Hoofdstuk 23

4.2K 225 88
                                    

Hallo Peepz!

Dam dam dam! Het ene kutte hoofdstuk na het andere. Dam dam dam!

Oke oke oke, ik beloof jullie hierbij plechtig, hoofdstuk 24 word leuker:D

Uhm oke, nou ik heb eigenlijk niet zoveel te zeggen:D

Veel lees plezier!

____________________________________________________________________________

Mandy trekt mij snel naar beneden en met een plof kom ik terecht op mijn stoel. Ze scheld wat tegen mij dat ik dat niet had moeten doen maar ik luister niet. Mijn ogen zijn gericht op Kane die mij ook intens aanstaart.

Ik wil weg kijken maar het gaat niet. Ik wil iets zeggen maar mijn keel klapt dicht waardoor er nauwelijks nog lucht doorheen kan.

Zijn blauwe ogen kijken mij intens aan voor een seconde. Dan richt hij zijn aandacht op zijn tegenstander en even later klinkt de bel.

Beide jongens slaan als een gek op elkaar maar dan als een vrouwen gevecht. Nee, deze jongens stoten elkaar gecontroleerd in het gezicht als wilde beesten. De maniaak krijgt verschillend harde stoten recht in zijn gezicht. Als ik dat zie weet ik het zeker, hij had Ethan aangekund. Hij was niet zo weerloos en wanhopig als hij zich voor deed. Hij wou dat Ethan hem klap na klap verkocht zodat ik hem zou stoppen.

Hij wist het. Hij wist dat Ethan er kapot van zou zijn. Hij wist dat Ethan verliefd op mij was. Hij wist alles!

Woedend rollen er een paar tranen over mijn wangen. Ik veeg ze niet weg, ik laat ze daar. Ik kijk toe hoe Kane met een juichend publiek zijn tegenstander met gemak KO.

Als hij klaar is gaat iedereen staan en krijgt hij een uitbundig applaus. Met een blij gezicht en wat bloed op zijn lijf van zijn tegenstander gooit hij zijn handen in de lucht als een echte winnaar.

'Ik ga even roken' Zeg ik tegen Mandy. Ze knikt omdat ze te druk bezig is met iets wat aan de andere van de ruimte gebeurd. Ik mompel dat ik helemaal niet rook maar loop toch wel.

Ik loop de richting in waar Kane in verdween. Ik zal hem eens goed de waarheid gaan vertellen. Wie denkt hij wel dat hij is. Mijn f*cking relatie verpesten omdat hij het leuk vind. Ik zal hem helemaal kapot slaan!

Woedend duw ik de vele mensen aan de kant. Iedereen is te druk bezig met de volgende 2 die binnen komen om te kijken naar mij.

Als de man met de microfoon de volgende aankondigt kom ik bij de ingang van de deelnemers. Ik kijk om mij heen en zie een jongen van rond de 25 jaar die er erg gespierd uit ziet in de lucht springen. Hij heeft bijna hetzelfde broekje aan als Kane maar dan is zijn goud met zilver.

Hij heeft geen aandacht voor mij omdat hij te geconcentreerd is. 'The Heroman!' Roept de man en meteen rent de jongen naar de ring toe. Snel glip ik naar binnen als de beveiligers hun aandacht op de jongen- The Heroman- hebben. Wat hebben bokser toch met die gekke namen... Wat is er mis met hun eigen naam?

Ik kom in een lange gang waar allemaal foto's hangen van boksers. Ik zie gespierde mannen in enkel een broekje, ik zie hele gespierde mannen in nog minder en ik zie zelfs een super gespierde man met helemaal niks aan. Je ziet dan wel alleen zijn achterkant, maar toch. Het is vies. Zo gespierd zijn is niet meer mooi, en ik weet zeker dat het ook niet gezond is.

Ik richt mijn aandacht weer op Kane waarna ik opzoek ben. Op elke deur staat de naam op een papiertje van de bokser. Ik kom bij Kane en trap zonder pardon de deur in. Ook al was hij gewoon open, het is een goede entree.

My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu