...
Alina: dekh idr,, kuch nehi ho gha uncle ko ,meine suna tha ki aj kal cancer ka bhi ilaj hei , tu himat mat har is wakt teri family ko teri zarurat hei hmm sun - arjun thora sa rlx ho gya or alina nei usko pani dia- pi ye okey ! Or chal abi apne dad ke pas ja or unka kayal rakh acha chal mei bhi chalti hun! Okey tu tnsn na le sab theek ho jae gha- usko hug krne lagi.
Arjun: nehi yar i'm okey mei akela chala jaun gha wse bhi tuje wapis ghar bhi to jana hei naw- apne ansu saf krne laga.
Alina: ghar huh i don't care abi tuje meri zarurat hei mei tere sath chal rehi hun bas !- hath dikhate hue boli.
Arjun: zid mat karo Lina! Dad kuch galat na samaj lein or unhun nei koi galat zid pakar li to ?
Alina: esa kuch nehi ho gha yar!-
Arjun: ye posible nehi hei Lina tum smjne ki koshish karo, mei mom ko btae bgeir hi jaun gha you know na mom kya kahein ghi or phir tumhari family pehle se hi pareshan ho ghi is lie mei unhue zeada pareshan nehi karna chahta- uske sath ho kr beth gya.
Alina: ok tum jite mei hari - khare hote boli- ab paking mei madat nehi krwa sakti ??- thori rude type se boli or arjun thori si smile krne laga- hasa to fasa matlab mei bhi chal rehi hu!?????? - khush ho kr boli.
Arjun: nop!
Alina: awwww ok.heyyyyyy!!, wese teri flight kab ki hei?!
Arjun: kal ki or mei time nehi batane wala kyun ki tumhara koi barosa nehi - ye sun kr alina ankhe gumane lagi.
Alina: mm..ok!- Arjun apne room mei jane wala tha ki phir ruk gya or mura.
Arjun: thanks! - fly kiss ki alina ko or usne same kia or smile ki (jawab mei) or wo jane laga or phir mura.
Alina: ab kya??-
Arjun: mei nehi chahta ki tum kisi se is bare mei bat...karo u know na what i'm trying to say
Alina: yap , don't worry - ankh marte hue boli or arjun wahan se chala gya .
************
Jahan aahil
Hassan: Aahil so gaya?? - tea pite hue us-se puchne laga.
Aahil: nehi , bas music sun raha tha- bethte hue bola- tuje nind nehi ai ?
Hassan: nehi yar aj kl nind nehi ati , chein nehi ata- aahil uske pas ja kr beth gya or coffee order ki.
Aahil: mmm dramebazz pagl kehin ka- smile krte hue bola.
Hassan: acha or bta ghar mei sab kese hein?
Aahil: fit hein tu bta aunti kesin hein?
Hassan: bas unke bazu mei dard rehta hei thora boht pr doctor kehta hei ki kuch age wagera ki waje se esi choti moti dardein hoti rehti hein.
Aahil: hmm wo to hei, ek DIN ham bhi bureh ho jaein ghe hahhaha.
Hassan: yap hahahaahah ,hamare bhi bache hon ghe but yar dil karta hei ki age yehi ruk jae.
Aahil: han kitna maza ata tha naw clg mei hahaha - smile krne laga .
Hassan: hahaahaha kya yade hein yar
Aahil: yap pr koi yade buljana hi acha hota hei-itne mei hi door khatkhataya kisi nei , aahil ki coffee thi.
Hassan: ye tume balun mei colour kab karvaya?
Aahil: ye?- apne balun ko hath laga kr puchne laga- thore din pehle hi karwaya.
Hassan: hmm acha lag raha hei , teri ankhun ki tare lag raha hei.
YOU ARE READING
my perfect boy
Romance'MERE HATH MEI TERA HATH HO JAWANI SE BURHAPE TAK TERA SATH HO'-- bas ye hi ek tamana thi Aahil Ali Baig ki. Fakir baba: beta mohabat mat kario! Bohat bura ho gha! Aahil: ap fikar mat kijie baba muje ab mohabat ho hi nehi sakti...ye na mumkin hein. ...