ZASTÁVKA

274 9 0
                                    

Pokojne som si sedkala na lavicke a caka na bus. myslela som si ze tu nikto nie je az na par tulavych maciek ktore mi pred nosom jebali. este aj macky jebu viac jak ja pomyslela som si

Pokojne som si sedkala na lavičke a čakala na autobus. Myslela som si, že tu nikto nie je, až na pár túlavých mačiek, ktorí mi pred nosom jebú. Ešte aj mačky jebú viac jak ja, pomyslela som si. Som panna. Nechcem byť panna! "Sakra ľudia, poďte ma rýchlo pojebať!" vykríkla som a v tom sa vedľa mňa objavil urastený hnedovlasý chlapec a malá, ale zlatá blondínka s dokonalým zadkom.

Je toto dar od boha? Pozrela som sa hore do nebies. "Chcete ma pojebať?" opýtala som sa a oni len prikývli hlavou. Dala som ruky pred seba a čakala som kam ma odvedú. Úplne celá som sa im oddala. Oni však so mnou nikde nešli. Rovno ma tam pojebali na ulici na lavičke.

Dylan do mňa strčil svoje krásne dlhé péro a Karolína si odo mňa nechala celý čas líza piču. Dylan ma tvrdo šukal celých 15 minút čo bol vo mne a Karolína na mne jazdila bohužiaľ len 12 minút. Zvyšné tri minúty sa hrala s Dylanovými guľkami pod mojimi nohami, ktoré mal Dylan na pleciach. Keď sa vak Dylan urobil na moje prsia obaja zmizli a už som ich nikdy nevidela. 

Príchuť Kajinej vagíny ostane navždy v mojich chuťových bunkách a otlačok Dylanovho dicku v mojej vagínke.



ANGELS | DYLAN O'BRIEN FFWhere stories live. Discover now