Takže holky pokud jste si všimli tak jsem vymazala část 89 a teď je tu nová část s 89. Tamta část se mi nelíbila a prostě mi došlo že zase to bude takový nudný když budu psát jak prožívali dovolenou. Takže žádná dovolená nebude a nikam nepojedou. Ps: Neví někdo kolik jsem psala že je Belle a Justinovi? Di části napíšu že jim je 26 ale nevím to jistě tam mě kdyžtak opravte v komentech.Snad vám to nevadí a teď se už přesuneme k psaní.
Červen
Justin
Takže už je konec tour a je to velká škoda protože jsme si to užívali a myslím že i děti to bavilo jezdit po koncertech v různých zemí a tak. Maddie je šest let a půl a Jasonovi 2 roky a něco. Mě je 26 a Belle taky. 27 mi bude až za třičtvrtě roku takže zatím dobrý. Jsme normálně v Californii a jsou něco jako prázdniny. Takže Maddie nemá domácí učitelku prostě jako kdyby to byla normální škola. Chci koupit nový barák ale asi až trochu později.
Zrovna dětem dělám snídani. Bella spí protože včera přišla pozdě ze studia. Dělám palačinky. Dnes odpoledne jdeme na zápas Lakers. Děti tam jdou taky. Fandím Lakers a vím že jim fandí i Bell takže se naštěstí tam nebudeme dohadovat kdo vyhrává a tak. Jde tam i Selena se Zeddem a Gracie. (Tady to bude takové prohozené že na tom zápase nebude s Justinem Sel ale Bell a bude se tam dít úplně to stejné). ,,Tady to máte" řekl jsem a položil před ně palačinky. Hned se do toho pustili teda Maddie. Jason hned od toho byl špinavý ,,Puč prosim tě já ti to nakrájím" řekl jsem a nakrájil mu dvě palačinky ,,Děkuju" řekl a začal zase jíst. Taky jsem si vzal jednu a pak šel nahoru s tácem kde byla snídaně pro Bell. Otevřel jsem dveře. Bell byla pořád zachumlaná v peřinách a spala. Položil jsem tác na stolek a sedl si na postel ,,Lásko vstávej" zašeptal jsem a pohladil jí po hlavě. ,,Ne nechci" zakňučela. ,,Notak je tu snídaně" řekl jsem ,,Hmm" ,,Lásko bude už půl jedenáctý a ve dvanáct jdeme na ten zápas" řekl jsem ,,Už takhle brzo?" zakňučela a já se zasmál ,,Ano takhle brzo" řekl jsem se smíchem. ,,No dobře" zívla si a posadila se ale měla pořád zavřený oči. Protáhla se a pak otevřela oči. ,,Juu palačinky" vypískla a vzala si tác ,,Tak si užij snídani lásko já jdu hlídat špunty" řekl jsem a dal jí pusu na hlavu a šel zase dolů. Už seděli na gauči a sledovali nějakou pohádku. Sedl jsem si k nim a koukal s nima. Za chvilku přišla už připravená Bell. Vypadalo to že už připravená i na ten zápas protože měla džíny a crop top a měla cop. Takže asi jo ,,Ty už tam půjdeš takhle?" ,,Jo" usmála se a přivítala se s dětmi. Za hodinu jsem se začal připravovat já. Děti už byli připraveni. Šel jsem dolů a všichni už byli venku. Slyšel jsem pláč Jasona. Vyšel jsem ven a zamkl. Podíval jsem se na Jasona. Nebrečel jakože ho něco bolí ale že se vzteká. Skákal a máchal rukama a brečel. ,,Mami!" zakňučel a utřel si slzičky. Zase začal brečet ,,Jasí ne prostě" řekla vážně a já knim přišel ,,Co se stalo?" zeptal jsem se a podíval se na už uklidňujícího Jasona ,,Chce si vzít toho svýho velkýho méďu jak sním spí ale nemůže jít s medvědem ještě větší než je on na zápas" řekla a pohladila ho po hlavě ale on ucukl a odešel daleko od ní ,,Tati?" zoufale se na mě podíval a já se zasmál. Děti si