Part 6

811 24 1
                                    

Zayn Malik POV

Wat is ze toch leuk!!!!!denk ik in mezelf. Sinds dat ik Louis ken vindt ik haar al leuk. Zayn doe even normaal ze is het zusje van je vriend kom op. Hallo, aarde aan Zayn!!!!!wil je nog iets drinken vraagt Niall. Nee Dankje zeg ik snel. Zayn wat is er vraagt Louis serieus. niets laat maar. Ik wil dat je het verteld je kan ons vertrouwen zegt Louis. Jongens ik ga even naar boven zeg ik. Ik loop mijn kamer in en doe de deur dicht. Louis komt mijn kamer binnen maar ik heb het niet eens door. ZAYN NU MOET JE HET VERTELLEN zegt Louis hard. Nou....oke dan Lou. Ik......Ik.....ik... zeg ik twijfel achtig. Wat ik je weet dat ik daar niet tegen kan zegt Louis. Ik ben verliefd op je zusje gooi ik eruit. Zayn..... ze vindt jou ook leuk zegt Louis. ECHT???vraag ik. ja echt Zayn. Im voel me helemaal blij. Louis trekt me van mijn bed en trekt me mee. lou waar gaan we heen???? Dan duwt Louis me een kamer in. Ik zie Kath voor me staan. Zayn wat is er???? vraagt ze. Oke Zayn nu moet je het haar gewoon zeggen denk ik bij mezelf. Kath ik vindt je al heel lang leuk wil je de mijne zijn??? JA!!!!!! antwoord ze. Ze springt in mijn armen en zoent me,ik zoen haar terug. ZAYN JE MOET GOED VOOR HAAR ZORGEN ANDERS HEB JE ECHT EEN PROBLEEM MET MIJ!!schreeuwt Louis. Ik trek de deur open. Lou ik vindt het allemaal best. Kath en ik lopen samen naar beneden. We gaan voor de jongens staan. Kath en ik. zeg ik. HEBBEN VERKERING!! schreeuwt Louis achter ons.

____________

weer een nieuw stukje

ik ga verder na 8 comments

xx Aurora

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu