Tak je první den školy a já nikoho neznám ale nikoho. Bojím se jestli vůbec zapadnu do mé třídy, jestli mě budou mít rádi. Vejdu do mé třídy a všichni zlobí a posmívají se lidem kteří jsou chytrý a říkají jim šprti, to mě by se to ani trošku nelíbilo. Zazvoní na hodinu a naše paní učitelka vejde do naší třídy a začne velmi křičet ale nechápala jsem proč, učitelka neměla na stole pomucky a taky nebyla smazaná tabule ale nikdo nevěděl kdo má službu.
Jdu poprvé na oběd sama bez kamarádek a nevím jak to tady chodí a tak se chovám stejně jak ten nejzlobivější kluk na škole. Přijde za mnou dívka která je členkou roztleskávání a já nevím co mám dělat, ale ona vlastně ke mě přišla jenom díky tomu že jsem se nechovala jako urozená. První co udělala tak bylo to ze se vyptávala: kde bydlím?, kolik mi je let?, do jaké chodím třídy?, jestli chci být roztleskávačkou? a jestli už mám nějakého kluka? Já jsem odpovídala: Praha, 16, 1B, ano, ano, najednou přestala mluvit a šla si sednout k ostatním. Přišla na mě řada a šla jsem si sednout a hned na mě mávla a vyhodila holku která seděla vedle ní ať si jdu za ni sednout.
Hned jsem utíkala domů a ona na mě zakřičela, uvidíme se zítra. Byla jsem velmi ráda že mám novou kamarádku ale takhle jsem si to nepředstavovala. Doma se mě mamka ptala jaký byl první den v nové škole a já na to: bylo to super skamarádila jsem se s dívkou která je v partě rostleskávaček a mamka na to no to je ale super. No ale pak jsem byla unavená a šla jsem spát a těšila se až bude zítřek!!!!! :-) :-)Dekuji za to že jste si přečetli první díl a čtěte další
☆☆☆☆☆☆☆☆
♡♡♡♡♡♡
※※※※※
ČTEŠ
Super hvězda
AdventureO dívce která nemá šanci aby zapadla mezi roztleskávačky a bojí se zeptat jestli může skusit být populární!