6-р хэсэг

5.8K 253 10
                                    

Чэн исгэрэн: Гэнэтийн бэлэг байх чинь? *инээмсэглэх*

Чэн суудлаасаа босон Бэкхён руу хараад: Би ажилтай байснаа мартчихаж~ Явлаа!

Чэн үүдэнд зогсох Эрёоны хажууд ирэн үл ялиг инээмсэглээд гарч явахад Бэкхён шүлсээ залгин Эрёон руу ширтэн: Чи энд яаж~? *дуун сулрах*

Эрёон Бэкхёны гар луу хараад харцаа буруулан цүнхнээсээ жижигхэн хайрцагтай зүйл гаргаж ирэн Бэкхён руу сарвайхад

Бэкхён: Ю-Юу юм?

Эрёон урагшаа алхан түүний орны хажууд очиж хайрцагтай зүйлээ тавиад: Буцааж өгсөн нь дээр байх~

Бэкхён хайрцгийг онгойлгож үзээд хөмсгөө зангидан Эрёон руу харахад

Эрёон: Бидний харилцаа дууссан болохоор энийг чинь буц~

Бэкхён Эрёоны яриаг таслан: Хэний дураар~

Эрёон чимээгүй Бэкхён руу харан зогсоход Бэкхён: Бидний харилцаа хэний дураар дууссан гэж????

Эрёон: ????

Бэкхён хайрцагтаа утсыг Эрёон руу шидэн: Наадахаа аваад яв!

Эрёон: Чи үнэхээр инээдтэй юмаа!

Бэкхён хөмсгөө зангидан: Юу?

Эрёон утсыг ор нь дээр буцааж тавин эргэж харан явах гэхэд Бэкхён гялс орноос өндийн түүний гарнаас татах нь тэр.

Бэкхён нүдээ аниад хэсэг дуугаа хураан өндийн Эрёон руу харвал тэр түүн рүү ширтэж байлаа.

Бэкхён: Явахаасаа өмнө намайг үзэн яддаг шалтгаанаа хэлж болох уу?

Эрёон үл ялиг хөмсгөө зангидан Бэкхёны цус нэвчих гар луу ширтэн: Үнэхээр мэдмээр байна уу?

Бэкхён доош харан толгой дохиход Эрёоны Бэкхёны гарыг аван хажууд нь суугаад боолтын тайлж эхэллээ.

Бэкхён: ????

Эрёон Бэкхёны гарны боолтыг тайлан: Чи хэтэрхий их чалчдаг~ Бас хэтэрхий дураараа~..., Өөрөөсөө өөр хэнийг ч боддоггүй~....., Санаачлагагүй~

Эрёон Бэкхёны зүсэгдэж хавдсан гарыг гаргаж ирж хараад хажуу шүүгээн дээр байх цагаан маарал тосыг аван гарт нь зөөлхөн түрхэж өгч байлаа..

Эрёон Бэкхёны зүсэгдсэн хэсгийг долоовор хуруугаараа зөөлөн илж: Чи бас аймхай хульчгар, өөрийгөө хайрладаггүй!~ Хичээлдээ ч тийм сайн биш~ Их зантай~

Эрёон тосоо түрхэж дуусан Бэкхёны гарыг зөөлөн үлээгээд: Бас хараа муутай!

Бэкхён Эрёон руу ширтэн: Миний хараа бүргэдийнх шиг сайн!

/Дууссан/ ♀Girl x Friend♂Место, где живут истории. Откройте их для себя