#11

312 19 8
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım!! MUTLU YILLAR !!YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN!!
Bu arada yorum hiç yok.. Yorum yapın yav, çünkü wattpada hep "Yorum yapmışlardır kesin" düşüncesiyle giriyorum.. Ve bu da beni üzüyor. Lütfen yorum yapın! Lütfen..
Neyse, keyifli okumalar :)
-Natsu-
Lucy hala ağlıyordu. Bir yandan da bağırıyordu.
-"Benim yanıma bir daha sakın gelme! Sevgili olmak istiyorsan da, bunları unutup nasıl benim karşıma geçersin!! İnsan utanır ama sende o da yok! Ben seni her gün bekledim, ama sen gelmedin. Gelmedin!! 5 yıl geçti aradan, bir beni aramadın!! Neden herşeyi bırakıp gittin?? Sadece mesaj bıraktın, onda da benim beklediğim cevaplar yoktu. Anladın mı!? Yoktu!!"
-"Se-Seni bu kadar üzdüğümü bilmiyordum. Ben senin bana kızgın olduğun düşüncesiyle gitmiştim. Gelecektim ama o ara da.."
-"O ara da.. Sonrasında ne var!! Konuşsana! Bana cevap vermek zorundasın!! 5 yıl boyunca vermediğin cevapları! Konuş!!"
-"O ara da biri geldi karşıma. Hiç benden ayrılmıyordu, sürtük. Sonra olaylar karıştı, abim geldi. Falan. Sonra zaten buraya geldik."
-"O burada mı?"
-"Ha-Hayır burada değil.."
-"Ad??"
-"A-Asu-na.."(YN:Aslında Asuna'yı çok severim ama.. Bu hikayede böyle oldu, üzgünüm..)
-"NEEE?? BİZİM ASUNA!! BİZİM.. BİZİM ASUNA DEĞİL Mİ!? MEĞER BİZİM ARKAMIZDAN NELER SAKLIYORMUŞ!!BİLİYORDUM!!"
-"Be-Belki de o değildir Lu-" (Erza)
-"Nasıl olmasın!! O kızda bir şeyler olduğunu biliyordum!! Hep utangaçtı.. Neden? Çünkü benim Natsu ile bir zamanlar sevgili olduğumuzu biliyordu, değil mi Natsu?
"Hatta, bence bize eskiden gelen erkek de Natsu'ydu. Sonra da Asuna da aynı sınıfta oluruz, dercesine, okula kayıt oldu!"
-"Natsu değildi belki de! Hemen kıza suç atma Lucy."
-"E-Evet., Sizin okula kaydolan, ve sonra da vazgeçen bendim.."
-"Gördünüz mü?? Haklıydım.. Asuna'nın gizli bir şeyler sakladığı çok belliydi. Değil mi??"
Asuna.. Hala hatırlıyorum onu.. Bir yerde tanışmıştık ve orada arkadaş olmuştuk. Sonra olaylar gelişti ve sevgili olduk. Ama herkes "Bu nasıl bir sevgililik? Sizinki arkadaş!! Hiç sevgiliye benzemiyor.." diyorlardı. Biliyordum zaten, çünkü Asuna'yı üzmemek için sevgili olmuştum sonuçta.
Ama bunu anlatamazdım.. Lucy inanmazdı. Hem Asuna'nın arkasından da konuşmuş olurum. Ve bu beni üzer. Ben sadece Asuna'yı kardeş olarak görüyordum. Ama yine de anlatmalıydım. Lucy gerçekleri öğrenmek zorunda. 5 Yıl boyunca bilmediklerini..
Anlattım da. Lucy şaşırdı. Ne yapacağını bilemedi. Acaba Asuna'nın bir suçu olmadığını anlamış mıdır? Anlamıştır, Lucy iyi yürekli. Herkese sevgiyle yaklaşır, bazen kızdığı olur tabi, ve onlarla arkadaş olur.
-"Ö-Özür dilerim, A-su-na.. Bilmiyırdum, az önce söylediklerim için. Onun arkasından konuştum. Çok kötü sözler söyledim. Özür dilerim.."
-"Eminim o affeder, Luce. Sen çok iyi kalplisin. Eminim.."
Daha fazlasını diyemezdim. Hakkım yoktu çünkü. Ama hala onu seviyordum. Ve onu tekrar kazanmak için elimden geleni yapmaya hazırım!!
Acaba barışacak mıyız? Bundan sonra ne olacağına bağlı..
Yeni bölümde görüşürüz!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unutulmaz Aşk (NaLu FT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin