Daphne:
"Wat zeg je Soof! Nee lief dit kan niet" "jawel Daf kijk" Sophie stroopt haar mauwen op en laat me een hele grote blauwe plek zien. "Soof je moet dit vertellen!!!" schreeuw ik over het plein "shssssssssshhhhhhhhhht" ik knik maar diep van binnen kook ik en wil ik er vader zo'n harde mep geven dat ie dood op de grond valt. Trrrrrr de bel we lopen met zijn tweeën naar de klas (ik ben best populair maar Sophie niet echt maar toch mijn bff) "Soof kom je vanmiddag bij mij huiswerk maken" "graag zelfs Daf" "Heey Daphne heb je iets te doen van het weekend" "ja Soof komt slapen zonder dat ze het weet" "het hele weekend" ik knik "anders gaat ze vrijdagavond mee discozwemmen" ik knik. OMG ik heb met de leukste jongen van de hele wereld een afspraakje dat is dus echt cool als je zo populair bent. Na school gaan we langs Soof huis om haar spullen te pakken. Na ongeveer 3 minuten lopen we naar mijn huis "heey mam ben thuis Soof en ik gaan huiswerk maken" "o heey en heey Soof is goed succes" hoor ik vanuit mama's kantoortje. We rennen de trap op en maken snel wat Engels wiskunde en Frans. Trrrrrrr we rennen naar beneden "o heey Emiel" "o zijn jullie nog niet klaar" we schudden laten Emiel binnen ik schenk wat te drinken voor hem in en we rennen naar boven "jammer dat zijn broertje Max er niet bij is" "is ie wel Soof ik zag hem in Miels auto zitten" Emiel zit in de 4de ik in 3 en Max ook net als Soof we kleden ons om en rennen naar beneden "kom je Miel" we lopen naar Emiels auto ik stap zamen met Emiel voorin en Sophie bij Max achter in.
YOU ARE READING
Mishandeld
RandomMijn bff word mishandeld Ps dit is niet echt waar allemaal mijn fantasie als ik die had