Z malého domku porodní báby se ozývaly hlasité zvuky porodu paní Margaret Valeniové a zároveň i uklidňující slova její porodní báby Terezy.
,,Vydrž, už mu vidím hlavičku! Teď ještě zatlač a bude venku!" ,,Tak dobře! Ahhhhhh!"
Hned nato se v domku rozlehl pláč čerstvě narozeného Petříka, jak mu začali říkat. Margaret se rozplakala radostí, stejně jako úlevou. Tereza jen s úsměvem přihlížela, pak si ale uvědomila, že co nevidět ti hajzlové přijdou.
Odebrala tedy Petra mámě a schovala ho do truhly, ze které s odporem vytáhla mrtvolku čerstvě narozeného dítěte, které zemřelo u ní před porodem minulý týden a položila ho Margaret na prsa. Ta spustila srdceryvný řev, přesně jak se s Terezou předtím domluvila.
Venku totiž čekali Doranovi vojáci na ukončení porodu, aby mohli na čerstvě narozeném dítěti vykonat obřad zbavení moci, podle Doranova zákona.
Nyní však uslyšeli ten řev zničené matky a zmateně vtrhli dovnitř.
Čekal na ně hrozný pohled na matku s ohavným mrtvým dítětem, které si usilovně tiskla k prsoum.
„ Co tady ještě chcete, vy zrůdy!" , zaječela na ně Margaret mezi vzlyky, ,, To nevidíte, že můj miláček je mrtvý,a to možná i kvůli vám, protože jste mě furt kontrolovali, stresovali a já nevím, co ještě! Zmizte mi z očí!" Pak se opět vrátila k dítěti a vzlykala.
Vojáci se na ni jen tak bez zájmu dívali, a když skončila, akorát jeden z nich řekl: ,, Dobře, budete evidována jako bezdětná i nadále."
A odpochodovali.
Margaret pro jistotu ještě vzlykala, dokud jí Tereza neřekla, že už jsou dost daleko. Pak s odporem setřásla ze sebe tu mrtvolku a celá natěšená popohnala bábu, ať jí Petra přinese.
Ta to ráda udělala a vložila jí zdravého a pěkného Petříka do náruče. Margaret ho k sobě přivinula a pak přitiskla a chovala ho s blaženým výrazem tak dlouho, dokud neusnul.
Pak ho opatrně uložila do postýlky, kterou pro něj zhotovil její manžel a zasněně se na něj podívala.
Usmála se na něj s mateřskou něhou a zašeptala mu: ,, Ty jsi naděje pro nás všechny..." A sevřela jeho ručku svojí pravačkou a začala srovnávat jeho zdravý malíček se svým ošklivým pahýlem místo něj.
ČTEŠ
Moc Malíčků
FantasíaMalíčky jsou u lidí zdrojem magické energie, kterou se může kdokoliv naučit čerpat a využívat. Tedy mohl. Do té doby, než se do vůdčí pozice dostal diktátor Doran a usmyslel si, že tu moc vyplývající z magie si nechá jen pro sebe a svou družinu, aby...