AN NOU FERICIT !!!
Sper sa aveti parte de un an nou plin de idealuri atinse si de bucuri atat din domeniul profesional cat si familial.Au trecut doua luni de la intalnirea mea cu Zack pe holul scolii si pot spune ca ajunsesem sa il plac si mai mult. Era sensibil,atent,glumet si un bun ascultator. Chiar daca nu ne intalneam de prea multe ori tot ajunsesem sa ne intelegem destul de bine si aveam impresia ca viata mea urma sa aiba parte si de un moment de ascensiune. Exista un vers dintr-o piesa care imi place la nebunie si se asemana cu cu situatia mea :
"Si orice s-ar intampla
Soarele tot o sa apara si pe strada ta
Si daca nu a rasarit
Probabil nu te uiti pe geamul potrivit."Oricum ar fi fost relatia mea de prietenie cu Zack din ultimele luni,nu aveam timp sa ma gandesc la asta. In seara asta se tine un bal la scoala si eu mai am mult de lucrat pana sa fiu gata.Ma hotarasc sa imi prind parul in patru codite pe care sa le prind pe crestet sub forma de coronita care cuprindea intreg scalpul si sa las cateva suvite de par pe langa fata. Rochia hotarasem sa fie una usoara cu modele florale si care sa aiba culoarea albastru deschis, pana la genunchi.
-Arati ca o adevarata printesa,imi spune mama care ma privea cu lacrimi in ochi. Probabil era mandra sau uimita de cat de mult ii semanam.
-Da...
-La cine te gandesti de esti asa distanta? Ma intreaba uitandu-se la mine cu o privire de parca ar stii ceea ce gandesc. De obicei stia. Nu exista vreo persoana care sa ma cunoasca mai bine ca ea si uneori chestia asta imi dadea fiori.
-La nimic. Doar ma gandesc la cat de mult o sa ma plictisesc la bal.
-Din cate imi amintec la baluri este muzica,mancare,dans si multi baieti draguti. Deci nu vad cum te-ai putea plictisi...
-Este simplu:nu am niciun prieten cu care sa imi pierd vremea, nu am chef de muzica zgomotoasa,nu vreau sa ma fac de ras dansand iar baieti draguti au prietene sau or sa fie morti de beti. Cred ca o sa stau intr-un colt si o sa incerc sa nu atrag atentia asupra mea...
-Daca vei cauta o parte proasta la orice activitate o sa iti tai singura elenul la distractie si o sa regreti ca ai pierdut ocazia de a te distra. Fii relaxata si vei vedea ca totul va veni de la sine .
-Bine mama...
Cred ca avea dreptate. Eram reticenta la ideea de distractie si amuzament.
-Asa te vreau.Ma saruta pe obraz si ma lasa sa imi continui pregatirileMa uit la ceas si este aproape 19:30 ,am pierdut prea mult timp pentru a ma pregati. Imi iau paltonul si o rog pe mama sa ma duca cu masina. Cand voiam sa cobor o vad cum imi intinde un prezervativ si imi spune sa am grija. Ma uit la ea umita si mai ca ma bufneste rasul, dar ma abtin. Imi dau ochii peste cap si inchid portiera.
Cand intru pe usa care dadea in sala de sport unde se tinea balul simt un miros intepator de parfum,punci si alcool. Nu ma deranjeaza prea tare,era chiar placut. Ma uit prin sala dar nu il vad pe Zack. Probabil nu a venit. Nu il condamn- nici eu nu sunt genul care adora balurile.
Am vrut sa beau niste punci dar in drum spre masa cu gustari m-am ciocnit de cineva. Era Zack. In timp ce cadeam m-a prins si m-a ajutat sa ma ridic. Imi venea sa intru in pamant la cat de patetica si neajutorata paream.-Scuze, nu te-am vazut... Ii raspund cu un glas sfarsit si ragusit.
-Este ok...nici eu nu ma uitam pe unde merg-imi raspunde el cu o voce destul de glumeata in timp ce eu ma uitam in podea si ma intrebam de ce dracu vorbeste asa si se poarta de parca ar fi auzit ce-a mai buna gluma.
-Vrei sa dansezi? O intrebare care era foarte spontana,eu nu stiam ca sa il zic asa ca i-am zambit.Acesta m-a prins de brat si m-a tras spre ringul de dans care era plin de adolescenti.
-Te avertizez,nu ma pricep la dans si s-ar putea sa te calc pe degete. Dar el nu ma baga in seama:zambeste si incepe sa danseze.
-Nici eu nu sunt prea priceput asa ca este ok. Imi raspunde in graba si incepem sa dansam.Era asa un mincinos si un oportunist, spunea ca nu stie sa danseze dar era foarte bun la asta. Poate ca exagerz. A vrut sa danseze cu mine si a mintit pentru a ma convinge. Ma intreb oare ce avea sa insemne asta?Tine la mine?Vrea sa obtina ceva?
La un moment dat incepe o melodie lenta pe care voiam sa dansez dar imi era prea frica pentru a face vreo miscare. Sunt trezita din gandurile mele cand simt o mana puternica ce se aseaza delicat pe talia mea si ma face sa tremur usor.Imi era scarba cand eram asa de vulnerabila dar nici nu faceam ceva in privinta asta.
Am inceput sa dansam. Ne miscam usor si incercam sa imi amintesc cursurile de dans pe care le-am facut acum vreo doi ani. In ciuda faptului ca nu eram prea talentata m-am miscat destul de elegant. Ma bucur ca am facut lectiile de dans.
Cand melodia s-a terminat ne-am distantat si imi era dor de imbratisarea lui din timpul dansului. Din senin ma prinde de mana si ma trage pe usa de iesirie din sala.-Ce ai pati?! De ce esti asa violent?! Ma trezesc tipand la el si cand realizez cat de tare am tipat ma rusinez si imi indrept privirea spre pamant.
-Scuze...Am simtit ca atmosfera se incalzeste si aveam nevoie de o gura de aer, dar nu voiam sa te pierd prin multime pana ma intorc.
-Ai probleme ...puteai sa ma anunti nu sa ma bruschezi...
-Scuze...am ales gresit,vrei sa ne intoarcem?
-Nu, imi place racoarea,hai sa ne plimbam!
-BineAm mers si ne-am plimbat pe terenul de fotbal. Se pare ca el locuia la camin si ca sta acolo pentru ca s-a certat cu parinti care locuiau in alt oras. Colegul lui este mereu plecat pana pe la 3-4 noaptea ba la o petrecere, ba in club,ba la vreo tarfa care nu are aspiratii mai mari decat sexul.
Si eu i-am povestit ce s-a intamplat in ultimele luni dar am incercat sa ii ascund unele chestii cum si el a facut, dar niciunul dintre noi nu a avut ceva de comentat in privinta asta.
La sfarsit m-a intrebat daca vreau sa iesim candva, iar eu i-am spus ca da. Acesta imi da un sarut pe obraz si un biletel pe care era numarul lui de telefon.
Cand a venit mama sa ma ia am urcat in masina si am pastrat tacerea tot drumul, ea nu a spus nimic pentru a nu ma face sa ma simt stanjenita, dar stia ca se intamplase ceva datorita culorii din obrajii mei.Asta ar fi un nou capitol. Cred ca o sa renunt la carte pentru ca nu am atras atentia nimanui si nu are rost sa ma chinui sa scriu ceva ce nu o sa fie citit.
In eventualitatea ca nu voi renunta vreau sa va intreb daca sunteti de acord ca toate capitolele sa fie de aceasta marime.
Cam asta este va salut si sper sa ne mai auzim. ✊✊✌✌