Imagine Louis Tomlinson

1.5K 48 6
                                    

Inca o dimineata in care telefonul meu avea sa faca cunostinta cu toti Sfintii. Nu imi place sa ma trezesc dimineata devreme, mai ales cand stiu ca trebuie sa dau cu ochii de anumite persoane. M-am ridicat din pat si acuma ce e mai greu. Mi-am lasat picioarele sa alunece de pe lenjeria alba. Am tresarit cand am simtit raceala parchetului care mi-a ajuns pana in maduva oaselor. Raceala aceia cu care te judeca uneori societatea. Mi-am facut curaj si m-am ridicat in capul oaselor. Eram langa pat si m-am indreptat spre biroul de langa fereastra pentru a inchide alarma, melodia aceia incepea sa ma enerveze din ce in ce mai mult. Eram inca in pijamale in momentul cand mergeam spre baie. Scartaitul parchetului se facea auzit la fiecare pas facut de picioarele mele. Am pus mana pe clanta de la usa incaperii in care voiam sa intru, era rece.

-Ce naiba e asa frig aici!

Deja eram satula de toata raceala din camera. Pasesc spre oglinda care acoperea aproape intreg peretele de pe partea stanga.

-Vai, Doamne! Ce e asta?

Am incremenit cand mi-am vazut fata in oglinda. Ma strambam in toate modurile posibile. Aveam niste cearcane foarte proeminente, iar ochii imi erau umflati ca si cum m-ar fi intepat albinele. M-am spalat pe fata cu apa rece pentru a ma revigora, pe dinti, iar apoi m-am dus in cabina de dus care era pe peretele opus oglinzii intr-un colt. Am dat drumul la picaturile calde de apa pentru a-mi pune muschii incremeniti in miscare. Mirosul de capsuni al gelului de dus imi invada narile. Am terminat si cu dusul. Am dat sa ies din cabina cu grija pentru a nu aluneca pe gresie. Apa se scurgea picatura cu picatura de corpul meu firav. Am pus repede pe mine un prosop mare si alb care sa absoarba si ultimele picaturi ramase pe piele. Am mers spre dulap pentru a vedea cu ce sa ma imbrac. Un hanorac mare si gri mi-a atras atentia. Il aveam de la tata cand am implinit 16 ani. Am luat un tricou alb simplu si o pereche de blugi mulati inchisi la culoare. Voiam sa ma imbrac lejer azi. Mi-am pus pe mine hainele alese si m-am asezat pe scaunul din fata masutei de machiaj. Cearcanele inca nu imi trecusera asa ca le-am acoperit cu fond de ten. M-am dat cu un fard deschis pe pleoape pentru a-mi mai lumina fata si rimel ca sa imi scot in evidenta ochii. Mi-am terminat machiajul cu un ruj mai colorat ca sa nu par prea monotona, dar nici prea indrazneata.

Am iesit in sfarsit din camera coborand scarile ca sa ajung la bucataria care era la parter.

-Neata, mami!

-Neata, scumpo! Mananci ceva?

-Nu mi-e foame, am sa iau un iaurt din frigider doar.

-Sa ai o zi buna, draga!

-Si tu mami!

M-am incalcat cu nike-urile albe care erau model sweet classic. Vai si ce comozi sunt! Mi-am pus ghiozdanul cu carti pe umar, am rasucit cheia in usa si m-am indreptat spre scoala. Ce frig e! am putut simti cativa stropi de apa pe obrazul meu. Grozav! Ploaia mai lipsea. Macar nu imi strica parul ca el si asa e cret de la Mama Natura. Mi-am pus gluga haronacului pe cap si am pasit repede si apasat pe asfaltul care acum era din ce in ce mai ud. Am intrat pe poarte scolii. Se putea vedea cum toti elevii care se aflau prin curte acuma fugeau spre intrare cladirii pentru a nu fi uzi. Nu prea ma intelegeam cine stie ce cu toti elevii. Aveam grupul meu care era mai nebunatic. Eram mai tupeista de fel, invatam bine incat eram uneori preferata profesorilor chiar daca nu aveam o reputatie prea cuminte printre elevi. Nu oricine reusea sa se bage in seama cu mine. Nu eram vedeta scolii, era altcineva care sa se ocupe de treaba asta, Tomlinson. Se credea cine stie ce doar pentru ca stie sa cante alaturi de ceilalti patru.. sau poate doar voia sa dea impresia asta la fel cum fac si eu, nu ii las pe oameni sa ma vada cum sunt eu defapt.

Ma indreptam spre dulapul meu de pe aripa de vest a scolii. Inaintam pe coridor cat mai repede. Puteai vedea tot felul de elevi in scoala asta: tocilari, adica nici chiar tocilari, doar elevi care isi petrec timpul liber printre carti.. si eu mai fac asta uneori, dar fara sa stie altii.. revenind: skateri, fete carora nu le pasa decat de aspectul fizic, flirteri, “badboys” sau “badgirls” cum sunt numiti unii printre care grupul meu si al lui Tomlinson, rasfate si rasfatati, iar lista poate continua.

