Part 1

54 2 0
                                    

Sambil membawa motosikal,aku temenung jauh...

Baekhyun,dengar ckap omma.Jangan dikejarkan si Taeyeon tu...belajar baik-baik.".Kata-kata omma masih Segar dalam ingatanku.Aku terkejut dri lamunan apabila mendengar bunyi hon dri belakang.Kelam kabut aku dibuatnye. lampu isyarat telah pon bertukar warna.Aku segera memecut Motosikal Tersebut."Itu pon tak reti nk sabar."dengus Ku.

Setibanya di syarikat...

"Annyeonghaseyo...aku memberi sapaan ."Oh,dah smpai pun kau."Xiumin bersuara.Di syarikat tula aku berkenalan dengan 2 org rakan baharu iaitu Xiumin dan Chorong.Tetapi dalam diam,timbul perasaan dendam di hati pihak main."Baekhyun,jom kita lunch sama²."Chorong mengajak."Terima kasih jelah.Saya masih kenyang lagi.aku menjawab."Eleh!malu-malu kucing konon.." Xiumin memerli."Kau ni Xiumin,tak abis² nk kacau org..Kau pon ikut sekali tau?"Chorong mengalihkan pandangan ke arah Xiumin."Kau tak aku akan ikut."selamba Xiumin membalas. Chorong tersenyum mendengar jawapan rakannya itu.Seketika kemudian,"Baekhyun,awk pon ikutla skali....si muka tembok tu pun ada..."tiba² Chorong memaut lenganku."Ehem! Ehem! Lain macam je ayat tu..."Xiumin bersuara.Dia tahu panggilan si' muka tembok' tu ditujukan kepadanya.Tapi dia tak amik hati pon..... Bersambung.....

Perbuatan Durjana,Pertaruhan NyawaWhere stories live. Discover now