pořád myslí že já dokážu překazit rozhodnutí Belly ,,Jasone ne. Mamča má pravdu nemůžeš tam jít s obrovským medvěddem" řekl jsem a letmo se podíval na Maddie která stála znuděně u auta. A zase to začala. Teď už se začal fakt vztekat. Sedl si na zem koukal dolů na silnici. Ještě že jsme na kraji a moc aut tu nejezdí. Už se uklidňoval ale pořád seděl na zemi. Zasmál jsem se a vyfotil si ho,,Jasone musíme ject" řekl jsem a otevřel dveře Maddie aby si sedla. Nemluvil jenom seděl ,,Jasone vstávej hned" už jsem přidal na vážnosti. Zase nic. Vzal jsem ho ale vysmekl se mi. Nechci být na něj tvrdý. Bell už seděla v autě. ,,Tak dobře zlobíš. Tak tě necháme tady na silnici a jedeme sami" řekl jsem a šel k autu ,,Ne!" vypískl naštvaně a já se na něj otočil. Zvedl se a běžel ke mě ,,No vidíš jak to jde. Nemůžeš tam jít s tím medvědem on určitě bude méďa radši když zůstane doma že jo?" řekl jsem a on přikývl. Dal jsem ho do auta a přivázal do sedačky. Pak jsem nasedl taky a rozjel se. Dojeli jsme k aréně kde se to bude pořádat. Selena a spol už tam byli. Byl tam i Kenny ten tam musí být. ,,Kde jste se zdrželi?" zeptala se Selena ,,Jason měl záchvat vzteku. Chtěl si vzít medvěda" řekla Bell a vzala ho. Všichni se začali smát a Jason se schoval do hrudě Bell. Taky jsem se zasmál. Lidi už tam asi byli jenom nějaký přicházeli. Vešli jsme tam a dali lístky. Vešli jsme do arény. Lidi se tam už usazovali. Chytil jsem Maddie za ruku aby se tady neztratila a šli jsme k první řadě. Vybral jsem tyhle super místa. Lidi si nás začali fotit. A papz který tam byli taky tak si nás taky fotili. Posadil jsem Maddie na její místo a vedle ní dal Jasona a vedle něho si sedl já a z druhý strany Bella. Sel a spol si sedli taky na svoje místa.Vzal jsem mobil a přidal tu fotku s Jasonem ,,Kluk nám trucuje" pak jsem mobil vypnul a povídal si s Bell. Asi za dvacet minut se začalo hrát. Lakers jako vždy vedli. Ale potom je zase druhý tým Nets myslím předehnali. No ale potom jeden z Lakers zaskoroval a trefil koš s dlouhé vzdálenosti. Všichni kteří fandili Lakers začali řvát a pištět. Taky jsme začali řvát a tleskat. Za pár minut byla přestávka a hráči odešli. No a zrovna začalo Kiss me. To mám rád. Bylo tam hodně párů něco bylo i srandovní. Třeba to byli sourozenci a oni si musí dát pusu. Teda aspoň jsem to tak pochopil. Že to byli sourozenci jinak by z toho nedělali takovou vědu. Najednou to padlo na Selenu a Zedda. Sel se chvíli smála ale když jí to došlo tak se jí úsměv z tváře ztratil. No a to začalo publikum řvát strašně víc protože je to Sel a Zedd. Políbili se a pokračovalo to dál. A najednou jsem na obrazovce byl já a Bell. Usmál jsem se na Bell a přitáhl si jí k sobě a políbil jí. A to byl zase potlesk. Schovala se mi do hrudi a já se začal smát. Pak se tam najednou ukázal Jason a Maddie. Zasmál jsem se a vzal Jasona a sklonil ho k Maddie. Dala mu pusu na tvář a zase potlesk. No jo nic jinýho. Zápas skončil tím že vyhráli Lakers. Ale bylo to jenom o jeden bod. Ale uff. Ještě že oni vyhráli. Protože jsem vsadil o docela velkou částku se Zeddem. Takže dobrý.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanficUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...