Fără titlu

19 1 0
                                    

-Ăm..Pot să explic,Allie.
-Da.Chiar aș vrea să știu ce se petrece!
-Lasă-ma pe mine.   (spune Michael)
    
Michael 's pov

Ma gândesc la o explicație plauzibilă pentru faptul ca eram la Rachel în pat la 10 dimineața..

- Allie, am vrut doar să mă asigur ca e ok..

-Serios?!Și de ce era aproape să ... Știi tu!..în patul ei?

-Ne-a luat valul... Am băut și noi un pic..

-Un pic mai mult se pare!

-Scuze...Rachel eu ar cam trebui să plec..
-Okay.Mai vorbim..

După ce Mike pleacă

-Rachel?!Ce e cu tine? Credeam ca nu te lași așa ușor după băieți..

-Știu,Allie.Îmi pare rău.

-Mda.totuși nu va pot opri din a vorbi unul cu altul..e totuși și casa ta..

-Păi asta cam așa e , Al.

-Bine fie.Poate veni la cină . Dar deseară să nu faceți prostii,okay?Vreau să îl cunoști mai bine.Și dacă te rănește,are de a face cu mine.

-Mersi,Allie.

-Merg să fac un duș, după aia trebuie să facem cumpărături..Nu mai avem fructe,nici detergent sau înghețată. Și știi prea bine ce se întâmplă când nu mai am înghețată!

-O da..Te apuci de urlat și de smiorcăit...

-E hai.Nu e asa rău..

-Dap.Cum spui tu*winks*.

Scuzați capitolul scurt,dar nu pot posta  mult ,pentru ca sunt la ski și nu prea am net.
Până postez alt capitol(sper să pot mâine),uitati-va va rog și peste celelalte cărți ale mele^^}
...

Și nu uita,dacă îți place cartea ,poți da un vot,sau știu și eu...mă poți chiar urmări=)..
Și să nu uitam de comment.Poți lăsa acolo opiniile tale sau sugestii.

✌❤✌

English love affairUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum