2-р хэсэг

7.5K 272 10
                                    

Бэкхён амьсгаадан хажууд минь гарч хэвтэхэд би түүн рүү нуруугаа харуулан: Хурдан хувцсаа өмсөөд яв!

Бэкхён: Өнөөдөр энд хоноод явж болохгүй юу!

Би гайхан түүн рүү огцом эргэж харан: Чи солиорчхоо юу?

Бэкхён: Ядаж 30 минут хэвтчихээд явж болохгүй юм уу?

Би хөнжлөө толгойгоо давуулан: 30 минутын дараа яваарай! Би хичээлээ хийх ёстой!

Бэкхён: Үргэлж нэгт жагсдаг юм байж ам нээх болгондоо хичээл хичээл гэх юм! *бувтнах*

Би толгойгоо битүүлсэн хэвээр чимээгүй нүдээ анин хэвтлээ.

Бэкхён: Эрёон?

Би: ••••

Бэкхён: Унтчихсан хэрэг үү?

Би: ••••

Бэкхён: Хоёулаа гэрээгээ цуцлах уу?

Би түүний хэлсэн зүйлд цочирдон хурдхан гэгчин хөнжлөө доош буулган түүн рүү хараад: Нээрэн үү?

Бэкхён инээн: Унтаагүй байсан байна.

Би: -_-

Бэкхён инээмсэглэн баруун гараа толгой доороо хийгээд тааз ширтэн: Чи яагаад надад тийм дургүй юм?

Би буруу харж хэвтэн: Чи болохоор~ *бувтнах*

Бэкхён инээн: Би харин чиний тачаадахыг сонсох дуртай Оохх онхх~ *дуурайх*

Би гялс эргэж харан түүний нүцгэн цээж рүү алгадахад Бэкхён цээжээ барин: Яаая!!!!

Би түүнийг түлхэн: Одоо яв!

Бэкхён инээн: Миний унтаж үзсэн охидуудаас чи хамгийн шилдэг нь биш ч хамгийн тачаангуй тачааддаг гэдгээ мэдэх үү?

Би: -_- Тэнэг амьтан!

Бэкхён инээн миний дээр гарч хэвтэхэд би түүний цээжинд тулан: Яваач!

Бэкхён миний хоёр гарнаас бариад жуумалзан: Би чамд таалагддаг биз дээ?

Би түүн рүү ширтэн: Үгүй~

Бэкхён: Яагаад? Бүх л охид намайг хүсдэг.

Би нүдээ анин: Би чам шиг хүмүүсийг үзэн яддаг.

Бэкхён миний хүзүүн дээр үнсэн: Тэгвэл миний өгдөг таашаалыг юу гэх~

Гэнэт хаалга тогшиход Бэкхён сандран орноос унаж би хөнжлөөр биеэ ороон: Х-Хэн бэ?

Ээж: Эрёон хаалгаа онгойлго.

Би Бэкхён руу харахад тэр орны хажууд том нүдлэн хэвтэж байлаа.

/Дууссан/ ♀Girl x Friend♂Место, где живут истории. Откройте их для себя