Saj ne morem verjet, kaj moramo vse storiti zaradi modesta. Najhuje je najbrš nama z Louisom. Hodiva z dekleti, s katerimi sploh nočeva, saj ljubiva eden drugega in ne njih. In sedaj še ta drama s Kendall.
Ko so mi prejšnji teden povedali, da moram iti na jahto z Kendall, sem samo upal da nebo privolila ampak je. In sedaj sem ves dan razmišljal o tem, kar se tweeta. No ta stvar v zvezi z Louisom. Že parkrat sem ga poklical, ampak se mi ni javil. Samo komaj sem čakal, da bo jutro tu. Ta dan je bil tako grozen. In to pretvarjanje. Dovolj mi je vsega in Louisu najbrš tudi.
Zjutraj sem odhitel do njega. Ni se preveč zanimal zame. Objel sem ga, poljubil in mu rekel: "Tommo, ne ljubim je." Nič ni rekel nazaj. Tako mi je hudo. Nisem mogel zadržati solz. Louis me je stisnil. "Oprosti Harry, oprosti ker si mislil, da ti ne verjamem. Vem da me ljubiš. Ampak tako težko je gledati tebe in Kendall." "Vem Louis, tudi jaz moram gledati tebe in Danielle." Nekaj časa sva tako objeta sedela na kavču.
"Nevem kako dolgo bom lahko se prenašal ta pritisk, te laži, pretvarjanje. Obljubi Harry, obljubi da boš vedno tu, da me neboš nehal ljubiti." je po tihem rekel. "Obljubim." Poljubila sva se in nato zaspala.
Okej nekaj za začetek :)* komentirajte kaj vam je všeč itd in prosiiim votajte :) rtm :*
YOU ARE READING
I Love Only You. All The Love. H-slo
FanfictionLarry ff v slovenskem jeziku. Pripoveduje ga Harry, večinoma se gre o tem, kako Hazza in Tommo doživljata dramo z Hendall. Votajte in upam da vam bo všeč