Kulaklarıma doluşan hırıltı sesleri güvende olduğumu hissettiriyordu.
Göğüsümü,delen gümüş kurşular yüzünden hareket edemesemde sonradan duyduğum ses tek başına hallediyor gibiydi. Acım arttıkca duyduğum sesler uğultuya dönüşüyor ve görüş açım tamaöen yok oluyordu.
Göğüsümdeki yaralara direnmem sadece canımın yanmasını çoğaltıyordu. Kollarımdaki güç yok olmuştu ve artık nefes almak çok zordu her nefes almaya çalışmam sanki göğüsümde yeni yaralar açıyor gibiydi. Daha fazla acıya dayanamayıp kaderime teslim olmuştum.
****
Gözlerimi bir mezarlıkta açtım. Hava karanlıkta ve mezarlığı aydınlatan tekşey kızıl renkteki dolunaydı.
Etraf kan gibi kırmızıydı resmen. Hareket etmeye çalıştım fakat tahminimce bir tabutun içindeydim. Benim dışımda ortamda 3 kişi vardı ve kürek sesleri duyuyordum. Anladığım kadarıyla benim için mezar kazılıyordu fakat gözlerimle birşey duyamıyordum. Morgana'nın bana öğrettiği bir taktikti, kulaklarım ve burnum yami duyma ve koku yeteneklerimle ortamı zihnimde canlandıröıştım bile.
3 erkek vardı bunu anlayabiliriyordum ve harelet edemediğim için aklıma gelen tek mantıklı hareketi yaptım.
"Merhabaaa. Ben burdayım tabutta, canlı kanlı ve taze." dedim.
Kürek sesi benim konuşmam ile kesildi ve anladığım kadarıyla bana doğru döndüler.
Gerilmiştim kim olduklarını bilmiyordum fakat düşündüğüm kadarıyla bunlar beni seven birileri değillerdi.
Bir tanesi bana doğru yaklaşıp tabutun dışından bana baktı. Gözleri bir Alfa kurt gözüydü kıpkırmızıydı. Tek fark kanlı ayın etkisi ile deliye dönmüş gibiydi.
Diğer iki arkadaşıda tabutu. Başına geldiğinde onlarında aynı ilk gelen gibi Alfa olduklarını anlamıştım. Kafam çok karışmıştı, 3 Alfa kurt beni neden gömüceklerdi ve nedem birbirlerine saldırmıyorlardı.
Derdiniz ne sizin hadi veni burdan çıkartında bunu 4 medeni insanlar gibi çözelim beyler" dedim aşağılarmışcasına.
Tabutun dışında dikilen 3 alfa birbirlerine bakıp gülümsediler. Tekrar bana doğru döndüklerinde ağızlarından, burunlarından, kulaklarından siyah bir duman çıkmaya başladı. Duman bana çok tanıdık gelmişti.
Bu Morgana ile birlikteyken gördüğüm rüyadaki siluyetlerdi.
Alfaların içinden çıkan duman bittiğinde 3 Alfanında bedenleri yere yıkıldı dumanlar tek başlarına havada süzülüyolardı ve bama doğru süzülerek içime girmeye başladılar.
Burun deliklerimde yanma hissi ile bağırmaya başladığımda dumanlar ağızımdanda içeri girmeye başlamışlardı boğazım yanıyordu duman bedenimde ciğerlerime kadar işlemiş olucakki ciğerlerimdeki yanma hissi ile kurta dönüşüğ içinde bulunduğum tabutun ellerimi tutan kelepçelerini kırarak ayağa kalkıp acı ile ulumaya başladım.
****
Sakin ol Isaac, sakin ol ve derin bir nefes al! Sadece bir kabustu.
Sıçrayarak kalktığım yataktan tanıdık bir sesin gelmesi ile sakinleşip bağırmayı kestim. Etrafıma bakındığımda bir odada olduğumu fark ettim. Ciğerlerimdeki acıyı aklımdan çıkaramadım elimi göğüsümün ortasına koyup yanımda oturan kişiye döndüm.
Terlemiş ve nefes nefese kalmıştım karşımda bana su uzatanı görünce neler olduğunu ve Hershell ın evinde neler yaşadığımı hatırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Alfa
WerewolfFilmlere konu olan bir hayata sürüklendim. Yaşadıklarımı normal bir insana anlatsam kesinlikle hastaneye kaldırılırdım.bu yüzden sustum. Normal geçen hayatımın bir gün değişeceğini nerden bile bilirdimki. Fantastik filmlerden fırlayıp gelmiş bin b...