Hallo mensen... oké hier dus weer een nieuw geweldig slecht verhaal van mij. Maar ik wilde even zeggen dat ik lekker egoïstisch ga doen in dit boek, en ik ga lekker mijn eigen naam gebruiken. Gewoon omdat dat makkelijk is want veel dingen zijn gebaseerd op mij en mijn vriendin en dan is het gewoon makkelijker als ik onze echte namen gebruik.
Ook doe ik deze fanfic zonder Zayn, omdat dat ook gewoon makkelijker is.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》Om maar even orgineel te beginnen zal ik mezelf wel even voorstellen omdat zeker niet elk boek zo begint. Ik ben Renee en ik ben 19 jaartjes jong. Ik heb een broer genaamd Damon (ja mensen ik ben fan van The Vampire Diaries, en ja ik ben voor team Delena.) En ik heb twee ouders, en nee die van mij zijn niet elke dag in de week aan het werk, of non-stop op zakenreis, nee wij hebben gewoon een normaal gezin.
Om het toch even cliché te houden, wonen wij in Londen. Ergens in een normaal huis, en niet in zo'n villa in het centrum. Nu zal je vast denken 'Omg die komt Ons Direction wel eens tegen!' Nou girl, gewoon nee. Die zijn veel te druk bezig met leven, en die kon je echt niet zomaar tegen. Mijn beste vriendin Tessa (yeah bitchas daar is ze weer!) is wel fan van ze, maar gelukkig accepteert ze dat ik vrij weinig met ze heb. Ze zijn niet vreselijk maar ik luister liever naar HomeTown of Taylor Swift (voor de mensen die HomeTown niet kennen: Shame on you! Ga naar YT en zoek het liedje The Night We Met op en ik zweer, dat lied is gewoon bæ!)
Nou verder zit ik op volleybal, en ik ben zeg maar altijd een beetje gedreven om te winnen no matter what. En uhh verder ben ik graag met mijn vriendinnen aan het kletsen over zinloze dingen in het leven.
Om het nog even cliché te houden zal ik ook nog wel even zeggen hoe ik eruit zie. Ik heb donkerblond haar, en het is gewoon te dun. Dus niet dat het zo flawless met veel volume zit, nope bij mij is de volume ver te zoeken. Het is zeg maar stijl en komt tot ongeveer mijn BH band op mijn rug. Verder heb ik groene ogen, en volgens mensen zijn mijn ogen best wel huge. Ik ben zeg maar best wel klein (ik ben dus de kleinste van mijn squad) maar ja...
Ow ja, over mijn karakter... Ik ben zeg maar in 1 woord omschreven: ZoEigewijsAlsJeMaarBedenkenKan (ik weet dat het meerdere woorden zijn maar sjjt.) Maar in iedergeval, ik heb een beetje schijt aan wat andere mensen denken enzo, en ik zeg en doe gewoon wat ik zelf wil. Maar ik ben gelukkig niet de enige en ik heb mijn buddie Tessa, die wel minder erg is dan ik (vgm is dat goed Nederlands. Het is toch dan ik?) Verder ben ik zeer chaotisch, dus ik ben altijd alles kwijt en te laat komen is ook wel mijn ding. Ik ben ook best vaak wel hyper, maar als ik een keer chaggie ben, moet je zeker niet in mijn buurt vrolijk doen.
Nou dit was dus zeg maar mijn geweldige inleiding en dan begin ik zo wel met mijn ge-wel-dige *kuch kuch* verhaal...
》》》》》》》》》》》》》》
Ik wil btw ff de credits van de cover aan TessaxH geven, gewoon omdat ze mijn persoonlijke covermaaktser is, en ik deze cover echt heel leuk vind. Dus Payno, tnx and I love you idiot
JE LEEST
I've fallen for you, literally. Ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit boek gaat over Renee. Een meisje van 19 jaar, met haar eigen mening, doet waar ze zin in heeft, en kortom gewoon zeer eigewijs is. Ze leeft voor haar sport volleybal, en ze doet niks liever. Ze traint bijna elke dag, en elke zaterdag staat ze i...