Dneska ráno jsem si natáhla budíka dřív abych se mohla lépe připravit. Jako první jsem si šla umýt vlasy,pak jsem si vyčistila zuby. Vlasy jsem si vysušila a hezky uložila. Jako první jsem si dala korektor který mi zakryl mé akné a kruhy po očima které mám každý den kvůli mému malému spánkovému deficitu. Korektor jsem rozetřela. Nanesla jsem si řasenku. Řasy jsem si dost prodloužila a udělala výraznější. Na pusu jsem si dala červenou rtěnku. Otevřela jsem dveře od skříně a hledala co na sebe. Nemohla jsem si vůbec nic vybrat. Nakonec jsem si vybrala takový sportovnější. Černé legíny,béžový svetr a sportovní modrou bundu. Obula jsem si své už natrhlé bílé converse a vyšla jsem do školy. Mámě jsem jen napsala že dojdu později. Nastoupila jsem do autobusu.Seděla jsem a koukala jak jsme přejížděly různé domy ale z toho mě vyrušil můj mobil.
Martin: Čau. Platí naše schůzka?
Já: Ahoj. Jasně že ano.
Martin: Kde jsi?
Já: V buse,jedu do školy :/ ty?
Martin: Já jdu na tramvaj! :)
Já: Tak odpoledne. Těším se. Zatím :)
Martin: Užívej si školu. Zatím :)
Začala jsem přemýšlet nad tou schůzkou.Bála jsem se že nějak nepohodneme nebo že se mi stane nějaký trapas. Nemohla jsem nad tím moc přemýšlet nebo na zastávce už čekala Kate.
Skončila mi škola a já se šla na záchody upravit. Z tašky jsem vytáhla řasenku a trochu jsem si řasy upravila. ,,Vyčesala" si obočí a přelíčila si rty.
Šla jsem do metra.Měli jsme se sejít v metru na Náměstí Republiky. Vyšla jsem z metra a rozhlížela jsem se jestli tu už Martin není. Neviděla jsem ho a tak jsem se opřela o sloup,odemkla mobil a napsala mu.
Já: Kde si?
Martin: Jestli jsi to ty ta krásná holka opřená o sloup tak přímo před tebou! :D Koukla jsem se před sebe a opravdu tam stál Martin. ,,Ahoj krásko,moc ti to sluší." začal Martin. ,,Ahoj,nejsem kráska ale děkuju." ,,Ne opravdu ti to moc sluší." řekl a já jsem cítila jak jsem se začala jemně červenat. ,,Kam půjdem?" zeptala jsem se. ,,Kam chceš je mi to docela jedno. Je to na tobě." odpověděl. ,,Můžeme zajít do Starbucksu. Mám chuť na kafé." navrhla jsem. ,,Taky bych si dal. Tak jdeme!" řekl Martin a vydali jsme se k Starbucksu. Objednala jsem si latté a Martin to samé. ,,Jsi fakt super." oznámil mi z ničeho nic Martin. ,,Děkuju.Ty jsi taky skvělej." zvedla jsem obočí a oba jsme se začali strašně moc smát. Ani nevím co nám přišlo tak směšné,možná to jak jsem zvedla to obočí ale prostě jsme se smáli. Uklidnili jsme se až přišla sevírka s kafem. ,,To latté je dost dobré,máš dobré chutě." řekl Martin. ,,Já vím." odpověděla jsem a usmála se. ,,Takže ty by jsi chtěla cestovat?" ptal se Martin. ,,Jo chtěla bych se teďka někam podívat. Moji rodiče jezdí hodně na služebky a ráda bych jezdila s nimi až na to že to nejde. Ale teď bych uvítala nějaký super výlet. Ty?" rozpovídala jsem se. ,,Taky bych teď někam jel. Mohli by jsme jet společně!" navrhl Martin a mě to trochu zaskočilo. ,,Pojedeme." odpověděla jsem a napila se latté. ,,Martine nechápu jak jsi ke mě přišel a začal mi psát a clekově tohle celý mi přijde dost ujetý." ,,No mě se ukazálo že mě někdo nový sleduje. Nějak jsem to nehrotil ale pak se mi ukazála tvůj nový tweet nebo spíš nová fotka. Líbila se mi. Nebyla taková jako má teďka každá druhá holka. Prostě si se tam usmívala a byla přirozená a tak mě napadlo ti napsat. Začala ses mi líbit. Jako myslím že si máš super smysl pro humor. Jako vzhledově taky ale víš jak to myslím. Jsi pěkná. " ,,Děkuju." odpověděla jsem a natáhla jsem se mu dát pusu na líčko. Docela jsem zčervenala. Martin byl docela překvapený ale myslím že mu to vůbec nevadilo.
Ještě jsme se procházeli po nákupáku které bylo spojeno s metrem.Pak jsme se rozloučili a každý jel domů. Jak jsem jela domů ,docela jsem se nudila a tak jsem napsala Martinovi.Já: Už jsi doma?
Martin: Ne ještě jedu metrem.Ty?
Já: No já určitě ne. :D
Martin: Byla jsi skvěla a krásná.:3
Já: Děkuju ti. :)
Martin: Určitě by si byla dobrá i v posteli. :*
Já: Martine jsme jen kamarádi,tyhle poznámky si nech pro někoho jiného.
Martin: Nemám pro koho. Jsi nejlepší holka kterou jsem potkal.
Já: Neříkej.Myslím si že se najdou i lepší než jsem já.! :D
Martin: No to teda ne.! :D
Já: Ale jo! :D
Martin: Ne nenajdou. Ty jsi ta best. :)
Já: :3333
Martin: Končím. Jdu asi točit. Pá. :)
Já: Ať se ti daří. Pá :)
Martin: Když na tebe myslím myslím že to moc nepůjde. :)
Já: Přestaň! :D
Nasedla jsem na bus a jela domů. Celý večer jsem nad Martinem přemýšlela až jsem u toho přemyšlení usnula.
Tak dnes další díl! Začíná to být pekelné. Jste suprovní. Děkuju všem za komentáře a hlasy.
Můžete mě podpořít komentem a hlasem.
Vaše Christine
ČTEŠ
Twitter (Jmenuju se Martin)
أدب الهواةTwitter je sociální síť kde není každý. A to spojí Christine (17) a Martina dohromady. Budou se kamarádit a Martin seznámí Christine i se svými kamarády a všichni se vydají na společnou cestu. Jak to tam ale dopadne? Bude z toho něco víc než kamarád...