Yein berjalan bersama Jungkook sambil berpegangan tangan.Setelah kejadian hari itu , Yein berjanji akan menyayangi Jungkook.Kenangan bersama Halla dia takkan pernah lupekan.
Hari graduate Kirin Highschool disambut meriah.Ramai pelajar datang kesekolah dengan perasaan gembira.Keyh pelajar tingkatan 5 jelah yang gembira , yang lain ? Ntah lhaa , hahah
Petang itu ketika di taman.
Ermmm , mane Jungkook ni .Kate nak jumpe .Jangan - jangan die lupe..alhaaa '
Tiba - tiba mata Yein ditutup dari belakang.Terkejut Yein dibuatnya , nasib baik tak terbukak silat.Keyh merapuu.
'Jungkook'-Yein
'Alhaa , macam mane Jagi tau ni , tak bestt lha camni'-Jungkook
'Hihihi , merajuk lhatu.Tengok skit muke orang merajuk tuu'-Yein
'Hurmmmm'-Jungkook
'Jomm , jagi belanja biskut.'-Yein
'Kalau merajuk jer biskut , merajuk jer biskut .. nak bende lain lhaa pulak'-Jungkook
'Nak ape ?'tanye YeinJungkook memandang badan Yein dari atas ke bawah sambil tersenyum sinis.Yein segera menutup dadanya dan menjauhkan diri dari Jungkook.
'Nak kiss boleh ?'tanye Jungkook
Yein segera menggelengkan kepalanye.Uishh asal Jungkook ni.
Yein cuba melepaskan diri daripada Jungkook apabila Jungkook memeluk pinggang Yein dengan erat.'Oppa cume nak jagi sentiasa ade dekat sisi oppa ? Boleh kan ?'-Jungkook
'Boleh , jagi janji'-Yein
'Okeyy , jom oppa nak bawak jumpe omma ngan appa , dorang dah lame tunggu tu.Dan oppa pon pon ade suprise ni'-JungkookBelum sempat Yein berkata apa - apa Jungkook telah pon menarik pergelangan tangan Yein lalu membawa nyer ke rumah Jungkook.
'Annyeonghaseyo , omma .. appa ..Jungkook dah buat keputusan nak jadikan Yein ni tunang Jungkook.Lepas belajar kiteorang akan fikir pasal wedding kiteorang.'-Jungkook
'What ?-Yein
'Kite tunang dulu yer ?'-jungkook
'Ta ..ta..pii parents saya ?'-Yein'Omma setuju'
Yein memandang ke arah pemilik suare itu.Dia sangat terkejut.Dia berlari ke arah ommanya dan memeluk ommanya.
'Macam mane omma ade kat sini ? Omma kenal Puan Jeon ?'Tanye Yein
'Okay , omma memang nak kahwin kan kamu dengan Jungkook.Tapi korang dah kenal kan ? So senang lha kn ? Omma dah kenal dah omma Jungkook ni.Kawan omma.'
'Ouh'Yein memandang ke arah Jungkook dan dia pon mengangguk tanda setuju.Dua minggu selepas itu pun diorang bertunang dan menyambung pelajaran di university yang sama .
3 years later.
Semua orang bertepuk tangan.Jungkook dan Yein sudah sah menjadi suami dan isteri.Terpancar kegembiraan di wajah mereka berdua.
Andainya Halla ade.Mesti dia pon happy.Getus hati Yein
Meanwhile di luar dewan
Nae Eun mengusap tangannye tanda kesejukan.Tulah sape suroh duduk luar.Tiba - tiba seseorang datang duduk di sebelahnye.Dia memandang kearah lelaki itu.Zelo rupenye.
'Sorang jerke?'Zelo
'Takde lha , tu ade rumput ade pokok angin .'-Nae Eun
'Boyfriend tak ikut ? '-Zelo
'Awak ada nampak muke saya muke orang berboyfriend ke ?'-Nae Eun
'Single lha ni ?'-Zelo
'Saya tunggu awak lha , hmm'Nae eun
'Tu..tu..tunggu saye ?awak suke sayee ke ?'Nae Eun tidak membalas pertanyaan Zelo dan mengangguk.Zelo terkedu.
Aku mimpi ni, mimpi getus hati Zelo
'Saranghae ' Ucap Nae Eun selamba.
'Ha ?'Zelo tidak faham.
'Wae ?terkejutkan? Awak nii saye suke awak dari Highschool lagi.Saye tunggu awak luahkan perasaan awak kat saye, tapi tak jugak.Harini saye menang sebab luahkan dulu perasaan saya.'-Nae Eun.
'I love you too Nae Eun'ZeloWuuu , akhirnya Zelo ngan Nae Eun ,Sehun ngan Eunji ? Dah bahagia dah kalau korang nak tau. Seunghee pulak dah melahirkan seorang anak perempuan yang diberi nama Kim Hyemi.Yaa! Betol dia dah pon berkahwin dengan Kim Taehyung.Lepas habis belajar dorang pon kahwin.Suke sama suke lhakatekan.
Suzy ? Well kalau nak tau die dah berubah.Dah jadi model terkenal dekat Jepun.Dia jugak dah bertunang.Semoga bahagiia Suzy .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.THE ENDKEYHHH TAU ENDING DIE TAK BEST , AUTHOR AKAN DUDUK ASRAMA.HURMMM , KALAU CUTI KE APE KE , AUTHOR AKAN BUAT SPECIAL CHAPTER. ♥.SARANGHAEE ALL MY READEERRR ,MY VOTERR ANDD YANGG SUDII COMMENT.OKEY AUTHOR SEBENARNYA TAK TAU PON PASAL MENULIS FANFIC NI,TAPI LEPAS AUTHOR BACE FANFIC DARI FAV AUTHOR, AUTHOR DAPATT ILHAM NAK BUATT SATUUU FANFIC, 'MY LOVE JUST FOR YOU , JEON JUNGKOOK' DAH HABIS.HUHU BBYE , AUTHOR AKAN MISS KORANG T.T.
YOU ARE READING
[[Complete]]My Love just for you,jeon jungkook[Jungkook malay fanfiction]
Fiksi PenggemarJungkook ? Siape tak kenal dengan sikap nyer yang suke membuat bising,atau lebih tepat membuat orang marah . Well siape kisah asal muke hensem ,banyak duit ...cukup lah membuat semua wanita tergila gilakannya. Yein ? Gadis yang dingin .Cantik sehing...