Hong Kong,
03,2013 juni /
Free-Press-Release.com /
thehaneygroup.com
Citibank vert årets Taiwan Investor Conference holdt på Conrad Hotel, Hong Kong, på 15 til 16 mai 2013 med æresgjester David Roberts, Senior Vice- President i Den Haney konsernet sammen med direktør for Private Equity Richard Chambers.
Den Haney Group ble etablert som en egenkapital forskning hus i Hong Kong i 1999 og har vokst om lag tjue fold. Selskapet gir institusjonsnivå forskningsstøtte til bedriftens handelsmenn. Deres kunder er hovedsakelig store investorer som fondsforvaltere og lager meglerhus som krever nøyaktige sanntidsdata. De jobber også med HNWI. De er bestilt av kunder til å sortere og samle informasjon om under-kjente og potensielt undervurderte små og mid-cap aksjer.
Dette samarbeidet av The Haney Group og Citibank bringer til fokus på behovet for et krafttak for å styrke investeringer industrien i Asia så vel som globalt. Citibank, faktisk oppnår ekstraordinære for sine kunder rundt om i verden ved å fremme målene for sine kunder. Deres mangfoldig og talentfulle medarbeidere i mer enn 100 land råder bedrifter, myndigheter og institusjoner på de beste måter å realisere sine strategiske mål.
Citi skaper løsninger for og gi en bredest mulig kapital og markedsadgang til tusenvis av utsteder og investor klienter. Og ingen institusjon utfører bedre den stadig mer komplekse betaling og cash management løsninger kreves i dagens globale økonomi.
Global Capital Markets gir verdensklasse globale evner for corporate, institusjonelle og private investorer gjennom vår dominerende egenkapital og gjeld salg og trading plattformer, bransjeledende forskning, top-tier institusjonelle distribusjon evner, og tilgang til den nest største detaljhandel megling nettverk i USA De er en global leder i underwriting, strukturering, og salg og handel på tvers av alle aktivaklasser, inkludert aksjer, kredittobligasjoner, myndigheter og byrå obligasjoner, pantesikrede og verdipapiriserte boliglån, syndikerte lån, strukturerte og futures produkter.