Kapitola 31. Vánoční svátky

44 3 1
                                    

Po veceri a rozbalovani darku jsme se bavili s Matesovima rodicama a ti nam nabydli at jsme tam na vanocni svatky, ze s pradlem vydrzime do zitra a zitra s nama Maty zajede do Bruntalu pro cisty.
Prvne nam to bylo blby ale kdyz pak kyvl Mara tak my jeste po chvilce premlouvani taky.

1.SVATEK VANOCNI
Vstaname asi v 11. Jdem se nasnidat. Na stole jsme meli nachystanou snidani a uvarenej caj.
Ale nasli jsme tam i dopis ze si pak pro auto mame dojit na obecni urad.
Po chvili prisel i Mara se Sašš a spolecne jsme se nasnidali.
Pak jsme se oblekli a sli si pro auto.
(Pan J. mel auto rozbity tak jezdil Matejovim)
Kdyz jsme prisli pred urad pani Jelenova stala s nejakym panem venku a neco resila. Maty se omluvil ze rusi a ptal se mamky kde jsou ty klice.....ta rekla ze je ma tatka ze si tam ma vybehnout.
Maty podekoval a bezel nahoru.
Kdyz prisel mel klice tak jsme sedli do auta....ja za Matym dopredu (mara mel zas obavy :D)
A Sašš s Markem dozadu.
V Bruntale Maty vyhodil Marka u panelaku a zajel s nama k panelaku.
Dali jsme si sraz za pul hodiny.
Jeli jsme k nam a my si zbalili neco na obleceni, kosmetiku a taky nejakej alkohol.
Meli jsme jeste cas tak jsme jeste sedli a dali si vodu s citronem.
Kdyz jsme vyjizdeli vyritil se s poza rohu nejakej maniak a malem to do nas napalil ale jen malem--stihl to ubrzdit.
Jeli jsme pro Maru.
Mara tam uz cekal.
Jeste nez jsme jeli do Plane stavili jsme se do Kauflandu. Po nakupu jsme frceli domu na obed.
Kdyz jsme dojeli domu a najedli se sli jsme si sednout do obyvaku k televizi a nic vic jsme nedelali. Jen jedli, pili a koukali na tv. Skoro nic tam nebylo. Az v 18:30 Simpsonovi.

2. SVATEK VANOCNI
Je 9 hodin a Radana (p. Jelenova) me budi jestli bych nebyla tak hodna a nesla ji pomoct. Prej budila i Sašš ale spi tak tvrde ze se ji to nepovedlo. Ja kyvla.
Sla jsem se umyt. Zustala jsem v pyzamu. Delali jsme chlebicky. Kdyz jsme meli chlebicky kolem pul 11 dodelany, slyseli jsme jak se Maty s Markem smejou.
Bylo jasny ze uz vstavaji.

Kdyz prisli dolu byli bez Sašš tak jsem se ptala kde maji Sašš a Mara ze jeste spi.

Najedli jsme se a Maty se ptal proc mame ty chlebicky. Radana rekla ze ma dojet babicka Jarka a strejda Jozin.

Kdyz jsme videli Matejuv vyraz museli jsme se s Markem zacit smat. :D

Rekl ze doma nebude tak vzal notas a hledal co davaji v cineStraru at muzem jet pryc.
Nejdriv hledal Opavu...tam nenasel nic co by nas bavilo.
Pak hledal Olomouc a nasel ten novy film Padesatka.
Rekl ze by to mohlo byt dobry tak zarezervoval 4mista vedle sebe.
Kdyz to bukoval bylo 11:30.
Film zacinal 16:30 a babicka mela dojet 14:00.
Maty byl uplne zdesenej.
Sli jsme zbudit Sašš at se naobedva a muzeme jet.

Pri obede jsem se ptala Matyho proc je tak zdesenej a on rekl ze babicka ma vzdycky milion kecu kvuli kapely a i ohledne me. Byla jsem zarazena proc kvuli me.....on rekl ze me je 17 a Matýskovi 19 takze je pro ni tragedie ze jsem o 2 roky mladsi ze ona by byla radsi kdyby mel starsi holku. Aha takova novinka pro me to byla. Rekla jsem ze bych asi taky nechtela poslouchat keci.

Najedi jsme se a 13:50 jsme chteli jet ale Radana rekla ze je mame aspon pozdravit.

Prijeli presne ve 14:00 a my je pozdravili. Babicka se ptala kam jedem a Maty si vymyslel ze musime pro Markovi rodice na letiste.

V olmu jsme byly v 15:00 sli jsme na chvili do Santovky.
Pak jsme sli do CineStaru na ten film.

Po filmu jsme jeli v 20:00 domu a doma jsme byly az 21:00

Doma jsme se umyli a sli spat.

Co bude dal? Cekejte na dalsi kapitolu :)
Jsem rada ze ctete muj pribeh :)
Dale pisu i pribeh SEN ;)
Omlouvam se za chyby :)

Život Bez MámyKde žijí příběhy. Začni objevovat