Seoul University ...
Prof. : Okay ... First , saya nak bagitau ada sorang lagi akan join kita ... Sila masuk
??? : Nae ... Nama saya Yoo Kihyun.
Semua girl students menjerit. Akhirnya , ada lagi sorang budak hotzz (yg first tu Wonho) xD. Kyung terkejut. Asal husband dia kat situ ? Dia pun nak amik PhD ke ?
Prof. : Okay okay ! Semua diam ! kihyun , kamu boleh duduk mana² sahaja yang kamu mahu.
Kihyun : Nae ...
Kihyun terus pergi duduk sebelah Kyung. (Meja kat situ ada 3 , so sebelah kanan Kyung , Wonho. Sebelah kiri , Kihyun.)
Kyung : What the ?
Kihyun : Hehe ...
Kyung : What the hell are you doing here ?
Kihyun : After class. Please ?
Kyung : Okay ...
Wonho hanya lihat je ape yg diorang buat. Dia tak boleh nak fokus sebab musuh dia ada kat sebelah Kyung. Bagi Kihyun pula , dia tidak kisah asalkan Kyung ada dekat sebelah dia.
After Class ...
University's Cafe ...Kyung : So , please tell me ...
Kihyun : Alaa ... Ceritanya mcm ni ...
Flashback ... (Sebelum diorang bergaduh)
Appa : Kihyun , Appa nak kamu ikut Mimi belajar kat Seoul University. Mimi dah bagitahu kamu kan ?
Kihyun : Eh ? Takde pun.
Appa : Haih .. Mimi niy lah kan. Okaylah... Just follow her , okay ? Kamu dah amik Master kan ?
Kihyun : Dah. Memang dah pasang niat nak amik PhD pun.
Appa : Hurm.. Baguslah tu. Hospital tu biar Appa jaga. Kamu berdua takyah risau.
Kihyun : Okay , Appa.
End Flashback ...
Kyung : Ouh ...
Wonho : Mimi !
Kyung : Eo ? Oppa ! Duduklah sini.
Duduk sebelah Kyung. (Kihyun duduk depan Kyung) and terus letak tangan dia atas bahu Kyung... Main letak je tangan dia atas bahu isteri orang ...
Wonho : Okay ... Annyeong ! You are my sweetheart's husband , right ?
Kihyun : (sweetheart ? Aih ! Aku lempang jugak kang ! Okay ... Sabar , Kihyun sabar ...) Nae .. Annyeong ...
Kyung : Okay .. Sesi berkenalan tamat ... So , apa kita nak buat niyh ? Kelas dah habis ...
Kihyun : Jom balik rumah , sayang ?
Kyung : Alaaa ... Asyik duduk rumah je .. Bosan lah ...
Wonho : How about three of us hangout at the artifacts museum ?
??? : You mean four ..
Kihyun : Krystal ?
Krystal : Annyeong , Kihyun Oppa.
Kihyun : Oh My Gosh ! What the hell are you doing here ?!
Krystal : Your mom ask me to see you here ...
Kihyun : Hahaha ! I miss you !!! *peluk Krystal*
Krystal : Ish ! Niy tempat public lah ! Your wife is watching us ...