coboram pentru ca suntem in intarziere .
Deci iata-ma pe mine fugind prin camera ca o nebuna . M-am imbracat intr-o pereche de blugi negri rupti in genunchi si un maieu simplu negru si un plover negru .
M-am machiat cu tus si rimel , putin corector si creion de sprancene .
Mi-am luat o bentita si mi-am puso parul lasandu-l luber pe spate in bucle .Cobor scarile in graba si nu apuc sa fac o miacare ca inecpem cearta .
'Femeie nevuna cu dereglari hormonale ce drq iti ia atat sa te pregatesti sutem in intarziere si tu unde drq umbli ? ice bri nervos ai eu ii dau una in timp ce mergeam spre masina lui Justin are este tacut ca drq .
...
'Am ajuns 'zice Justin si noi toti cobora toti in liniste din madina cei oameni buni cu liniatea asta nu pricep ce se intampla in fine
Pov Francesca
Vestea pe care am primito ne-a bulversat pe toti st mai alea pe Juatin cine se gandea ca oameni astia sunt mai tembeli decat prevede legea
Pov Laura
De ce drq tiata lume e asa tacuta in fine intaram in biroul directorului unde unchiul meu era foarte agitat .
'Ati ajuns insfarsit , doamne Laura ce calma esti ma asteptam sa fi mult mai suparata si sa faci scandal dar reactia ta este demna de o dansatore model 'zice unchiul si eu raman masca ce drq a spus mai devreme .
'Ce se intampla si de ce drq ar trebui sa ma enervez nu intelwg nimic ' zic eu iritata de faptul ca prieteni mei imi ascund lucruri .
'Ce nu ti-au spus destepti astia 'suce el si eu ma uit fugitiv la ei si singurul care mai e nervos la fel ca mine e Justin , okei ce drq se intampa si de ce nimeni nu spune nimic sunt total derutata .
'Cum nu iati spus cea fost in capul vostru ?ii intreaba unchiul in timp ce eu sunt tot la fel de nervoasa ca nimeni nu imi spune nimic .
'Spuneti-mi drq odata ce se intampla 'tip eu enervata de situatia asta prosteasca pe care ei au creato .
'Tu esti ata cu care trebuei sa fac videoclipul 'tipa Justin la mine si eu raman masca si nu pot proces cum adica eu sunt doamne nu , nu pot cum drq din atatatea fete tocmai pe mine mau gasit ai cum sa fac eu asta. Ma uit nervoasa la ei si fug din camera .
Ies din cladire si opresc primul taxiu pe cate il vad si destinatia e salonul de tatuaje .
Ii platesc taximetristului si cobor ma indrept spre intrarea salonului si dau de Care de cand mi-am facut tatuajul am mai vorbit de cateva ori .
'Hei La'zice ea si eu o imbratisez .
'Hei Ca 'zic in timp ce ne indreptam spre camera unde imi face tatuajul.
I-am explicat cum vreau tatuajul si am inceput sa vorbim.'Dece esti asa nervoasa'ma intreaba ea .
'Pai stii ca ti-am spus ca Justin si unchiul cauta o actrita si n-au gasit una si m-au ales pe mine stiind destul de bine ce divergente am avut noi 'ii zic si oftez sperand sa se razgandeasca in privinta deciziei asteia nebuneasca .
'Nu poate fii asa rau adica este doar un clip nu poate sa va omoare 'zice ea concentrandu-se pe tatuajul meu ,mi-am ales diferite modele pe care prietna mea le deseneaza pe pielea maini mele .
'Da nu e vorba de videoclip e vorba ca nimeni nu mi-a spus nimic si toti credeau o multime de prostii si m-am enervat si am plecat , adica eu si Justin suntem colegi si prieteni 'zic eu gandindu-ma la cat de rau o sa le despic pe persoanele asta false din jurul meu .
'Am terminat draga me-'zice Care si eu nu-mi dau seama cum a terminat asa repede sau poate m-am gandit eu mult in fine .
'Mersi si te iubesc 'iiz ic stind ca nu ma lasa sa platesc tatuajul .
Ies din salon si ma indrept spre casa .
Pov Justin
'De ce drq nu ia-ti spus acum a plecat si nu o sa mai fac nici un videoclip sa dus dracu revenirea mea 'tip si eu la randul meu la cei doi prieteni inbecili din fata mea , dupa ce a plecat Scooter nea spus sa plec ca nu are rost sa vorbim faa ea .
Nu mai astept raspunsul lor ca plec foarte nervos si directia e Selena am nevoie sa uit cumva ce sa intamplat si ea ma ajuta
Urc in madina si conduc cu viteza pe strazile L.A. Ajung la destinatie si cobor repede din masina si intru in casa. Selena era pe canapea cu laptopul in brate,cand ma vede se ridica si vine si ma saruta o sarut animalic si flamand si o iau in brate , urc scari si deschid cu spatele usa de la camera ei si o trantesc in pat
...
Cand termin ma imbrac si cobor dar nu inainte sa o sarut pe Selena .
Ajung acasa si o vad pe Laura stand pe canapea si uitandu-se la un film si cu un castron mare de floricele in brate .
'Hei amine 'zic si ma trantesc langa ea si iau floricele si le indes in gura .
'Hei Justin 'zice ea absenta si imi sa bolul cu fliricele si il accept .
'Cum te descurci cu vestea ?'o intreb si sper sa nu refuze ca altfel am mierlito dar n-am de gand sa-i zic nu vreau sa ii influentez sau sa o faca daca nu vrea .
'Nu stiu daca o sa acccpet cei drep ma bulversat si nu stiu 'zice ea serioasa si eu chicotesc
'Ai ma rog care ar fi deczia 'o intre si vad cum se incrunta
'Pai ......
Suspans credeti ca accepta ?
In fine ce faceti ce parere aveti ?Nu uitati de steluta si un comentariu
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
FanfictionEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...