H.69

281 27 6
                                    

P.o.v Luke

Ik loop naar buiten, ik had hem zo aan kunnen vliegen, maarja hun weten het niet. 'OMG dat is DE Luke Hemmings' hoor ik een meisjes stem zeggen. 'Hay Dames' zeg ik als ik me omdraai. Daar staan twee poederdozen, eufhh. 'Mogen we Misschien op de foto?' Vraagt de Een. Ik knik en ga met beide meiden op de foto. Na een tijdje gepraat te hebben komen we uit bij Esmee. 'Luke. Ik snap niet wat je in Esmee ziet? Ze is best dik. Je kan toch veel beter mij daten?' Vraagt Saskia. Ze is lang, blond en draait meer Make-up dan kleding. Haar vriendin is hetzelfde maar het Mara en heeft Donker rood haar. 'Nou, ik vind haar niet zo dik hoor.' Zeg ik, ze rolt haar ogen, draait bitchy om en loopt heupwiegend weg. Ik pak mijn telefoon en plug mijn oortjes in. A match into water. Van piece the veil. En zing mee onderweg naar het park...

P.o.v Esmee

Es? Ik heb hem een preekje gegeven." Zegt sabine terwijl ze mijn kamer binnenloop. Ik zit hier al een kwartier met Michael. Hij heeft me een beetje getroost. "Hij wist jouw verhaal niet, hij wist niet wat hij zei." Zegt ze terwijl ze mij omhelst . Ze kijkt naar Michael die op mijn bed zit. "Gewoon vergeten wat hij zei." Zegt ze langzaam terwijl ze naar me kijkt, ik haalt mijn neus op en knikt. "Liam bedoelde het niet zo." Zegt Michael tegen mij. "Waar is Luke?" Vraag ik, ze halen hun schouders op. "LUKE." Roept ze keihard. Geen reactie van Luke. "Hij is wandelen." Zegt Calum terwijl hij mijn kamer in loopt. "Kom je zo mee? Het is half een." Zegt hij, ze knik en loop  mijn kamer uit. 'Ik ga haar nog een knuffel geven' zegt hij zacht. Ik knik en ga op bed liggen. Ik heb Luke nodig. 'Essie?' Vraagt Ashton. Ik knik, maar stop als ik merk dat hij nog buiten de deur staat. 'Kom binnen' zeg ik. Hij opent de deur en komt naast me zitten. 'Hij heeft Spijt he, weet je dat' vraagt Ashton, ik knik afwezig. 'Wil je je woede kwijt?' Vraagt hij ik knik dat heb ik echt nodig. 'Kom mee dan' zegt hij terwijl hij me optilt en naar de studio gaat. 'Wat gaan we doen?' Vraag ik. 'Drummen' zegt hij met een grijns. Mijn ogen lichten op, ik het wood drummen. 'Hiero' zegt hij terwijl hij een paar drumstokken aangooit. Ik vang ze behendig op en begin met drummen. 'Hey dit is American Idiot' grinnikt Ash ik knik en begin mee te zingen...

Don't wanna be an American idiot.
Don't want a nation under the new mania
And can you hear the sound of hysteria?
The subliminal mind fuck America.

Welcome to a new kind of tension.
All across the alienation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
For that's enough to argue.

Well maybe I'm the faggot America.
I'm not a part of a redneck agenda.
Now everybody do the propaganda.
And sing along to the age of paranoia.

Welcome to a new kind of tension.
All across the alienation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
For that's enough to argue.

Don't want to be an American idiot.
One nation controlled by the media.
Information age of hysteria.
It's calling out to idiot America.

Welcome to a new kind of tension.
All across the alienation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
For that's enough to argue.

Maby This Time -5sos FanFiction, √ Twins deel 2-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu