.†.4.†.(M)

5.6K 287 97
                                    

Suho Kris'i kolundan tutup iki ayağı üzerine kaldırdı, şaşırtıcı bir şekilde sırtı dikti.

"Madem yürümeyi biliyorsun benim söylememi beklemesene!"

"Hadi yatak odasına" kedi-çocuk her gece bir numara yapıyor ve Suho'yu yanında yatırıyordu. Ama artık yapamayacaktı, yani göz çıkaracak seviyede yakışıklı bir kedi-çocuğun sıcacık kollarında uyumak iyiydi elbet. Sorun yaratan sırtı idi, yakında belini dikleştiremeyecekti.

"Yatak yumuşacık!" kuyruğunu tutup çekti, Kris can acısıyla Suho'yu kucağına alıp sakinleştirmek istedi.

"Kris hadi sevişelim!!" Kris hareket sizleşip Suho'nun yüzüne şaşkınlıkla baktı. "İstiyor musun?" kedi-çocuğun dudakları gülümsemeyle kıvrıldı.

Yolunu değiştirip bakıcıyı yatak odasının zeminine bıraktı. "Söylediklerimi benim sandığımdan daha çok anlıyorsun" tek kaşını kaldırdı.

Kris bakıcının dudaklarını tattı, her seferinde daha insalcıl sevişiyordu. "Konuşmalarımın ne kadarını anlıyorsun?"

Cevap vermedi.

Suho'yu tekrar dizlerinin üzerine kaldırmak istedi ama bakıcı itiraz edip Kris'in yüzüne baktı. Kedi-çocuğu daha fazla kendine çekip boynunu ısırmasıyla inledi.

"Her gün böyle olmayacağını bilmelisin.."

Giysileri çıkmıştı, Kris pembe tepecikleri yalayıp karnına iniyordu.

"Tensel temasların senin için önemini biliyorum... ağh.. şunu haftada en fazla bir kez yapalı- Kris!" kedi-çocuk Suho'nun şişkinliğini ağzına almıştı. Konuşmasına fırsat vermek istemiyordu.

Ağzını boşaltıp elini diğerinin kalçalarında kaydırdı. "Dur dur dur!" Suho eli itekledi. "Yatağın üzerine çıkalım" her seferinde yerde sevişmek sefilce idi.

"Gel dedim! Merak etme devam etmene izin vereceğim" kolundan hayli bir çekiştirdi.

Kris yatağın yumuşaklığına kısa sürede adapte oldu. Elini tekrar beyaz tende gezdirip iki parmağını sıcacık bir kapıdan geçirdi. Suho belini gerip Kris'in omuzlarını sıktı.

Sık nefesler alınırken kedi-çocuk kendini bakıcıya itiyordu, hızları arttı. İkisi de istekliydi. Dakikalar sonra Kris bakıcının içine boşaldı.

Suho ağır nefesler solurken göğsüne yatmış büyük kedinin kulak arkalarını okşuyordu. Kris gelelden beri ilk kez mırlamıştı.

"Titreşiminden yatak bile etkileniyor" gülümsedi.

*

"Lanet gitsin!" örtüyü tekmeledi Suho. "Kris hemen kalk! Dün geçe duş almalıydık!" banyoya doğru söylenerek gitti. Yatağı bezle yıkaması gerekiyordu ve bazı bölgelerinde beyaz kurumuş meni duruyordu.

"Kris gelsene!!" kendini yıkarken bağırdı. Kedi-çocuk kapıda belirdi, uykulu gözlerini ovaladı ve... ÇIPLAKTI!!

"Başlarım senin gibi kediye! Git kıçına don giy hayvan!!" Kris hırlayıp kapıyı çarptı. "Bana alınganlık yapma!" bir anda dün geceyi hatırlayıp hoşlaştı.

"Hadi canım!" havluyla saçlarını durularken gözleri kocaman açıldı. Kris kahvaltı hazırlamaya uğraşıyordu!! "Bunu yapmayı bana bakarak mı öğrendin zaten biliyor muydun?" yanına gidip heyecanla sordu.

"Kris cevap olarak tepki de verebilirsin!" kedi-çocuk Suho'nun ağzına bir parça peynir tıktı. "Benden mi öğrendin? Ha?" işine devam etti.

"O zaman temizliği de öğrenmişsindir???? Lütfen öyle ol! Ayrıca senin de duş alman gerek ve günlerdir sadece Hello Kitty'yi giyiyorsun. Kirlendi artık. Hadi banyoya" sırtından itekledi.

Kedi Bakıcısı(M)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin