-Jack !Este tipul rau al scoli ca de obicei acela care are toate fetele la picioare..
-Da... zice Sherry pe un ton scazut.
-Hmmm ce ar fi sa vorbim despre altceva cum ar fi inscrierile la majorete .Tu si Sherry ati arata bine ca majorete mrrr!Acestea spune Luke ii da un cot lui Mike.
-Ar fi o idee buna ce zici ? imi spuse Sherry.
-Da ,da cred ca e o idee buna.Eu ies sa ma plimb veniti si voi ?
-Nu am putina treaba.zice Mike si Sherry in cor.
-Ei se pare ca vom fi doar noi doi!spuse Luke un pic cam prea fericit.
-OK.
Am iesit din cantina chiar ma deranjau privirile lui Jack .Luke ma ia de mana si ma duce in curtea scoli intr-un loc mai linistit .Un copac mai batran ni se arata si o bancuta .Cand sa ma asez Luke ma trage in poala lui:
-A , Luke pot sta si singura.
-Eu zic ca stai mai bine asa si oricum nu cred ca te deranjeaza .
-Okk...
Si se lasa liniste eu stand in poala lui Luke chiar deasupra prietenului lui ...Ma plictisisem si eram putin amortita asa ca am incercat sa ma misc si Luke scoase niste sunete nu prea omenesti (ps: au o ora pauza de masa ) vad ca el statea prea bine asa ca incerc sa ma dau jos dar ma tine prea strans .Eh beleaua lumi cred ca nu e asa de adormit pe cat credeam asa cat tuti camion ma-ti las ca ti-o fac eu .Incept sa fac miscari circulare si acesta nu mai suporta si deschide ochi :
-Acum ma lasi sa stau pe banca ca omul si vreauu o cafeaa!!
-Ok iti aduc cafea dar nu te misti de aici femeie nebuna mi-ai stricat si somnul !
-Da ca eu m-am pus in poala ta .
-Ma duc sa iau cafeaua aia!
-OK.
Astept si astept de 5 minute ce o face omul ala cat ii ia sa faca o cafea frate automatul este peste drum de scoala pana la urma ...Ma ridic de pe bancuta si dau sa plec cand ma uit mai bine dupa colt il vad pe Luke cu 2 cafele in maini cocotat ca o maimuta sus intr-un copac .Si 2 baieti din echipa de sport impreuna cu Jack incearca sa il ia la bataie.Alerg repede la ei :
-Ajutorrr!!!!!!!!
-Date jos si fi barbat omule !zice unul din sportivi.
-Baieti cei aici?spun eu..
-Maria slava cerului suna la politie fa ceva !!spune Luke
-Jack vrei sa il lasi in pace ce ti-a facut tie?
-Ohoh nu e vorba ce a facut ci de ce o sa ii fac !
-Daca nu cumva hmmmm...vi cu mine acum si il las .
In momentul acela Luke se trezeste si nu se mai comporta ca o fetita ce este si da drumul cafelelor fierbinti in capul lui Jack ...
-Jackpot!!!
Luke sare din copac cat maimutele il ajuta pe Jack si dam iama in scoala .Ajunsi acolo intram la fix cand se suna fiecare fuge intr-o parte la dulapuri si la ore...
Ajung in fata clasei intru si ajusesem la timp ma duc spre o banca mai libera si ma asez astept cuminte in banca cu capul pe aceasta cand simt o greutate ca se aseaza intorc capul si pe cine observ..domnul nu pot sa imi fac treaba fara gorile.
-Jack nu am chef de tine .
-A da si crezi ca imi pasa papusa la ce mi-a facut prietenul tau am chef de o razbunare .
Atunci profa de mate intra in clasa si expir usurata .Scot caietul si incep sa scriu problema super grea de la tabla.O mana umbla nestingherita pe spatele meu eu incercand sa o dau jos, daca asa incearca el sa se razbune nu merge.Nu il bag in seama dar acesta continua si tot pune mana pe unde nu trebuie ma enervez si incerc sa ii dau cat mai silentios mainile jos de pe mine .Adica serios e ora de mate daca ne prinde fac pa si mai ales ma fac de rusine in fata colegilor . Cand in sfarsit e pe teminate ora si am reusit sa il fac sa mai incerce orice ma ridic si plec cat mai repede sa imi iau cartile deoarece azi ies mai devreme.Plec spre casa rapid intru o salut pe mama si plec in camera mea .Am o casa maricica cu o piscina in spate ,o sufragerie mare ,bucatarie,camera mamei si tatei ,a mea si vreo 2-3 camere de oaspeti.Camera mea este un alb ador culoarea asta frumos decorat valuri frumoase dansand pe pereti .O garderoba mare o baie bleu cu alb cu cada si dus , in camera am un dulap pentru carti un pat mare ,televizor si un birou....
Cam asta a fost pfiu bine ca am terminat si capitolul asta nu prea am inspiratie scriu cand pot :)!!
CITEȘTI
SecretOfMisteryGirl
AdventureAceasta carte contine un scenariu amplu relatat de mine stiu ca la prima vedere pare plictisitoare dar eu va recomand sa o citit este scrisa de mine si am drepturile rezervate sooo sa nu va prind ca o copiati