Seděla jsem doma, neskutečně naštvaná. Harry měl znovu tří hodinové zpoždění. Nenapsal zprávu, nezavolal, nic. Tohle je poslední kapka. Vyběhla jsem schody nahoru a začala jsem se převlékat, protože jsem se rozhodla jít do klubu, abych ho naštvala. Může přijít domů a sníst si teď už ledově studenou večeři sám.
Vybrala jsem si modré minišaty končící pár centimetrů pod zadkem a k nim černá krajkovaná tanga. Na nohy jsem si nazula boty s asi 5ti centimetrovým podpatkem a vyrazila jsem. Když jsem vstoupila do klubu, pár cizích rukou mě poplácalo po zadku. Rychle jsem se otočila, na pár kluků mrkla a pokračovala jsem k baru.
Po čtyřech drinkách jsem se cítila trochu opilá, když najednou můj mobil zavibroval. Rychlým pohybem jsem ho odemkla a koukla se, kdo volá. Byl to Harry.. Zvedla jsem to a slyšela jsem Harryho křičet.
"KDE SAKRA JSI?!!" Byl samozřejmě naštvaný.
"V klubu," řekla jsem klidně a zavěsila. Hned nato jsem zamířila k parketu a začala houpat boky, přesně do rytmu hudby. Brzo jsem ucítila jak mě čísi dvě ruce chytli za zápěstí. Aniž bych se otočila, hýbala jsem se dál. Neznámý se ke mě přiblíži tak těsně, že mezi námi nebyla žádná mezera a já tak cítila jak se jeho boule v kalhotách zvětšuje. "Ah fuck," zašeptal mi drsně do ucha. Naklonila jsem se dopředu a cítila jsem, jak se o mně opírá bokama.
Z ničeho nic se tu však objevil Harry a táhl mě pryč. Vedl mě pryč z klubu, na parkoviště kde zaparkoval své auto a vztekle potichu nadával.
"Jdi do auta," řekl naštvaně. Obrátila jsem oči v sloup a poslechla jsem.
Cesta domů byla trapná a nikdo z nás dvou neřekl ani slovo. Harry jel rychle a ani ne za 5 minut jsme byli doma. Vystoupila jsem z auta a šla ke dveřím, které jsem odemkla a nakročila na schodiště. Harry najednou chytil mé zápěstí a otočil mě směrem k sobě abych viděla jeho naštvaný obličej.
"Kam si myslíš že jdeš?!"
"Nahoru," řekla jsem nezřetelně.
"Víš že mám právo vzít si tě zpátky." řekl a jeho obličej teď vypadaj ještě víc naštvaně.
"Co prosím?"
"Vyšukám z tebe duši," řekl a vyzvednul mě nahoru. Vynesl mě nahoru do schodů, vešel do ložnice a hodil mě na postel.
"Za to co jsi dneska udělala budeš potrestaná." řekl, mezitím co vytahoval ze šuplíku provaz a pak ho hodil na zem.
Jen jsem ležela nehnutě na posteli a sledovala ho, jak se svléká. Jeho penis už stál a semtam se dotkl jeho břicha. Začala jsem se cítit vlhká mezi mými stehny a natáhla jsem dolů, abych se začala dráždit ale Harry ji agresivně odtáhl pryč.
"Nebudeš kurva nic dělat, dokud ti neřeknu," zavrčel. Hned nato mi stáhl šaty a zjistil, že na sobě mám jen tanga a žádnou podprsenku.
"Děvky jako ty by měli bejt potrestaný.. Jít do klubu bez podprsenky. V tangách. Jako děvka. Dostaneš to. Dostaneš to zkurveně tvrdě, zapomeneš svoje vlastní jméno." bručel mi do ucha a já si nemohla pomoct a z úst mi vyšlo jen pár stenů.
"Padej na kolena a vykuř mi mýho zasranýho ptáka, děvko."poručil a radši jsem ho rychle poslechla. Políbila jsem špičku jeho penisu, mezitím co jsem ho trochu hladila. Začínal být netrpělivý