Am pus mana de incuietoare dulapului pe care am rezolvat-o in cateva secunde. Am scos cartea rosie de matematica, iar apoi un aer m-a lovit brusc peste fata facandu-mi buclele sa zboare peste umeri. Cineva imi izbise usa de la dulap pentru a se face remarcat. Urasc chestia asta! Si ma asteptam si de la cine sa fie gestul.

-Ce vrei Tomlinson? Spun usor iritata.

-Nervoasa?

-La intrarea pe care ti-ai facut-o.. hm.. cum sa zic, DA! Am ridicat tonul la el, dar fara sa atrag atentia celorlalti.

-Imi cer scuze! Mergi la ora? Ma intreba curios.

-Uuu! Marele Louis Tomlinson si-a cerut scuze? Tu nu faci asta niciodata.. si da,merg la ora.

M-am intors ca sa merg spre sala de clasa unde avea ora Domnul Smith. Il puteam simti pe Louis cum era in spatele meu. Aveam ora impreuna, era si el bun la invatatura, dar nu spunea la nimeni.

-Mda.. cam asa ceva.

-Unde ti-e latura de “badboy” si inca ceva, unde sunt celelalte patru mascote care te insotesc? Il intreb usor amuzata de situatie.

-Ceilalti au plecat la ore, iar latura de “badboy”, cum ii spui tu, nu are rost sa o folosesc cu tine. Deci, simte-te speciala! Imi spuse batand usor cu mana stanga pe umarul meu drept.

-Fii sigur! Ii spun afisand un zambet ironic.

“bla bla bla trec orele si vine pauza mare…”

Am iesit din scoala spre curte unde erau asezate banci pentru a putea lua pranzul. Nu mai aveam mult de mers si ajungeam la masa unde era grupul meu. Nu am stat deloc azi cu ei si voiam sa petrec macar pauza de masa. Doar putin si ajungeam, masa loc era in fata mea. Imediat simt cum cineva ma ia de brat si ma face sa fac stanga cu pasi repezi.

-Ce mai vrei Tomlinson? De data asta chiar m-a calcat pe nervi, dar nu vreau sa-mi stric pauza de masa.

-Vreau sa stai cu mine. Imi spuse foarte calm. Vorbeste cu mine de parca ar fi cea mai calma persoana din lume. Unde sunt jignirile, dezinteresul, sictirul, unde s-au dus? Ne cunoastem de pe la 5 ani, dar nu ne-am suportat niciodata, iar acum e.. diferit.

-De ce Tomlinson?

-Nu imi mai spune asa (Y/N)!

-Bine. Inca nu mi-a raspuns la intrebare. Se vedea ca nu avea chef de asta.

Ne-am asezat la o masa mai retrasa a campusului. Se lasase o liniste la masa care pur si simplu ma enerva.

-De ce te comporti asa? Il intreb fara sa-mi dau seama.

-Asa cum? Se uita curios la mine asteptand cu nerabdare un raspuns.

-Nu stiu, esti diferit. Inainte ne jigneam la fiecare pas, iar acum.. ti-ai dat jos latura aceia, ca sa zic asa.

Inca ma privea insistent analizand cuvintele spuse de mine.

-Ti-am spus. Esti speciala.

Il puteam vedea cum se indrepta spre mine. Eram incremenita datorita cuvintelor lui. I-am simtit buzele cum le zdrobeau pe ale mele. Am inchis ochii sperand ca acesta sa nu fie doar unul din visele mele. Simteam un gol un stomac, iar toate amintirile pe care le aveam cu Louis au inceput sa se deruleze in mai putin de cateva secunde. Am simtit un “punct” rece pe obraz, iar apoi inca unul si inca unul. Louis s-a desprins de mine.

-Chiar te plac mult, (Y/N)! iar latura de “badboy” o aveam doar pentru ca lipsea curajul ca sa fac asta.

Ne-am ridicat de la masa. Mi-am pus gluga pe cap pentru a nu ajunge prea multi stropi de apa pe parul meu. Louis a facut acelasi lucru. I-am simtit degetele de la mana dreapta cum patrundeau prin cele ale mainii mele stangi. Eram inaintea lui, m-a tras pentru a ma intoarce, iar atunci i-am putut observa culoarea ochilor care era de un albastru intens datorita luminii de afara. Si-a ridicat mana stanga si a dus-o prin parul meu pe sub gluga ajungand la pielea gatului. M-au cuprins niste fiorii.

-Nu credeam ca sentimentul este reciproc, dar cam asa pare si nu am de gand sa neg asta acuma.. I-am spus inca pastrand contactul vizual. Ii simteam din nou buzele peste  ale  mele. Gluga imi aluneca de pe cap din cauza lui, chiar voia sa ma ud de la ploaie. Nu m-am lasat mai prejos si i-am dat-o si eu jos de pe cap. Macar sa fim uzi amandoi. Inca isi plimba mana prin parul meu facand ca aerul rece sa il patrunda.

Se auzea sunetul de intrare. Eu si Louis ne indreptam spre cladirea scolii. Afara inca ploua, dar nu imi pasa, chiar daca hanoracul meu era acum imbibat in apa.

Imagine Louis TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum