■■ Ayıcık ■■

1.8K 91 31
                                    

●●Ali'nin aldığı Ayıcık MM'da bakabilirsiniz.●●

"Ulan yarından itibaren 15 tatil başlıyor," Melisa durmadan konuşuyordu. Çeneside kapanmıyordu. Yılbaşı gecesinden sonra tam 1 ay geçti. Ve Tuna ile Melisa, Başak ile de Burak çıkıyor. Meğersem o yılbaşı gününde söylediği şarkıyı Ali'nin tam yanında oturan Burak'a söylemiş. Sevinmedim değil. Ha bu arada Savaş ile Nazlı'da çıkıyor. Biz mi? Biz Ali ile düşlerdeki ilişkiyi yaşıyoruz. Uyanmaktan korkuyorum.
"Ve biz İan ile Paul'u görmeye gideceğiz, anladık Melisa ya 100. söyleyişin bu." Dediğimde çenesini kapattı. Tenefüsü ilk dakikalarından itibaren kantinde geçirme alışkanlığımız oluşmuştu. Sadece ben ve Melisa. Nazlı Savaş ile buluşmak için okulu astı, ama gelicek. Dünya ona güzel zaten. Ali ile Tuna yanımıza geldi. Yanaklarımızdan öptüler.
"Kızlar nasılsınız?" Dedi Ali,
"Nasıl olalım Sevgilim ya, Saat sabahın 9'u ve biz birazdan voleybol maçına gidicez." Dediğim de Melisa da hatırlamış olacak ki gözlerini devirdi.
"Biz de izlemeye gelicez." Dedi Tuna.
"Hadi Canım!" Dedi Melisa. Aynı zamanda da sarılarak Tuna'yı boğuyordu. Şuan Eteklerimiz yerine Şortlarımız vardı ve çok kısaydılar. Eteklerimizi oraya gidene kadar giymemize izin bile vermiyorlardı. Ha, bu arada takıma Başak'da girdi.
"Ya Melisa ben dondum, dışarıda da kar var kızım giderken ölmeyelim biz?" Ali ve Tuna göz ucu ile şortlarımıza baktılar.
"Ölücez kızım, ölücez." Dedi Melisa.
"Ya bunlar çok kısa orda erkeklerde vardır şimdi. " dedi Ali. Gözlerimi devirdim.
"Aynen öyle kardeşim, lafı ağzımdan aldın." Dedi Tuna.
"Maalesef arkadaşlar sorunu olan varsa Müdüre gitsin." Dedi Melisa, aferin be.
" Melisa gel çikolata alalım ya. Enerjimiz gelsin." Melisa ayağa kalkarken,
"Ulan bu şortla mı gidiceksiniz?"
"Evet ne olucak?" Dedim Tuna'ya.
"Nasıl ne olucak ya?" Diye Tuna'ya hak verdi Ali.
"Pardon da yazın bikinilerle dolaşıyoruz denizde, ordada erkekler var. Hadi Melisa." Dedim ve kantine doğru gittik. Popom tam olarak ortada değildi palto vardı fakat kısaydi paltoda. Bir dahakine uzun olanını getiricem.
"Selim Amca bize ordan 2 çikolata verir misin ?"
"Tabii Kızım." Diyip çikolataları uzattı.
Masaya doğru ilerlerken 4 kişilik kız gruplarının bizim hakkında "Or**pulara bak,sevgilileri buradayken böyle dolaşıyorlar.Hayır bide sevgilileride çok taş lan." Dediğini duydum. Melisa'ya doğru döndüğümde onun da o tarafa doğru baktığını görünce duyduğunu anladım. Aklımızdan aynı şeyin geçtiğini anlıyordum. Masaya gidip çikolataları bıraktık, kızlara doğru giderken,
"Aşkım nereye?" Dedi Tuna Melisa'ya.
"Selinle bir işimiz var canım. " dedi. Mavi benden açıklama bekler gibi bakınca Ali'nin kulağına doğru,
"Ee sevgilim kız hem bize or**pu dedi hemde size yavşadı."
"Sevgilim gel otur hadi." Dedi bana.
Bana,
BAKIN BANA*.
"Olmaz sevgilim," Diyip yanlarından ayrıldık ve kızların yanına gittik.
"Pardon tam olarak duyamadık ta, bize birşey mi dediniz?" Dedim.
"Hayır demedik." Dedi tiki tipi olan kız. Göt korkusu vol.234 buna denir işte,
"Emin misiniz? Sanki biz birşey duydukta." Diye lafımı ağzımdan aldı Melisa.
"Bence siz o götünüzde olan beyninizle birlikte bize bulaşmayın. Kötü olur." Dediğinde Kaba görünümlü ama cılız biri olan salak kız, Melisa ile büyük bir kahkaha attık.
"Kaçıncı sınıfsınız siz?" Bu lafı diyen Nazlı olmuştu. Maça yetişmek için erken gelmiş olmalı. İşte benim ikizim.
"11. Hem siz hayırdır ya?"
"Kızlar yanlız yavaş gelin. 12'yiz biz." Dedi Başak. O da demekki bizi görmüş ve yanımıza gelmişti. Ali'lere baktığımda yanlarında Burak ve Savaşta vardı. Savaşta bu okula kaydoldu ama bugün hasta diye biliyordum. Değilmiş demekki. Gözlerim Ali ile buluşunca güldüğünü gördüm. Neden bilmem ama daha fazla gaza geldim.
"Gelmessek ne olucak dedi?" Dedi egosu beyninden büyük olan biri. Kafamı ona doğru döndürdüm. Elimi saçıma doladım. Geriye 2 yada 3 adım attığımda kız dengesini kaybedip dizlerinin üstüne düştü. Yanlarında ki kızların biri bana doğru gelince Başak onu ittirdi. Sonra kızda onu ittirince kız Başak'ın tokadı ile buluştu. Bunun sonucunda diğer iki kızı da Melisa ile Nazlı halletti. Ben kızı hala çekiştirirken kız tırnaklarını bacağıma geçirince ağzımdan
küçük bir inilti kaçtı. Kızın tırnaklarının uzun olduğunu anlayınca elini tutup bacaklarımdan çektim ve büktüm .
"Bak daha 11. sınıftasın başına birşey gelmesin." Dedim kıza.
"Hahahah, gerçekten çok komik. Sen mi beni hallediceksin."
"Evet ben seni halledicem!" Diyip kızın takma saçlarını kopardım. Bunu daha önceden farketseydim, daha önce yaparım. Tüm takma saçlarını kopardıktan sonra hepsini ağzına tıktım. Gerizekalı. Kızı bırakıp Ali'lerin yanına gittim. Nazlı'larda oradaydı. Oturunca kızın ağlıyarak saçlarını ağzından çıkardığını gördüm.
"Bacağında izler var Selin." Dedi Başak.
"O önemli değil de kızım senin o tokat çok iyiydi lan."
"Sinirliydim zaten, sizi görünce sinirimi çıkarmak için iyi yol olduğunu anladım."
"Ulan Yelloz !" Diye bağırdı o yolduğum kız.
"Aşkım Sakin ol bak." Dedi Ali.
"Hıncımı aldım zaten şuan umrumda değil." Sakinliğimi korurken kız tekrar bağırdı.
"Yelloz dedim, üstüne alınsana ulan! Bunların bedelini o yanında ki Sevgilin ile ödeyeceksin. Or**punun önünde gidenisin zaten ilişkinizin pek süreceğini sanmam!." Dediğinde
"Bak bu fazla oldu sevgilim." Dedim Ali'ye doğru.
Ayağa kalkıp sandalyeyi ittirdim. Kıza doğru yöneldim. Tekrar saçından tuttum. Bunu beklediğini sanmam.
"Yürü lan müdürün yanına." Diyip kızı müdüre doğru sürükledim.

Gecenin Sırrı -Alsel -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin