Herzaman olduğu gibi bugünün sabahıda sıradandı , gene kitapların içinde uyandım ilk olarak tahminen dün geceden kalma kahve bardağımı alıp mutfağa yöneldim, annem kahvaltıyı hazırlamış ve bir not bırakmıştı " Kardeşinle çarşıya çıkıyoruz uyanınca ara beni .. " bardağımı masaya koyup lavaboya yöneldim sonrasında kahvaltımı yapmaya başladım bir yandan anneme telefonda haber verirken bir yandan yapılan tahinliyi yedim . Odamda yoğun bir karmaşıklık yoktu ilk olarak camı açtım sonrasında kitaplarımı toparlayıp rafa koydum ve bilgisayarıma yöneldim her zamanki gibi bakalım internette neler olup bitiyor , gene yan komşunun iğrenç durumları .. Mesaj kutusunda 2 okunmamış mesaj birisi sevgilimden diğeriyse kankamdan ilk olarak sevgilimin şu mesajına baktım , bakmaz olaydım ; " Mert, senin üzülmeni istemiyorum ayrılalım. " ilk başta saçma geldi bu durum bana ama sonra bende kabullendim durumu neyse kankamın mesajına baktım " saat 2 de gülparkına gel " saate baktım hemen 12:34 uzun bir 'ohoooooo' çektim içimden, hava bugünde sıcaktı biraz daha internette gezinip kaykayımla evden çıktım sakin bir şekilde parka doğru gittim. Park pek büyük biryer değil hemen birbirimizi bulduk ve skateparka geçtik . benim için normalin aksine iyi bir gündü bayadır kaykay sürmüyordum kankamla yaklaşık 2 saat takıldıktan sonra eve geldim daha annem gelmemiş ev sessiz ve sakindi odama geçip müzik açtım, mutfağa su içmek için 5 dakika girdim facebooktan bildirim gelmişti birisi beni yeni bi gruba eklemiş,tam gruptan çıkacakken dikkatimi bir post çekiverdi "Türk erkeği tipsiz , türk erkeği aptal , türk erkeği geri zekalı ..." kolay kolay sinirlenen birisi olduğum için hemen yorum attım ' baban ispanyolmu lan kokoş ? ' sonrasında gruptan kişilerle tanışmaya başladım ilk başta farklı düşünce yapımın getirdiği yorumlarımla sevilmeyen biriydim grupta sonradan sonraya sevmeye başladılar .. Gruba katılalı 1 hafta olmuştu ben ilk durumumu paylaştığımda durumum Kaan Tangöze'nin parçasından ufak bi alıntıydı, paylaştıktan sonra telefonumun şarjı bitti bitecek bir durumdaydı hızla şarja takıp elime kitap aldım, dalmışım açılan kapı sesiyle uyandım ardından kardeşimin "abi yemek hazır" diyişiyle ayağa kalktım saat 22:10 odadan çıkıp mutfağa yöneldim. Yemeği yiyip geri uyuduğumu hatırlıyorum...