4 - sucky solutions - part 1.

210 21 2
                                    

.

- Cara -

.

"Máme schůzku s naším vedením za hodinu." Povzdechla jsem si, když Rose zabručela.

"Ale já nechci!" Jenna fňukala a falešně plakala do polštáře na gauči.

  

"Co chtějí?" Tess zamumlala.

                   

"Jen si promluvit. O tom, co se děje, o hudbě, řekla bych. Normálka. Doufám."

                 

"To jistě nemůže být dobré, co když je to všechno o tom twitter drama." Rose řekla, když jsme všichni seděli kolem salónku v myšlení.

                  

"Ať je to cokoliv, bude to v pořádku" .Tess nás ujistila, když v tom jí telefon začal bzučet v kapse.

                    

Podívá se na obrazovku a usměje se. "Musím to vzít."

                   

 "Ahoj miláčku" Slyšeli jsme, jak říká vesele, když šla ven a zavřela za sebou dveře.

.

"Ona Pořád mluví s Noahem?" Nadzvedla jsem obočí. "Myslela jsem, že se rozešli .. Jakože úplně konec."

 "Jo, ale znáš Tess." zabručela Jenna. "Tess je Tess, ona dokáže být měkká v těhle věcech. Dokáže být taky hodně naivní."

"Kvůli čemu přesně se pohádali?" Červená hlava se zeptala, při pohledu na mě a na Jennu.

"Vzdálenost. Tess by byla příliš daleko většinu času, a nemohli by být spolu, prostě by to nefungovalo."

"No, tak co jí přimělo být s ním zase spolu ?"

 "Já nevím, to je otázka, na kterou by ses měla zeptat raději jí ." Pokrčila jsem rameny.

"No je to těžké, třeba tam je důvod, proč nám to neřekla ." Jenna si pohrávala se svými náramky.

  "To by nám něco řekla, ona ví, že nám může důvěřovat." Rose se uklidnila s malým kývnutím. 

  

.

.

"Takže ty a Noah jste zase spolu?" vyhrkla jsem jen pár okamžiků poté, co se vrátila do hotelového pokoje.                 

 "No jo, o tom .. Rozhodli jsme se, že to zkusíme znovu víš, celé ty dlouhé vzdálenosti, co se děje. Vy víte, že ho miluji a-"

"Miluji ? Tess, to je silné slovo." Rose se lehce uchechtla, když jsme se všichni na ni podívali.

Ona se začervenala a odvrátila se rozpačitě." No, já to .. "

                    

"Jsi si jistá?" hučela jsem, dávajíc jí ruku kolem ramen, když se naklonila na mou stranu.

 "Jo, vím to." Šeptla.

"No to je roztomilé." Jenna jednoduše shrnula, kvůli čemu jsme všichni skončili se smíchem.            

"No, měli bychom pravděpodobně jít na tu schůzi." Vzpomněla jsem si. "To poslední, co potřebujeme, je přijít pozdě, mohli by být ještě více naštvaní, než si myslíme."

 "Jo, Cara má pravdu." Rose souhlasila. "Pojďme tam odskákat."

  "Boing Boing Boing" chichotala se Jenna a držela si ruku na ústech.

"Ježišikriste, Jen." Tess se zasmála a dívku hravě bouchla do ramene.               

 "Pojďme." Potlačovala jsem mírný smích.

.

.
                   

"Ahoj holky, jak jste se měli ?" Stacey se na nás usmála docela falešně pokud by jste se mně zeptali.

                    

"Dobře. Nebo na druhou stranu, chcete upřímnou odpověď?" Rose promluvila s trochou sarkasmu. 

"Protože jsme měli vážně blbý den doteď ." Zavrčela, když Jenna se snažila zadržovat smích. Nebylo to vůbec vtipné a tak jsem ji loktem bouchla do ramene.

"Promiňte." Tess se rychle omlouvila za Rose a začla si znovu kousat nehty. Byla nervózní.                

"Budu jemná." Stacey měla ledový úsměv na tváři, když jsem se bránila jakémukoli kontaktu s jejíma očima.

"Proč sakra, by jste jenom přemýšleli o začínání dramatu s 5 Seconds of Summer ?!"

.

Pokračování příště :D 

.

Ahooooj. Tak konečně nový díl :D (Teda skoro celý :/ ) Přišla jsem na wattpad a tuto polovina kapitoly mi smazali, takže jsem to musela přeložit celé od znova :/ Doufám že tam nejsou žádné chyby :D Kdyby ano tak mi prosím napište do komentáře abych to mohla zpravit :) Už předem říkám že příští díl bude tento pátek kolem 18 - 19 h. :) Potom mám pololetní jarní prázdniny takže kapitoli budu přidávat častěji :)  

Děkuji moc Natty za to že je taková fanynka tohohle příběhu a díky ní jsem se rozhodla to nevzdat a pokračovat s tímhle příběhem :) <3 

Dobrou noc My penguins :D <3

- LazyUiscexx

Girls // 5sos (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat